Spotřeba 1,9 JTD
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Já nevím čemu na těch škodovkách nevěříte??? Před asi třema rokama sme dovezli z rakouska Ochcávku 1,9 SDI (přímovstřik bez turba 47kw tuším) Nejelo to zle sice to turbo citelně chybělo a ochcávka je na ten motor docela těžká ale když člověk věděl kde má meze tak se to dalo(měl jsem ji doma 2 měsíce než se prodala) zkoušel jsem jezdit na spotřebu a na dálku VelMez Praha po D1 rychlost 115 km/hod nádrž do plna před jízdou a v Praze znova do plna ve třech lidech+kufry 4,3L/100km pak jsem zkoušel kombinaci po městě plus okresky a spotř. 5,4
Vloni jsem měl půjčený auto od kámoše VW passat B5 sedan 98 najeto 280tis. 1,9 TDI 66kw a taky sem zkusil jezdit na spotřebu dálnice- jen sem to tak lechtal po rovině po kopci 110 a palubák ukazoval 2,9 jakmile jsem trošku zrychlil bylo tam 4,5 ale při 130 když sem to držel a 4,2 moc se mi to nezdálo páč passat mně fakt příjde těžkej a tak sem to změřil ještě od plna do plna a proměřuje to o 0,3L takže celkem OK
Kolega z práce má ochcávku TDI 66kw 2002 dodržuje předpisy dálnice 130 a pečlivě si sleduje spotřebu v létě má průměr 4,4 a v zimě 5,8
švára má domoauto VW sharan 1,9 TDI 81kw najeto 340tis. nešetří to a jezdí jak hovado dlouhodobý průměr 6,3 L
Nemyslím že TDI nebo TDI PD byly nějak zázračný motory ale dokázaly jezdit fakt za málo a leckterý dodnes jezděj
Já měl jen dvě nafty Innocenti Minidiesel( obsah 990 3válec motor Daihatsu) měl jsem ho 2 roky Nejelo to moc ale spotřeba do 3,5L Pak sem měl Regata 1,7 D kombi jezdila slušně v létě do 5,5 v zimě do 6L ale na tu dobu to šlo
Vloni jsem měl půjčený auto od kámoše VW passat B5 sedan 98 najeto 280tis. 1,9 TDI 66kw a taky sem zkusil jezdit na spotřebu dálnice- jen sem to tak lechtal po rovině po kopci 110 a palubák ukazoval 2,9 jakmile jsem trošku zrychlil bylo tam 4,5 ale při 130 když sem to držel a 4,2 moc se mi to nezdálo páč passat mně fakt příjde těžkej a tak sem to změřil ještě od plna do plna a proměřuje to o 0,3L takže celkem OK
Kolega z práce má ochcávku TDI 66kw 2002 dodržuje předpisy dálnice 130 a pečlivě si sleduje spotřebu v létě má průměr 4,4 a v zimě 5,8
švára má domoauto VW sharan 1,9 TDI 81kw najeto 340tis. nešetří to a jezdí jak hovado dlouhodobý průměr 6,3 L
Nemyslím že TDI nebo TDI PD byly nějak zázračný motory ale dokázaly jezdit fakt za málo a leckterý dodnes jezděj
Já měl jen dvě nafty Innocenti Minidiesel( obsah 990 3válec motor Daihatsu) měl jsem ho 2 roky Nejelo to moc ale spotřeba do 3,5L Pak sem měl Regata 1,7 D kombi jezdila slušně v létě do 5,5 v zimě do 6L ale na tu dobu to šlo
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- Reklama
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Mám 1,9 JTD 105 a jezdím převážně město. Ostravský provoz 6,8 l průměr. Dlouhé cesty v létě kombinace 6,3 l.
V zimě město 7,5 l.
Naftu si aditivuji sám VIF aditiv.
V zimě město 7,5 l.
Naftu si aditivuji sám VIF aditiv.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 dub 2011, 20:42
- Bydliště: ZLÍN
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 1,9 JDT
Kubanec píše:Tak opět naše oblíbená spotřeba,moje oblíbená trasa Nový Jičín -Cheb a podotýkám že jsem to chtěl vyzkoušet a normálně tak nejezdím,ale protože jsem měl spoustu času a jel jsem sám což má taky určitě velký vliv ,tak rychlost 100-105km/h /nuda a děs/,ale šokující spotřeba 4,9 l měřeno dotankováním do plna hrdla.
Ahoj kluci...máte zkušenosti,o kolik se zvedne spotřeba při zapnuté klimě?
Stříbrná Mulťa JTD ze Zlína))
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 dub 2011, 20:42
- Bydliště: ZLÍN
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Tak včera Zlín-Uherský Brod a zpět v pěti lidech a v silném dešti 5,5 ,což si myslím,že je vážně pěkná spotřeba.
Stříbrná Mulťa JTD ze Zlína))
Re: Spotřeba 1,9 JTD
čauves multipláci ,mam 115ku a jezdim po samejch prdelkach v okruhu do 25 km a měl jsem spotrebu kolem 7,2l a asi před rokem jsem ji nechal u jednoho chlapíka načipovat na 145hp a teď jezdim za 6,2l ,takže výkon rozhodně nechibí a spotřeba je ještě lepší a šetřílkové kteří jí budou šimrat kolem těch 90km/h se v klidu dostanou na tech magických 5,5l
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Na kolik přijde přečipování?
Re: Spotřeba 1,9 JTD
me stalo 4000kc a na punto chce jenom 3jku,tak si myslim ze jeto docela dobra investice.
