TYP - Výměna palivového filtru

Autoservisy, údržba, náhradní díly, vrakoviště, obchody

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od liborko »

já jen dodám,že MKII palivový filtr nemá,je tam jen (bohužel) sítko před pal.čerpadlem, filtr měly MKI dole v pravém zadním podběhu
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Ondrus84 »

liborko píše:já jen dodám,že MKII palivový filtr nemá,je tam jen (bohužel) sítko před pal.čerpadlem, filtr měly MKI dole v pravém zadním podběhu

Děkuji,hledal jsem i v dílech a nic....
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Vitaml »

V palivovém čerpadle není jen sítko, ale je tam i opravdu velký skládaný filtr.
Tlak se měří tlakoměrem, na liště vstřikovačů je ventil, kde se to dá změřit, já si na to vyrobil adaptér. Je potřeba našroubovat a zmáčknout ventilek.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Ondrus84 »

Ok,ale jelikož to startuje normálně a v nepíše žádnou závadu.....nevím budu jezdit a počkám,jestli se to neprojeví ještě jinak
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrus84 »

Tak ro vypadá, ze dřív nebo později dojezdim... Ted jsem dorazil do práce (noční) a cestou sem jedna velká skákačka a rozblikala se i kontrolka motoru.. Takze ráno, pokud teda dojedu domů, zkusím načíst závady... Doufám, ze to bude alespo trochu smerodatne.... Po dojezdu do prace jsem vypnul a znovu zapnul klíček a čerpadlo určitě běží, protože bzuci po otočení klickem chvili a pak se zastaví a čeká asi na start
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Vitaml »

Mě to taky jednou trochu skákalo a pak jsem zjistil, že se mi vysunul kabel z jedné svíčky.
A to jsem je dával nové.
Ale žádnou chybu to neudělalo.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrus84 »

Jenze tohle je obcasny, to bylo prvni co jsem kontroloval, kvuli tomu jsem to menil, ze to obcas skakalo, pak to přestalo, ale samozřejmě skontrolovat to můžu taky, nicméně to dělá když jedu plynule nebo dobrzduji motorem a pak zase slapnu na plyn je to jak kdyby netekl benzin, nebo ho tam naopak bylo moc... Nevím, doufám ze na to nejak prijdu, na volnobeh to běží i startuje normálně
Jeste me napadlo, jestli nem nejakou svíčku třeba uvolněnou (špatně dotahlou)
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrus84 »

Mrknu na to zitra....
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Vitaml »

Uvidíme, co řekne diag, jestli tam ta chyba bude ještě uložená. Chtělo by to sebou vozit noťas.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrus84 »

No... Hlavne aby tam nebylo to samé (neni zazeh na 3valci) jako pred vymenou kabelu civek.... To by me moc asi nepomohlo
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od Vitaml »

Kdyby jo, tak už jen změřit tlaky a zkontrolovat vačku, nebo nekde shnilý drát k cívce (to nemusí být na tom drátu ani vidět), nebo studeňák v řj motoru. Nebo vstřikovací ventil.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrus84 »

Přesunu tu diskusi zpet k svitici kontrolce motoru at to tu nezasiram
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
peter963
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 09 kvě 2013, 15:24
Bydliště: KOSICE STARE MESTO

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Příspěvek od peter963 »

Pozeral si sviecku z toho tretieho valca ? Ak je mokra od benzinu tak je vadna sviecka,alebo kabel.Da sa to vyskusat aj jednoducho.vymontuj sviecku zastrc ju naspet do fajky opri ju o kostru a skusit startovat ci bude hadzat iskru,ale musite byt nato dvaja
PETER Sn.-FIAT PUNTO-1.7 TD SX 5dvr.Ex
PETER Jun.-FIAT PUNTO-1.2 60 SX 3dvr.Ex
Prirastok FIAT FREEMONT 2l JTD
Odpovědět

Zpět na „Punto - servis“