Vseobecne pri autach(nie len punto) treba skontrolovat VIN,dalej vsetky okna rok vyroby(vyrobca) napr ...0 je r.v.2000 a ked nesedi na daktorom okne,tak bolo menene bud okno alebo cele dvere s oknom co moze byt naznakom havarovaneho vozidla,treba sa spytat majitela potom

mozna ze len prasklo celne sklo od kamienka ako mne a bolo menene len zato.Dalej odtien laku,da sa odhadnut laicky bez pristroja ci bolo dakde striekane alebo nie,fugy okolo dvery,kapoty....pneumatiky,ak je zodrata jedna strana viac ako druha tak bud je zla geometria,alebo naznak tazko havarovaneho vozidla,take ze hrdza na karoserií nahodou to ani nemusim pisat

dalej v motorovom pristore sa treba zamerat na vystuhu(klietku...kazdy to inak vola),spajane casti atd...samostatny motor vzdy nastartovat ked je studeny ci neklepe atd.... ked je teply nebat sa ho vytocit po obmedzovac,ak majitel nesuhlasi pravdepodobne nieco skryva(ak sa neda vytocit nad napr.5000 otacok "benzin",tak pravdepodobne je vacka opotrebena,ale samozrejme je xy moznosti preco nemozno vytocit motor)samozrejme dalej ci tesni motor,prevodovka atd. atd.

a dalej interier nejdem pisat o pretocenych KM,lebo si myslim ze toje zbytocne,nikto neuhadne kolko je pretocenych km na autach,ale da sa tipovat km opotrebenim volantu,riadiacej paky,pedalov,sedadiel.Hlavne si treba vsimat pristrojovu dosku ci sa vsetky kontrolky rozsvietia ktore maju a ABS a airbag nikdy nesmu s inou kontrolkou naraz zhasnut ak zhasne tak je vysoky predpoklad ze majitel nieco taji a kontrolka bola prepojena,cize nefunguje airbag vlastne mozna ani neni tam,ale kontrolka signalizuje ako by tam bola a ze je v poriadku lebo zhasne...a teraz moje poznatky na punto MKI slabe plechy,trasenie radiacej paky,hrdza na podlahe hlavne okolo uchytenia sedadiel,dorazy,silenbloky atd... len negativa som vypisal samozrejme kazde punto to nemusi mat a takisto moze mat aj ine chyby ,troska som sa rozpisal snad nevadi
