TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
pokud tam máš zapalovač tak z něho.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
- Reklama
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
zapalovač mám, ale v něm je proud jako asi u všech aut až při zapnutým klíčku.... taky mě to už napadlo, ale tudy cesta nevede, tak se právě ptám, odkud to bude nejlepší
Corsa B 1.0 12V ECO tec - 55PS → → → Punto MK2 1.2 16V HLX - 80PS
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
neříkejte mi, že to nikdo neřešil....... Jen mě zajímá odkud jste to tahali, pro inspiraci, nechce se mi to prolejzat se zkoušečkou a vymýšlet něco, co už vymyšlený je
Uvítám každou radu, Díky
Uvítám každou radu, Díky
Corsa B 1.0 12V ECO tec - 55PS → → → Punto MK2 1.2 16V HLX - 80PS
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
To máš asi něco špatně konkrétně na tvé instalaci. Já mám také Mk2 a bez jakýchkoli úprav zastrčím ISO konektory do rádia a paměť drží. Do ISO konektoru rádia by měl jít stálý proud na svorku 4, přes pojistku F39 10A v pojistkové skříni u řidiče, a přes pojistku F49 7,5A tamtéž, by měl téct proud po zapnutí zapalování na svorku 7.
U některých aut, jako třeba VW, je to z výroby naopak.
U některých aut, jako třeba VW, je to z výroby naopak.
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy
do provozu: 9/2000 Italy
Re: TYP - autoRádia (originál i neoriginál)
Já jsem proměřoval celej konektor a nikde není stálej proud, vše je až s klíčkem, tak asi někde vezmu stálej, dám na kabel pojistku a dovedu ho k rádiu....
Corsa B 1.0 12V ECO tec - 55PS → → → Punto MK2 1.2 16V HLX - 80PS