[quote="Boris"]Tak přátelé - problém byl u čidla - elektronického snímače otáček. Čidlo a hlavně kontakty-vývody jsou až neuvěřitelně blízko motorové části, a prostě doško k mechanickému narušení. Chlapík v servisu ho otočil tak, aby kontakty z čidla vedly na druhou stranu a zatím je to ok. Byla to prý ale piplavá práce, navíc musel pustit motor trochu dolů, aby se na čidlo vůbec dostal. Takže to zabralo dost času. No řekl si 450 Kč, takže mi to vyšlo snad líp než v autoriz. servisu...[/quote]
Je to scifi nebo pravda.? "Čidlo a vývody jsou neuvěřitelně blízko motorové části." Motor má čtyři válce a klikovou skříň. Na straně motoru u převodovky je setrvačník a spojka.
Kde je to čidlo? Na straně u převodovky nebo na čele u řemenice alternátoru??
Tachometr
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
To místo je dobře vidět pohledem nad levým kolem směrem na převodovku. Snímač je umístěný do převodovky shora poblíž gumové manžety táhla řízení vedoucího ke kolu. U mé verze auta je vzdálenost od pohybujících se součástí dostatečná a nehrozí žádné poškození snímače ani kabelů. Kabely jsou do snímače připojeny napevno a vedou ke konektoru, který je připevněn do držáku na převodovce nedaleko uchycení táhel řazení.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00