TYP - Výměna chladící kapaliny
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
ok ale modra je ak sa nemýlim na hlinikové hlavy a červená je na zliatinové hlavy a vžiednom prípade nemiešat
a čo sa týka tych čiastočiek čo máš v nádobke tak tie by maly vyplavit von ked to vypustiš a ak budes davat novú nemrsku tak mozeš to najprv prepláchnut čistou vodou
a čo sa týka tych čiastočiek čo máš v nádobke tak tie by maly vyplavit von ked to vypustiš a ak budes davat novú nemrsku tak mozeš to najprv prepláchnut čistou vodou
Sporting 1.2 16V - ex
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
- Reklama
chladící kapalina
ohledně barev bych se moc neřídil. směrodatné je jestli je ta kapalina určena pro hliníkové nebo litinové motory. nedávno jsem hledal kolik stojí předepsaná Paraflu a to jsou teda pálky, nicméně v mototechně mi nabídli kapalinu Starline za 90kč/L pro hliníkové motory(jenže je to starline ) srovnatelná kapalina pro hliník je Sheron G48 použitelná i do našich benzínových vozů. pro diesla používám Sheron antifreeze Stabil
ohledně mísitelnosti: píšou, že všechny kapaliny na bázi etylenglykolu jsou vzájemně mísitelné. nechci kecat, ale myslím tedy že i s Paraflu. jak je uvedeno výše je nejlepší nalít kapalinu komplet novou. já jsem navíc před výměnou u Tipa, prolil systém 2l destilky a tím vypláchl trochu zbytkového bordelu
ohledně mísitelnosti: píšou, že všechny kapaliny na bázi etylenglykolu jsou vzájemně mísitelné. nechci kecat, ale myslím tedy že i s Paraflu. jak je uvedeno výše je nejlepší nalít kapalinu komplet novou. já jsem navíc před výměnou u Tipa, prolil systém 2l destilky a tím vypláchl trochu zbytkového bordelu
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Mam takovej otázek trošku mimo. Jak je na MK1 ten odvzdušňovací ventil na hadici k topení, tak ten by měl jít asi normálně vyšroubovat a zašroubovat,co? Já jen že ten muj se pořád točí,ale nevylejzá a když to zase dotahuju zpět tak se stačí jen třeba trochu otočit a musim chvíli zkoušet, dokud nenajdu polohu, v jaký to neteče. To asi neni normální,co? Co s tim?
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
A ještě jeden dotaz připojuju k tomu předchozímu. Ten odvzdušňovací ventyl na tý hadici je plastovej a ten závit v tý hadici je z čeho? Nechci to zbytečně vyšroubovávat, když to zrovna neteče...Viděl jsem teď něco hodně podobnýho na jedný Lancii a tam ten závit v tý hadici byl kovovej. Protože jestli to tak je, tak stačí vyměnit ten ventýlek a né celou hadici
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Ten závit je čirou náhodou kovovej
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
A nebo tam místo dementního plastu dej normálně šroub. Tušim, že je to závit M5
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Mne na tej plastovej skrutke v servise Fiat(KE) odrtrhli hlavicku, zistil som to az vtedy ked mi zacala cez nu striekat chladiaca zmes, na skrutke je zarez a cez to tieklo, v servise v Ba tam dali kovovu skrutku s podlozkou a tesnenim. V KE mi aj zle odvzdusnili chladiaci system, cele to bublalo po nastartovani alebo ked som zabrzdil tak to člupkalo.
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
mam pre vas hadanku co mam naliate v chladici a do kolko minus to je
na fakture z autorizovaneho servisu mam napisane ze to je Glycoshell Modry 3litre za 720sk
tato zmes je v aute uz asi 14 mesiacov a pred mesiacom som tam dolial priblizne 0,7 litra vody
na fakture z autorizovaneho servisu mam napisane ze to je Glycoshell Modry 3litre za 720sk
tato zmes je v aute uz asi 14 mesiacov a pred mesiacom som tam dolial priblizne 0,7 litra vody
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu