Chyby Fiatu Bravo
Moderátor: peta.smolik
Re: Chyby Fiatu Bravo
tak s tou korozí máte štěstí asi naše auta co máme domy měli problémy ve výrobě....
- Reklama
Re: Chyby Fiatu Bravo
Odkud se vzal olej na zadní nápravě?Bravomv píše:Takže hlásím další závadu, po delší jízdě najednou nějaké rány od zadní nápravy. Když jsem to na zvedáku prohlédl, tak jsem zjistil, že levý silentblok na zadní nápravě je potečený od oleje, takže zřejmě zdroj klepání. Jak probíhá oprava jsem se dočetl na fóru Stila. Při nájezdu cca 50 tis. mě to docela naštvalo.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Chyby Fiatu Bravo
Olej byl v místě zavěšení zadní nápravy, kde je to uchyceno ke karoserii přes silentblok. Silentbloky jsou totiž olejové. Když pak praskne, tak z něho vyteče trochu oleje, což je vidět právě na tom uchycení zadní nápravy. Více k tomu lze najít na fórech Stila, které má shodnou nápravu. Tam rovněž mnozí popisují výměnu i svépomocí. Dokonce jsem při jízdě zaznamenal nějakou ránu a jelikož jsem si byl vědom, že jsem do ničeho nevjel, kontrolou po jízdě jsem zjistil, že praskl zadní silenblok a vytéká z něho náplň. Rovněž jsem zaregistroval v nízké rychllosti na rozbité silnici rány od zadní nápravy. Při dalších jízdách ale nic slyšet nebylo. Nyní již opraveno - vyměněno.
Re: Chyby Fiatu Bravo
olej to nie je ale glycerín
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Chyby Fiatu Bravo
Dnes som si všimol prasknutí obal na airbagu vodiča, ako to je sila. Aspoň keby to išlo kúpiť samostatne čo nejde. Už v zime sa objavovali po volante svetlejšie čiari. Výsledok je vidieť na foto.
A keď som išiel skontrolovať tlak v rezerve, hrdzavá zaslepka v podlahe, ako by v Taliansku nemali plast. Foto dám neskoršie, zaslepku som vylúpil a dal umelú z elektrickej rozvodnej krabice Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Chyby Fiatu Bravo
takže foto iba otvoru a záslepky, ako to je opravene som zabudol odfotit. Nevedel som ako to je urobene tak som ju vylupil. ,mohol som ju tam nechat v podstate pod nou bol tmel a hrdza by sa nesirila dalej. Už je tam upravene víčko z rozvodnej elektrikarskej krabičky a zatmelene karosarským tmelom.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Chyby Fiatu Bravo
Tak pánové, vědět to v době kdy jsem to auto kupoval (2013), tak jsem koupil něco naprosto jinýho (anebo klidně i ten T-Jet, protože bych s tím rovnou mohl počítat a aspoň by to jelo)... Schválně jsem si vybral ten fire motor s 66 kW, protože tam všude psali, že není problémová převodovka M32, ale fungující C514.6. No, ono z převodovkami třídy C jsou problémy už prakticky od konce 90. let, kdy je začali vyrábět. Týká se to Punta, Stila, nový 500 a samozřejmě i Brava. A jestli neupravili konstrukci do Tipa, tak nejspíš i toho. Plus samozřejmě odvozených modelů v rámci koncernu jako Alfa Mito nebo Giulietta.
Pro anglicky čtoucí a rusky hovořící: https://youtu.be/3FUizLbAuVA
A co to dělá mě: https://youtu.be/fXIfUpRmplo
Jen dodám, že jsem auto koupil s 43 000 km a teď je tam najeto 115 000... Fakt bych nečekal, že převodovka nedá ani 200 000 km. A to ty moje kilometry byly tak ze 70 % dálnice a okresky s ustálenou rychlostí jízdy + převážně jízda jaro - podzim, na zimu jsem měl jiný auto.
Z toho co píšou lidi se Stilem na Fiatforum.com to vypadá, že je nějakej problém v diferenciálu. Takže díky Fiate, ale další auto opravdu bude z Japonska.
Pro anglicky čtoucí a rusky hovořící: https://youtu.be/3FUizLbAuVA
A co to dělá mě: https://youtu.be/fXIfUpRmplo
Jen dodám, že jsem auto koupil s 43 000 km a teď je tam najeto 115 000... Fakt bych nečekal, že převodovka nedá ani 200 000 km. A to ty moje kilometry byly tak ze 70 % dálnice a okresky s ustálenou rychlostí jízdy + převážně jízda jaro - podzim, na zimu jsem měl jiný auto.
Z toho co píšou lidi se Stilem na Fiatforum.com to vypadá, že je nějakej problém v diferenciálu. Takže díky Fiate, ale další auto opravdu bude z Japonska.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: Chyby Fiatu Bravo
Pokiaľ viem bol problém z ložiskami určitá séria, okolo 30tisic keď som sa to dozvedel som vypustil olej, vložil silní neodimovy magnet do oleja žiadne píliny, len minimum jemneho prachu z bežného opotrebenia. Inak Fiat prevodovky nemajú rada iný olej ako je predpísaná tutela.mr.brain píše: ↑04 zář 2021, 09:49
Pro anglicky čtoucí a rusky hovořící: https://youtu.be/3FUizLbAuVA
A co to dělá mě: https://youtu.be/fXIfUpRmplo
Jen dodám, že jsem auto koupil s 43 000 km a teď je tam najeto 115 000... Fakt bych nečekal, že převodovka nedá ani 200 000 km.
Budem mať 100 tisíc zatiaľ všetko ok sem tam kvapka oleja z okolo radyča na prevodovke.
Inak kto má Bravo hrdza na prednej kapote v znútra, pri absencii odtokovych otvorov sa pekne urobí pod farbou.
Aj by som dal.foto ale nechce sa mi ich zmenšovať.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Chyby Fiatu Bravo
Nechcelo ale zmenšil som foto, vizuál managmet viac napovie ako písmenká. poradie je prehodene, tie diery som vŕtal, tak snáď voda bude odtekať a nie vytekať keď sa otvory predna kapota
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Chyby Fiatu Bravo
Neubehol ani rok a som tu zas, išiel som pozrieť zadné brzdy,ako som zakladal zdvihák som si všimol bublinu, odlupnem a zas hrdza ale na podbehu. Pekne krásne od prachový po otvore kadiaľ odteká kateforéza keď vychádza karoséria z vane. Asi naplním celý podbeh olejom ako to robili na 128 No čo už má to 14 rokov a jazdím celý rok.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Chyby Fiatu Bravo
Skontrolujte si okolo gumených zaslepiek či je hrdza prikladám foto.
- Přílohy
-
- Resizer_17109396034531.jpg (41.09 KiB) Zobrazeno 1090 x
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Chyby Fiatu Bravo
Když jsem koupil Bravu, měla 4 roky, tak jsem ošetřil dutiny a rovněž i podvozek. Nyní mám nové Tipo, které jsem rovněž po roce ošetřil. Koroze je ale problém všech značek a je třeba se jí věnovat včas.