1,7TD nejede
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Tak jsem minulý týden dal nový trysky Denso,japan a musím říct že spotřeba šla ještě o litr dolů,nyní jsem naprosto spokojen.
Ještě před zimou vyměním žhaviče dám tam bosch duraterm (pro ty co neví oč jde tak tady popis http://www.luja.cz/index.php?id=002002004
A pak ještě nějakej rozpoštěč karbonu v motoru a výměna oleje a zima může přijít.
Kdyby někdo chtěl mám tu motor na díly 1.7 TD 70ps,tel 603217997
Ještě před zimou vyměním žhaviče dám tam bosch duraterm (pro ty co neví oč jde tak tady popis http://www.luja.cz/index.php?id=002002004
A pak ještě nějakej rozpoštěč karbonu v motoru a výměna oleje a zima může přijít.
Kdyby někdo chtěl mám tu motor na díly 1.7 TD 70ps,tel 603217997
úvaha o žhavicích svíčkách
žhaviče mají tu vlastnost , že čím jsou teplejší tím narůstá jejich odpor a zmenšuje se odebíraný proud. z toho mě vyplívá,že mám li nenabitou baterku a tím pádem menší napětí při žhavení,trvá mi déle nažhavení a odebraná energie je mnohem vyšší než s nabitou baterkou.odpor žhaviče je za studena asi 1ohm a stačí zahřát zapalovačem a vyjede to na 15 a ani nezčervená špička. Před zimou je zkrátka potřeba mít dobře nabitej akumulátor. A kontrola přechodových odporů na spojích u relátka.já měl izolaci zuhelnatělou,tak jsem oka na kabelech proletoval a pod matky dal vějířové podložky .Doba žhavení se o pár vteřin zkrátila!!Těma spojema totiž teče v okamžiku zapnutí žhavení min. 40A.
Tak to mě nedělá a mohlo by to být moc hustým olejem.výrobce doporučuje 10W-40,mohlo by to být,že tam máš 15W-40.každopádně opatrně ! těch 10vteřin je turbo a i jiné součásti málo mazaný a to je dost dlouho.CO TAM MAŠ ZA OLEJ???!!!!pokud by byl opotřebený motor tak by svítila kontrolka za tepla při volnoběžných otáčkách.
tak to nevím-snad čerpadlo má potíž s řídkým olejem?fakt nevim. a je ho tam dost?neparkuješ nakloněný?a začlo ti to hned po výměně nebo až po ochlazení?ještě mě napadá-jestli tam byl dřív míň kvalitní olej tak tenhle kastról mohl rozpustit usazeniny a ty se mohly dostat do sedla vetilu a ten nedosedne úplně a propouští než se to odplaví.asi bych to řešil dřívější výměnou oleje.nevíš co tam bylo před tím kastrolem?
no nevím co tam bylo před tím castrolem ale v každým případě je tam podruhé,před tím tam byla nějaká sračka protože motor byl zevnitř tak zasranej že byla i vačka černá,(mazalo to stejně,cca 10 vterřin nezhasne kontrolka)do toho oleje jsem dal čistič motorů wins a po první výměně byl motor nádherně čistej,motor jde jak hodinky nic neklepe tudíž asi žádná vůle na klice,čistič jsem dal i do druhé výměny oleje kvuli podezření na špinavé sítko sacího koše,po sundání ventildeklu je motor jak z fabriky.
já měním olej po 15000km-10W40 polosynt a zrovna o víkendu jsem dovršil 50000km v mých rukou a zatím vpořádku.Teď má autíčko 143000km.Ale začínám pošilhávat po marejce kombi JTD.Mimochodem jsem ještě neměnil tlumiče(možná sou původní) a destičky taky ne.Dřív sem jezdil s felckou,taky kolem 30000 ročně a destičky mě vydržely max.40000 .A tlumiče jsem měnil 2x(prodával sem ji s 220000km a motoricky byla dobrá , ale podvozek a kastle už byly zoufalý.