1.9 JTD - jakou naftu tankovat?
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
navštivte pár čerpaček a kanystřikem a doma to přelejte do čistý lahve a uvidíte ty rozdíly - to je pro mně důležitý a je mně uplně jedno jestli je dražší o korunu nebo nebo 5, protože se mi to stejně vrátí jak na jízdních vlastnostech ta následně na servisu - nezapomeňte, že máme JTD a ne nějaký zasr.ný TDI třeba ať má všechny písmena červený
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 60
- Registrován: 26 čer 2007, 19:57
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
jakou naftu
Certifikovanou + kvalitní aditivum
Peta z Pardubic píše o návštěvách čerpaček s kanystrem,to je opravdu pro lidi co nemaj co na práci,ale budiž ....akorát kdo o tom moc neví jakou má mít nafta barvu, bude dost zklamán ,protože nejspíš od různých pump různá barva nafty.Všeobecně něco mezi žlutou zelenou a hnědou a všechny vzorky budou bez závad,záleží na aditivech a na stáří nafty,čím starší tím více do hněda.Nejdůležitější je aby baly čirá a ne zakalená.Jinak souhlas s názorem že JTD potřebuje kvalitu a TDI sežere i hnuj.Tankuju všude a přidávám VIF zimní.
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Používal jsem před tím kastrol a nevidím v tom nějakou změnu všechno pracuje jak má bez problemu,kdybych nečetl ten test kde VIF vychválili tak bych nevěděl ani že existuje
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Ahoj MAXI, fuckou VW jsem jel, ale nepíšeš jak novějším, ještě tdi nebo už common rail,já jel tdi, hezký kopanec turboefektu,tvrdý traktorový zvuk a auto bez nápadu ,nic pro mě a ještě když mi kamarád řekl co za to dal tak jsem se musel smát .Netvrdím že jsou fiaty božský nebo že JTD je závodní motor ,ale já jsem spokojenej a proč bych dával o 150táců více a čekal až mi auto někdo ukradne ???? a už jsem taky viděl v servisu vysypanou převodovku u 3 roky starýho TDI pašíka
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Strejdo já jezdil léta ve VW Golfu variantu a věř tomu, že 350 000 km bez výrazných poruch jen prkotiny. Stejně jako druhý firemní. Nevím jak s tím ten tvůj známý zacházel, ale auto jentakové z velké části, jak se k němu chováme. Myslím si, že plivat na značku VW je jen důsledek neinformovanosti. Kdybych ž tedy chtěl srovnávat co do poruchovosti italské vozy a VW, musel bych s Mutlinkou sklapnou krovky. Prostuduj si statistiky poruchovosti a potom se ozvi strejdo.
Otázkou je: za čí peníze ty statistiky jsou dělaný? Žádná automobilka ti nezveřejní stejně pravdivý údaje o poruchovosti aut v záruce a sovnávat ojetiny starší 4 roky je podle mně blbost, protože za většinu závad může stejně TO co je umýstěno mezi volantem a sedačkou.Kačátko píše:Strejdo já jezdil léta ve VW Golfu variantu a věř tomu, že 350 000 km bez výrazných poruch jen prkotiny. Stejně jako druhý firemní. Nevím jak s tím ten tvůj známý zacházel, ale auto jentakové z velké části, jak se k němu chováme. Myslím si, že plivat na značku VW je jen důsledek neinformovanosti. Kdybych ž tedy chtěl srovnávat co do poruchovosti italské vozy a VW, musel bych s Mutlinkou sklapnou krovky. Prostuduj si statistiky poruchovosti a potom se ozvi strejdo.