
1,7TD (52kW)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 108
- Registrován: 06 zář 2009, 09:35
- Bydliště: Nýřany plzeň-sever
- Kontaktovat uživatele:
1,7TD (52kW)
Kdo z vás dělal generálku motoru, na tomto typu nebo lépe když se mu roztrhl rozvodový řemen já jsem koukal pod víko motoru a vačka je netknutá je zcela v pořádku právě uvažuji ho dát do pořádku když jsem viděl že vačka je zcela v pořádku ale když půjdu níž tak se obávám, a na kolik vás vyšla Generálka? rady návody děkuji 

Fiat Punto 1,7TD prodáno
Fiat Stilo 1,9 JTD R.I.P
Peugeot 206 2,0 HDi můj mazel složenej
BMW E46 320d můj normální povoz :-) ve všední den :-)
Fiat Stilo 1,9 JTD R.I.P
Peugeot 206 2,0 HDi můj mazel složenej
BMW E46 320d můj normální povoz :-) ve všední den :-)
- Reklama
Re: 1,7TD (52kW)
pretoc ho rucne s racnou 2 krat,ak sa nezasekne,alebo nebudes pocut cudne zvuky tak by mal byt ok,ale istota je ked das hlavu dole a uvidis ze co je s motorom.
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Re: 1,7TD (52kW)
Zdarec...
Otázka je jestly se ti "jen" potkal motor.
Nebo jako mě ustřihl ventil.(Tyto motorizace to rády dělaly že se s ničeho nic urval ventil a zapadl do motoru)
Tak jak tak budeš muset shodit palici a zjistit škody.
Já jsem šel rovnou cestou vykuchání motoru protože na startér měl snahu chytat ale hrozně mlátil.MOtor byl uplně Ko.(Rozvody i po havarii dobře nastaveny!!!)
jediné co jsem zachránil byla vačka a olejové čerpadlo.Urvany ventil rozmlátil hlavu.Pist se urval od ojnice.Ojnice jeste omlela i blok.
Punto bylo dovezene s italie absolutne bez koroze v plne palbe(ELX) klima okna central abs
Tak jsem šel cestou druheho motoru za celkem dost penez jsem koupil celkem šrot auto sice jezdí ale v zimě blbě startuje
tlak oleje take neni nic moc.
Když se podívám do annonce na ceny novejsich aut JTD tak bych se dnes na tu opravu asi vysral
Otázka je jestly se ti "jen" potkal motor.
Nebo jako mě ustřihl ventil.(Tyto motorizace to rády dělaly že se s ničeho nic urval ventil a zapadl do motoru)
Tak jak tak budeš muset shodit palici a zjistit škody.
Já jsem šel rovnou cestou vykuchání motoru protože na startér měl snahu chytat ale hrozně mlátil.MOtor byl uplně Ko.(Rozvody i po havarii dobře nastaveny!!!)
jediné co jsem zachránil byla vačka a olejové čerpadlo.Urvany ventil rozmlátil hlavu.Pist se urval od ojnice.Ojnice jeste omlela i blok.
Punto bylo dovezene s italie absolutne bez koroze v plne palbe(ELX) klima okna central abs
Tak jsem šel cestou druheho motoru za celkem dost penez jsem koupil celkem šrot auto sice jezdí ale v zimě blbě startuje
tlak oleje take neni nic moc.
Když se podívám do annonce na ceny novejsich aut JTD tak bych se dnes na tu opravu asi vysral
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 108
- Registrován: 06 zář 2009, 09:35
- Bydliště: Nýřany plzeň-sever
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,7TD (52kW)
4au lidi Tak mám pro vás zprávu auto je plně funkční, nikdo tomu asi možná nebudete věřit i mechanici stály s rozumem, 1 ku milionu že se naftovej motor nepotká, no já patřím do tý menšiny kterýmu se naftový motor nepotkal vyměnil jsem rozvody, těsnění všude a teď si s radostí lítám a jezdí to o mnohem lépe
vačka netknutá, ta stála
, ventili v pořádku vše ok
takže bylo štěstí nade vše a děkuji za rady
takže jsem za opravu zaplatil jen cenu nahradních dílů a jsem spokojený




Fiat Punto 1,7TD prodáno
Fiat Stilo 1,9 JTD R.I.P
Peugeot 206 2,0 HDi můj mazel složenej
BMW E46 320d můj normální povoz :-) ve všední den :-)
Fiat Stilo 1,9 JTD R.I.P
Peugeot 206 2,0 HDi můj mazel složenej
BMW E46 320d můj normální povoz :-) ve všední den :-)