Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 19
- Registrován: 29 bře 2008, 12:05
- Bydliště: Lipník nad Bečvou
- Kontaktovat uživatele:
Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
Ahojte. Čím větší zima, tím to mazání svítí déle. Nemyslím tím žádnou katastrofu ale už to aj problikávalo první minutu. Od té doby zase tak max 5s. Zahřátej nesvítí vůbec. Řešit to? A jak?
- Reklama
Re: Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
... jsou dve moznosti proc to dela ...
... bud mas moc husty olej, a trva dyl nez se natlakuje olejovy system ...
... druha ze mas nejakou netesnost v mazacim systemu a nebo cerpadlo je spatny a dava maly tlak ...
... bud mas moc husty olej, a trva dyl nez se natlakuje olejovy system ...
... druha ze mas nejakou netesnost v mazacim systemu a nebo cerpadlo je spatny a dava maly tlak ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 19
- Registrován: 29 bře 2008, 12:05
- Bydliště: Lipník nad Bečvou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
Netěsnost tam je. To asi na každém puntu. Jinak bych si troufaltvrdit, že čerpadlo nebývá zas tak často pokažené. Nebo máte nějaké jiné zkušenosti?onc píše:... jsou dve moznosti proc to dela ...
... bud mas moc husty olej, a trva dyl nez se natlakuje olejovy system ...
... druha ze mas nejakou netesnost v mazacim systemu a nebo cerpadlo je spatny a dava maly tlak ...
Re: Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
podla mna to bud etym olejom.presne to iste robi aj nase doblo a tam je olej selenia od vyroby.to znamena ze to je tym ze je olej za studena husty a tych par sekund trva kym sa to natlakuje.neber to ako zavadu.toto je len nazor profesionalneho laika
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
-
- Znalec
- Příspěvky: 679
- Registrován: 23 črc 2008, 13:55
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
prostě a jednoduše tam máš Málo oleje! Jak se olej zahřeje tak zvětší svůj objem , to vysvětluje proč po zahřátí nesvítí
2007 - 2011 Punto mk1 40kw
2011 - 2013 Punto mk2 HGT 96kw
2013 - 201x Punto Evo Abarth 125kw
2011 - 2013 Punto mk2 HGT 96kw
2013 - 201x Punto Evo Abarth 125kw
-
- Začátečník
- Příspěvky: 19
- Registrován: 29 bře 2008, 12:05
- Bydliště: Lipník nad Bečvou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za chladna svítí kontrolka oleje delší dobu
Tak mám několik nových poznatků:)
Nechal jsem vyměnit známého servisáka radiátor, prtž jsem měl pocit, že smrdí fridex a fakt smrděl.. Radiátor celkem slušně pokapával a nepomohly ani různé utěsňovače. Radiátor úspěšně topí ale po cestě do práce po pěti minutách mě přestal mazat motor. Musím dodat, že jsem nechal dolít olej při tom radiátoru. Tak jsem to odtáhl do servisu změřit tlak a byl špatnej. Ale měli dost vysoké ceny. Takže jsme to na laně dovezli ke známému a světe div se... problém s mazáním po startu a pak i během jízdy byla nabuřená olejová vana... jo a dal jsem rovnou i nové čepy... ty nejlevnější z autokelly vydržely tak půl roku...
Nechal jsem vyměnit známého servisáka radiátor, prtž jsem měl pocit, že smrdí fridex a fakt smrděl.. Radiátor celkem slušně pokapával a nepomohly ani různé utěsňovače. Radiátor úspěšně topí ale po cestě do práce po pěti minutách mě přestal mazat motor. Musím dodat, že jsem nechal dolít olej při tom radiátoru. Tak jsem to odtáhl do servisu změřit tlak a byl špatnej. Ale měli dost vysoké ceny. Takže jsme to na laně dovezli ke známému a světe div se... problém s mazáním po startu a pak i během jízdy byla nabuřená olejová vana... jo a dal jsem rovnou i nové čepy... ty nejlevnější z autokelly vydržely tak půl roku...