DISKUZE - Optimálne radenie prevodovych stupňov

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

Detailista!!! :mrgreen: :mrgreen:
Punto MK2 1.2 8V ELX
Reklama
 

bluesman
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 30 dub 2007, 20:08

Příspěvek od bluesman »

Vencapunto píše:No 1,2 V8 musí bejt zajímavej motor :lol: :lol: :lol:
tak uz je to v poraaaadecku :)
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Jednoznačne platí nebát se trochu radši víc motor točit.
Nepůjde tak rychle do kytek a nezlenivý.
Jo a kdy přeřadit tak to musíš slyšet a cejtit né?
Ja nevým jak benzínáci ja mam diesela 16v a točím ho dost motoru to jen prospeje.
Na benzínaka si myslím že by bylo vhodný aspon to vytočit do 2500 ot/min a optimal bude asi nekde okolo 3000 ot/min to udržovat.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Bukshi
Fiaťák
Příspěvky: 107
Registrován: 20 čer 2006, 19:09
Bydliště: Komarno, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bukshi »

No ja mam automat a je to sranda, lebo ked mu az tak moc neslapem tak od rozbehnutia az do 90-100 km/h pri "jemnej nohe" to toci v kuse rovnako 2000 ot/min. Ale ak mu slapnem na krk, tak to "prehadzuje" okolo 3500-4000 :) a vytacat som to skusal len okolo 5000-5500 aj ked to tusim elektornika nedovoli pretocit ale pre istotu ... 8)
-= Fiat Punto II 1.2 16V ELX | Speedgear =-
bluesman
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 30 dub 2007, 20:08

Příspěvek od bluesman »

FANDAK píše:Jednoznačne platí nebát se trochu radši víc motor točit.
Nepůjde tak rychle do kytek a nezlenivý.
Jo a kdy přeřadit tak to musíš slyšet a cejtit né?
Ja nevým jak benzínáci ja mam diesela 16v a točím ho dost motoru to jen prospeje.
Na benzínaka si myslím že by bylo vhodný aspon to vytočit do 2500 ot/min a optimal bude asi nekde okolo 3000 ot/min to udržovat.
preco by mal skor odist to hrobu resp. zleniviet?

inak ja som vychadzal z toho ze pri tych 2500 to ma max krutiaci moment, takze v tych otackach by to bolo vhodne asi udrziavat.

inak sa mi zda trojka prilis kratka a stvorka prilis dlha (teda neviem ci to je ten spravny nazov) - proste trosku by som sprevodoval trojku aby mala vacsi rozsah rychlosti a stvorku trochu kratsi - aby mala viacej sily...
marmor
Fiaťák
Příspěvky: 67
Registrován: 28 srp 2006, 11:10
Bydliště: Poprad, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marmor »

Chlapci, 1,2 8V a raketa? Nič proti ale od rakety to má poriadne ďaleko. Keď ideme plné auto tak ak ho nedržíš v otáčkach je to lenivé. Čo tak skúsiť si nejaký ten 4,2l motorček?
Punto II 1.2 8V 44kW ELX 2001
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Tak je jasný že když naložíš plný auto tak ten motůrek musíš točit,ale to každý auto a takovýmhle mušim obsahu.Ale dá se v pohodě konkurovat i 1,3 MPI.
TV-Punto
Všeználek
Příspěvky: 1026
Registrován: 26 úno 2007, 16:30
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od TV-Punto »

....presne tak!

FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Souhlasím malej obsach se při zátěži musí víc točit.
Což potvrzuje že obsah ničím nenahradíš.
Proto malé obsahy radši doporučuji víc točit a nebát se ničeho nis se nestane je to na to delaný a ne to točit jako želvu.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

1.2 8ventil se necha rad vytacet, takze nebat se toho :)...a porad plati, radsi litrovej ctyrvalec nez 1.2 trivalec ... ale tady to je 1.2 ctyrvalec, takze HoubyToPojede se muze jit ... :P
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
TV-Punto
Všeználek
Příspěvky: 1026
Registrován: 26 úno 2007, 16:30
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od TV-Punto »

majki píše:HoubyToPojede
...u nas je to že HorkoŤažkoPredbieha :lol:

FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
Joe301
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 14 bře 2006, 10:40
Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky

Příspěvek od Joe301 »

Alebo HovnoToPotahne :lol:
marty3d
Znalec
Příspěvky: 647
Registrován: 30 dub 2007, 10:44
Bydliště: Tři Dvory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marty3d »

majki píše:1.2 8ventil se necha rad vytacet, takze nebat se toho :)...a porad plati, radsi litrovej ctyrvalec nez 1.2 trivalec ... ale tady to je 1.2 ctyrvalec, takze HoubyToPojede se muze jit ... :P
Včera sem měl to štěstí (nebo snad smůlu :roll: ) jet domu s kamarádem služební fábií 1.2HTP tříválec. No po dálnici sme si to kulili 180km/hod celou trasu(cca50km)-pokud bylo volno. Myslim, že je to srovnatelný s 1.2 puntem. Zkusili sme co dá na trojku - vytáhla se na 120. Já ji dám s puntem tak 130 do omezovače.
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

180? Jses si jisty tim HTP? Me se nepodarilo vic jak 170 a to jeste s kopce a se spotrebou skoro 10l/100km. Navic je to strasne hlucny...
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
marty3d
Znalec
Příspěvky: 647
Registrován: 30 dub 2007, 10:44
Bydliště: Tři Dvory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marty3d »

majki píše:180? Jses si jisty tim HTP? Me se nepodarilo vic jak 170 a to jeste s kopce a se spotrebou skoro 10l/100km. Navic je to strasne hlucny...
No tak ta spotřeba by souhlasila, ale že je to služební, tak to nevadí. Ale s tou rychlostí nekecám. Byla to 1.2 htp sedan.
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“