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Protokol z brzdy o těch 145HP jistě máš. Nebo ti to ten "chlapík" jenom sdělil?porto.p1 píše:čauves multipláci ,mam 115ku a jezdim po samejch prdelkach v okruhu do 25 km a měl jsem spotrebu kolem 7,2l a asi před rokem jsem ji nechal u jednoho chlapíka načipovat na 145hp a teď jezdim za 6,2l ,takže výkon rozhodně nechibí a spotřeba je ještě lepší a šetřílkové kteří jí budou šimrat kolem těch 90km/h se v klidu dostanou na tech magických 5,5l
Nicméně, pokud se to čipnout umí, spotřeba jít dolů, v určitých případech, a při vhodném využívání kroutícího momentu, může.
Mimochodem multipláku, za 5,5l jezdím s Mjet i bez šimrání. Když to při 90km/h šimrám, tak jezdím za 4,8l
- Přílohy
-
- spotreba.jpg (31.7 KiB) Zobrazeno 9717 x
www.minimaxa.cz
Re: Spotřeba 1,9 JTD
A ještě jednu poznámku trochu mimo téma, pokud mi někdo chipuje auto na ulici, v sedě, a s notebjůkem na klíně, s mapou do RJ staženou zadáčo z netu, a za 180 sekund práce si ještě řekne o peníze, pojede jak namydlenej blesk. To není čipař, to je sadista, a majitel auta nezodpovědný blázen
www.minimaxa.cz
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Když myslíš že DIESEL TECHNIK KLADNO je nějakej čipař z garáže,tak je to jenom tvuj boj,a neni tu řeč o Mjet ale o JTD kámo,a to že Mjet jezdí normalě za 5,5l mě apsolutně nezajímá,protože ho prostě nemam a ani mi tam dat nejde,vííííííš.
Re: Spotřeba 1,9 JTD
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... -115-85-kw
samozřejmě jsem měl cenu díky známému malinko upravenou ale to si každej muže dohodnout sám.
samozřejmě jsem měl cenu díky známému malinko upravenou ale to si každej muže dohodnout sám.
Re: Spotřeba 1,9 JTD
já se s tebou nehádám, jen mě zajímá protokol z brzdy, hlavně křivka nárůstu Nm a vůbec mě nezajímá, kterej šmudla ti tam tu mapu nahrál. Ostatně firma Diesel-technik Kladno je smluvní partner Multipla klubu a za 4tis jsi to měl fááákt drahý.
A rozdíl mezi Mjet a JTD je ti snad jasnej, nebo ne?
A rozdíl mezi Mjet a JTD je ti snad jasnej, nebo ne?
www.minimaxa.cz
Re: Spotřeba 1,9 JTD
Já si to snad kuly tobě necham někde změrit aby si byl spokojenej,a stim multipla clubem,pres koho asi mysliš že jsem to měl,spíš mi připadá že nemužeš přenyst přes srdce že ma někdo starý JTDčko silnější než ten tvuj Multi jet,co?
Re: Spotřeba 1,9 JTD
No jestli se pamatuju dobře měla tam být dohodnutá snad ještě nižší cena. no to je jedno. Proč bych to neměl přenést přes srdce? Tohle není má první multipla, měl jsem mnoho let taky JTD, taky načipované. A už ti podruhý píšu, že se nechci hádat, tak se uklidni a ten útočný tón si nech. Jen mi jde o to, že hodnota skutečná od teoretické se většinou dost liší. Už to nechme být.
www.minimaxa.cz
Re: Spotřeba 1,9 JTD
A kdyby jsi měl zkušenost s oběma, věděl by jsi, že u Mjet je daleko těžší udržet menší spotřebu. U starého JTD jsem jezdil v celoročním průměru kolem 6,7l a teď s Mjetem mám dlouhodobý průměr při stejném stylu jízdy skoro o půl litru větší.
A jen pro ty co nevědí základní rozdíl mezi JTD a Multijet. Hlavní odlišností je počet vstřiků: motor typu Common Rail JTD musel během jednoho cyklu vystačit jen se dvěma, avšak u Multijet lze stejné (nebo i nižší) množství paliva rozvrhnout do více vstřiků těsně za sebou. Výsledkem vývoje je několik možností nastavení: dva druhotné vstřiky následující po hlavním vstřiku; jeden předvstřik v delším předstihu před hlavním vstřikem a dva po sobě jdoucí druhotné vstřiky; jeden předvstřik a pak dva hlavní vstřiky apod. Řídicí jednotka nastavuje zvolené sekvence podle různých podmínek - jinak probíhá vstřikování při volnoběhu, nízkém zatížení v nízkých otáčkách, sportovní jízdě atd. Multijet má tak klidnější chod motoru při všech režimech, protože ve válci probíhá postupné spalování malých dávek nafty. Zvýšen byl také vstřikovací tlak z 1300 na 1400 barů.
A jen pro ty co nevědí základní rozdíl mezi JTD a Multijet. Hlavní odlišností je počet vstřiků: motor typu Common Rail JTD musel během jednoho cyklu vystačit jen se dvěma, avšak u Multijet lze stejné (nebo i nižší) množství paliva rozvrhnout do více vstřiků těsně za sebou. Výsledkem vývoje je několik možností nastavení: dva druhotné vstřiky následující po hlavním vstřiku; jeden předvstřik v delším předstihu před hlavním vstřikem a dva po sobě jdoucí druhotné vstřiky; jeden předvstřik a pak dva hlavní vstřiky apod. Řídicí jednotka nastavuje zvolené sekvence podle různých podmínek - jinak probíhá vstřikování při volnoběhu, nízkém zatížení v nízkých otáčkách, sportovní jízdě atd. Multijet má tak klidnější chod motoru při všech režimech, protože ve válci probíhá postupné spalování malých dávek nafty. Zvýšen byl také vstřikovací tlak z 1300 na 1400 barů.
www.minimaxa.cz