"Napsal bych e-mail do Fiatu,že tam dávají zbytečnou součástku. Budou rádi,ušetří"Petr1968 píše:A já se dočetl,že ta druhá lambda za katem pouze indikuje stav katalyzátoru. Nic víc. To by potom mohla být 1 lambda a za katem ,ne před. Punto jede s odpojenou druhou lambdou úplně normálně.Před katalyzatorem jde o regulační sondu a za katalyzátorem o diagnostickou sondu
Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
1,6 16V BiPower
- Reklama
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Psal jsem snad,že je zbytečná? Je pouze indikační. (druhá lambda)
- Alda
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 358
- Registrován: 07 srp 2006, 09:11
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Jen a pouze jsem citoval Tebe, MarekP přece taky nepsal že je váha vzduchu zbytečná...ale nechme toho spamování...Petr1968 píše:Psal jsem snad,že je zbytečná? Je pouze indikační. (druhá lambda)
1,6 16V BiPower
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Tak ,tak. Všechno co neslouží zisku je zbytečné.
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Opět rozvířím téma Váha vzduchu. PO dvou letech ježdění s odpojenou váhou jsem ji nakonec dal novou. Důvod byl jednoduchý. Při jezdění po městě tam jde moc nafty a Multa divně poškubávala. Po připojení i té špatné vše zmizelo. Dal jsem tam tedy novou váhu. 1. to jede 2. spadla spotřeba 3. motor se celkově zklidnil.
Resume......do doby kdy člověk jezdí převážně mimoměsto se žádný zásadní rozdíl nekoná, problém nastává při jízdách po městě.
M.
Resume......do doby kdy člověk jezdí převážně mimoměsto se žádný zásadní rozdíl nekoná, problém nastává při jízdách po městě.
M.
Multipla 2004, JTD 145
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
Měnil jsem váhu vzduchu na jaře, neuvěřitelná změna chování motoru co do tahu a živosti.
Jezdil jsem s vadnou a do táhlého kopce jsem to málem nevyjel ani na dvojku, už jsem uvažoval, že vyběhnu a dotlačím to nahoru.
Je to drahá ptákovina ale výměna je naprosto banální záležitost. Lepší než žhavičky .
Jezdil jsem s vadnou a do táhlého kopce jsem to málem nevyjel ani na dvojku, už jsem uvažoval, že vyběhnu a dotlačím to nahoru.
Je to drahá ptákovina ale výměna je naprosto banální záležitost. Lepší než žhavičky .
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 224
- Registrován: 10 led 2008, 20:30
- Bydliště: Sušice, KT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?
V rámci výměny naftového čerpadla jsem objednal i novou váhu, protože jsem jezdil půl roku s odpojenou. Zase takový pokrok oproti odpojené váze to není, snad jen že se motor lépe sbírá od volnoběhu, a šlape na volnoběh líp v zimě po nastartování. To už tu někdo napsal, takže souhlasím. Nechám to rok, jak mi bude vycházet spotřeba, ale už jsem někde psal, že dosud s odpojenou jsem jezdil do 6,0/100, takže žádná hrůza. Nechci polemizovat o tom, jestli jsem měl váhu kupovat, nebo ne. Motor byl vymyšlený s ní, tak asi ví proč. Jenom bych rád vyzdvihl Fiata za to, jak dobře má nastavený "defaultní" režim. Nejsem si jistý, ale třeba s koncernovým autem by se podle mě od moře v nouzovým režimu dojet nedalo...