Závada pri asi 200 tis. kilometrov-
Nejasný chod motora, blbnúce otáčky motoru, neťahá a iné príznaky.
Najväčšia závada bola, že mi nebral body computer kód originálneho kľúča. Zapínam zapaľovanie, ostáva svietiť kľúčik na prístrojovke a ikona motoru, nejde naštartovať. Ani 10x po sebe. Po odpojení batérie znovu štartuje aj niekoľko krát.
Odstránenie:
Objednaný bodycomputer z itálie a čakám na prehodenie. Odhad okolo 250 € aj s prácou, samozrejme nie origo servis. Popis a foto podobne, otázky zodpovedám v tomto vlákne.
Have nice day
Typ- Body computer (Porucha punto MK2 1,2l 8V)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Typ- Body computer (Porucha punto MK2 1,2l 8V)
...já sem uši a ty si až po uši v hovnech...
- Reklama
Re: Typ- Body computer (Porucha punto MK2 1,2l 8V)
V body computery sú napríklad prerušovač blinkrov a iné... je neopraviteľný!!!
...já sem uši a ty si až po uši v hovnech...
Re: Typ- Body computer (Porucha punto MK2 1,2l 8V)
Nemá baterie nízké napětí? Ten počítač lze rozebrat,většinou odejde koncový stupeň. Co se to pokusit opravit?
Re: Typ- Body computer (Porucha punto MK2 1,2l 8V)
Batéria nie. Ked sa nenacita kluc a nejde nastartovat. v tedy nejde ani nacitat po can buse bodycomputer. RJ motoru aano aj budíky... Rozobrat? Hmmm... uvidím, cakám na vyjadrenie dvorneho mechanixa...
...já sem uši a ty si až po uši v hovnech...
Re: Typ- Body computer (Porucha punto MK2 1,2l 8V)
četl jsem tady link na někoho kdo to opravuje http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbaza ... 42805.html" onclick="window.open(this.href);return false; Nechceš ho rozebrat a nafotit?
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: Typ- Body computer (Porucha punto MK2 1,2l 8V)
rozobrat, skontrolovat studene spoje, kable, konektory, popripade ci nenavlhol, niekto tusim tu pisal ze mu don natieklo ked mal zle nalepene okno, BodyComputer je pripevneny na zadnej casti poistkovej skrinky vlavo pod volantom, treba skontrolovat ci aj antenka kluca okolo zamku je v poriadku,
mam doma jeden bodycomuputer, ma obal mierne zdemolovany, som tiez zvedavy ci este bude fungovat
mam doma jeden bodycomuputer, ma obal mierne zdemolovany, som tiez zvedavy ci este bude fungovat
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Typ- Body computer (Porucha punto MK2 1,2l 8V)
Z typu a rady sa nám vďaka Talianskym súdruhom stáva záhada.
Chronológia závady môjho smecáku:
Vypadla jedna VN cievka. Motor išiel na tri valce, sem tam aj na štyri. Pri tejto závade sa rozsvecovala kontrolka motoru. Diagnostika + výmena zánovnej cievky + práca- 60€
Motor ale po niekoľkých stovkách kilometrov chodil nespolahlivo, vynechával, dusil sa pri akcelerácii. Kontrolka chyby motoru nesvietila. Všetko sa podľa PC zdalo v poriadku. Súbežne s touto chybou mi ale prestalo čítať kód z kľúča- samozrejme z pôvodného a neotuzeného. (závada popísaná vyššie) Raz ho zobralo, raz nie. Jak u debilov. Šklbanie motoru sa zhoršovalo, spotreba išla hore a tak podobne... Zašiel som za automechanixom, nech mi vymení aj druhú cievku a objedná bodycomputer, nakoľko bol podľa nás v Péčku.
Šklbanie a divný chod motoru:
Cievka to nebola, boli to odpálené káble. Motor chodí jak cukrík.
Nebere kód:
Závada sa viac nevyskytla.
POINTA:
Auto bere kód ako by sa nikdy nič nestalo. Súvislosť VN káblov a Bodycomputeru = 0. Aká záhada?
Na margo bodycomputeru ale:
Pôvodne mal stáť +/- 220€. Ak by som si pôvodnú chcel nechať tak prirážka 30%. Súdruhovia taliansky si ale povedali, že veď sú to aj tak popelnice, tak sereme na všetkých puntárov. Prestali podporovať servis Punto. RJ ani bodycomputer nerepasujú, vyrábajú len na mieru. Bodycomputer stojí 400€ bez práce a starý si môžete.
Držím všetkým puntíčkarom palce, nech sa im tá elektrika nedr*e. Mrzí ma, že som neprispel niečom užitočným.
Chronológia závady môjho smecáku:
Vypadla jedna VN cievka. Motor išiel na tri valce, sem tam aj na štyri. Pri tejto závade sa rozsvecovala kontrolka motoru. Diagnostika + výmena zánovnej cievky + práca- 60€
Motor ale po niekoľkých stovkách kilometrov chodil nespolahlivo, vynechával, dusil sa pri akcelerácii. Kontrolka chyby motoru nesvietila. Všetko sa podľa PC zdalo v poriadku. Súbežne s touto chybou mi ale prestalo čítať kód z kľúča- samozrejme z pôvodného a neotuzeného. (závada popísaná vyššie) Raz ho zobralo, raz nie. Jak u debilov. Šklbanie motoru sa zhoršovalo, spotreba išla hore a tak podobne... Zašiel som za automechanixom, nech mi vymení aj druhú cievku a objedná bodycomputer, nakoľko bol podľa nás v Péčku.
Šklbanie a divný chod motoru:
Cievka to nebola, boli to odpálené káble. Motor chodí jak cukrík.
Nebere kód:
Závada sa viac nevyskytla.
POINTA:
Auto bere kód ako by sa nikdy nič nestalo. Súvislosť VN káblov a Bodycomputeru = 0. Aká záhada?
Na margo bodycomputeru ale:
Pôvodne mal stáť +/- 220€. Ak by som si pôvodnú chcel nechať tak prirážka 30%. Súdruhovia taliansky si ale povedali, že veď sú to aj tak popelnice, tak sereme na všetkých puntárov. Prestali podporovať servis Punto. RJ ani bodycomputer nerepasujú, vyrábajú len na mieru. Bodycomputer stojí 400€ bez práce a starý si môžete.
Držím všetkým puntíčkarom palce, nech sa im tá elektrika nedr*e. Mrzí ma, že som neprispel niečom užitočným.
...já sem uši a ty si až po uši v hovnech...