webasto
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
Re: webasto
U Multi nebylo tusim nezavisle topeni, ale pritop. Rozdil je takovy ze pritop se spousti automaticky podle okolni teploty. Nezavisle topeni se da spustit pres ovladaci panel, pripadne DO. Mrkni do Eperu.ftaxi píše:Dnes ako som sa hrabal v mlokovi našiel som pod palubovkou nezávislé kúrenie WEBASTO. Len neviem ako sa to zapína. Poradí mi v tom niekto ?
Re: webasto
nezavisle kurenie webasto je namontovane napodvozok,pod spolujazdcom a zapina sa automaticky pri chladnejsom pocasi(neviem presne pri kolkych stupnoch),alebo dialkovym ovladacom.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09 dub 2009, 17:38
Re: webasto
Ahoj, také mám v Multiple nezávislé topení Webasto namontované zespodu na podvozku vozidla. Toto topení se pouští automaticky při každém startu vozidla a pomáhá nahřívat vodní okruh motoru. Po dosažení požadované teploty se topení vypíná automaticky.
Dále jde toto topení spustit i přes dálkové ovládání (dosah na přímou viditelnost až 600 metrů), kde jde nastavit doba provozu topení od 10 do 60 minut. Já v zimě používám nastavení na 30 minut, to pak člověk přijde k autu, má ho vytopené, odmražené a nastartuje raz dva, protože motor už je předehřátý a tudíž odpadá studený start.
Spotřeba tohoto topení je cca 0,5 litrů nafty za hodinu a nezapočítává se do spořeby na palubním počítači.
Dále se jěště do multiply montovalo Webasto, které se obsluhovalo pomocí palubního počítače ručně, kde si člověk nastavil čas spuštění a vypnutí motoru. Tento typ jsem zatím viděl jen jednou a na starším modelu Multiply
Dále jde toto topení spustit i přes dálkové ovládání (dosah na přímou viditelnost až 600 metrů), kde jde nastavit doba provozu topení od 10 do 60 minut. Já v zimě používám nastavení na 30 minut, to pak člověk přijde k autu, má ho vytopené, odmražené a nastartuje raz dva, protože motor už je předehřátý a tudíž odpadá studený start.
Spotřeba tohoto topení je cca 0,5 litrů nafty za hodinu a nezapočítává se do spořeby na palubním počítači.
Dále se jěště do multiply montovalo Webasto, které se obsluhovalo pomocí palubního počítače ručně, kde si člověk nastavil čas spuštění a vypnutí motoru. Tento typ jsem zatím viděl jen jednou a na starším modelu Multiply