Zkušenosti - obecně
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
podělte se o zkušenosti s multiplou
Jsme 3-členná rodina, sháníme větší auto a velmi se nám líbí Multipla.
Jenže je velmi těžké získat na internetu reálné zkušenosti lidí s tímhle Fiatem. Alespoň co se týče ČR.
Je možné se např. mailem nebo telefonicky spojit s někým, kdo vlastní
Multiplu a je ochoten se podělit o zkušenosti s tímto vozem?
(např. PeSo?)
Moc by nám to pomohlo.
Díky moc
Pavel
xpaul(zavináč)c2xo.com
Jenže je velmi těžké získat na internetu reálné zkušenosti lidí s tímhle Fiatem. Alespoň co se týče ČR.
Je možné se např. mailem nebo telefonicky spojit s někým, kdo vlastní
Multiplu a je ochoten se podělit o zkušenosti s tímto vozem?
(např. PeSo?)
Moc by nám to pomohlo.
Díky moc
Pavel
xpaul(zavináč)c2xo.com
- Reklama
Fiat Multipla
Ahoj, vlastním Fiata Multiplu 1,9 JTD, a myslím, že jsem s ním velmi spokojen. Nízká spotřeba, dobrý výkon, svižná jízda, pohodlné.
Určitě bych koupil v dieslu. Nevýhoda je v platbě zákonného ručení, které
stojí zhruba kolem 8000kč na rok. Motor je se systémem vysokotlakého
vstřikování paliva což je ještě lepší, motor nemá chybu. Tak se měj.
strnad@prvnielektro.cz
Určitě bych koupil v dieslu. Nevýhoda je v platbě zákonného ručení, které
stojí zhruba kolem 8000kč na rok. Motor je se systémem vysokotlakého
vstřikování paliva což je ještě lepší, motor nemá chybu. Tak se měj.
strnad@prvnielektro.cz
To si teda pište, že je to super auto. Velmi zajímavý vzhled, bomba interiér ( jednoduchý,účelný bez přehnaných cinkrlat),spolehlivý(právě dotahuju 200 000km a kromě běžných oprav a výměn jako na každém jiném autě nebyl žádný problém). Jízda svižná, mám 1,9JTD a když potřebuju tak to šlape jak vítr (některý OCTAVIE se můžou jenom divit, co je to předjíždí za " psí boudu"), super posaz a výhled.
Jsem nadmíru spokojenej. Nevím odkud jste ale jezdím po Čechách tak se klidně zastavím a svezu. woodywoodpecker@seznam.cz
Jsem nadmíru spokojenej. Nevím odkud jste ale jezdím po Čechách tak se klidně zastavím a svezu. woodywoodpecker@seznam.cz
Nevím co myslíš manuálem. Na TIPO mám knihu podle který se to auto dá rozebrat téměř na železnou rudu a opačně, ale na MULTIPLU mám jenom záhadnou brožuru ve který se mimo jiné dočteš jak složit do kufru psa, ale jakmile dojde k možnému problému,okamžitě tě odkážou na servis. Jsou tam běžný uživatelský popisy,co která kontrolka znamená,že se nafta leje do nádrže, že máš odvodnit filtr atd. Pokud by ti stačilo tohle,není problém naskenovat nebo nafackovat(sorry-nafaxovat ).
Ale jinak-to auto nepotřebuje aby se v něm někdo vrtal. Vyměnit filtry,desky,kotouče a je pokoj. Ve 110 000 rozvody a ramena jsem měnil až ve 190 000. Do té doby kromě hladovýho oka nic. Za to si zaslouží aby se na něj po 20 000 podíval fiatí doktor a ne nějakej všeuměl. To mám za sebou s TIPEM. Myslel jsem že něco ušetřím a hov..
Ale jinak-to auto nepotřebuje aby se v něm někdo vrtal. Vyměnit filtry,desky,kotouče a je pokoj. Ve 110 000 rozvody a ramena jsem měnil až ve 190 000. Do té doby kromě hladovýho oka nic. Za to si zaslouží aby se na něj po 20 000 podíval fiatí doktor a ne nějakej všeuměl. To mám za sebou s TIPEM. Myslel jsem že něco ušetřím a hov..
Hmm, tak takovou brožurku asi opravdu nepotřebuju. Dík, ale k věci. Po nastartování (celkem bez problémů) začne asi na 5 vteřin blikat kontrolka žhavení. Myslel jsem si, že to upozorňuje na vadnej žhavič, ale v servisu mi řekli, že žhaviče po startu ještě dožhavují a že je to normální. JTDčkáři co vy na to???
Multipla JTD 105
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 243
- Registrován: 25 lis 2005, 19:59
- Bydliště: Středočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Tak Ti nevím. Nezdá se mi to. Raději bych se obrátil ještě na jiný servis. Pro jistotu....barčus píše:Hmm, tak takovou brožurku asi opravdu nepotřebuju. Dík, ale k věci. Po nastartování (celkem bez problémů) začne asi na 5 vteřin blikat kontrolka žhavení. Myslel jsem si, že to upozorňuje na vadnej žhavič, ale v servisu mi řekli, že žhaviče po startu ještě dožhavují a že je to normální. JTDčkáři co vy na to???
Pro Barčuse
Mám už čtvrtou Multiplu a žádná nedožhavovovala. Podle mne vadná žhavička. Značkovej servis = vyhozený peníze.
Zkušenosti - obecně
Zdravím všechny majitele Fiatu Multipla, v brzké době zvažuji koupi tohoto vozu a hledám kde se dá. Zarazila mě jedna věc proč je 90% Multipel v ČR rok výroby 1999? Je v tom roce nějaká chyba z výroby? Prosím napište.
Saki
Saki
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05 kvě 2006, 11:54
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05 kvě 2006, 11:54
No já osobně jsem koupil Multiplu od dědka z Německa. Dědek byl ale humusák a podle toho auto vypadalo. Bohužel jsem na všechny věci přišel až když bylo auto v ČR.
Závady - doplnění klimatizace(běžná údržba)
- nefunkční parkovací čidla (resp 1x funkční pak 10x nefunkční pak to zase náhodně fungovalo a pak zase 20x nic) -na příčinu jsem nepřišel
- nesvítilo zadní střešní osvětlení- resp. jedno nešlo zapnout a druhé naopak nešlo vypnout- musel jsem vyndat žárovku - příčinu jsem neodhalil
-při 119 000 km byla nutná výměna spojky, při výměně zničili předení ložiska kol takže ještě výměna ložisek a při tom všem zničili čidlo ABS(to už jsem pak neřešil)
- při 119 000 nutná výměna výfuku
- lanka ruční brzdy totálně zkorodovaná nutná výměna (3 části )
- nutná výměna zadního brzdového obložení
Takže jsem za rok dal do oprav cca 30 000 a pak se Multiply zbavil. Na autě jsem za jeden rok, co jsem jí měl, prodělal cca 50 000,- Kč.
Závady - doplnění klimatizace(běžná údržba)
- nefunkční parkovací čidla (resp 1x funkční pak 10x nefunkční pak to zase náhodně fungovalo a pak zase 20x nic) -na příčinu jsem nepřišel
- nesvítilo zadní střešní osvětlení- resp. jedno nešlo zapnout a druhé naopak nešlo vypnout- musel jsem vyndat žárovku - příčinu jsem neodhalil
-při 119 000 km byla nutná výměna spojky, při výměně zničili předení ložiska kol takže ještě výměna ložisek a při tom všem zničili čidlo ABS(to už jsem pak neřešil)
- při 119 000 nutná výměna výfuku
- lanka ruční brzdy totálně zkorodovaná nutná výměna (3 části )
- nutná výměna zadního brzdového obložení
Takže jsem za rok dal do oprav cca 30 000 a pak se Multiply zbavil. Na autě jsem za jeden rok, co jsem jí měl, prodělal cca 50 000,- Kč.