Řemen alternátoru.
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Řemen alternátoru.
Vitaml: Jak píšeš jediná věc kterou jsem neměnil je ta řemenice na motoru. Z vrakáče bude problém a určitě jich je zase víc typů stejně jako řemenci na alternátor.
- Reklama
Re: Řemen alternátoru.
Mám ten model po faceliftu. (velké světla) Z modelu s úzkými světly nesedí řemenice na alternátor. Nebo bylo více typů... Z toho usuzuji že i řemenice na motor budou minimálně dvě.
Re: Řemen alternátoru.
Nevyřešeno. Kdyby se někdo s něčím podobným setkal tak napište.
Re: Řemen alternátoru.
to je fiat no jak moc máš řemen našponovaný a jaký tam máš průvěs když jej zamáčkneš prstem?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Řemen alternátoru.
Odzkoušeno různé napnutí řemenu. V servise říkali že to není možné. Jsou tu dvě možnosti a to že buď ty řemeny stoji za ho... nebo je opotřebená řemenice na motoru.
Re: Řemen alternátoru.
Kápnul jsi na to, ty řemeny stojí za nic. Kup řemen od Contitechu.
Fiat Punto SX 1.2 8V /2001
Re: Řemen alternátoru.
Vyzkoušej namazat řemen mýdlem tak jak se to dělávalo na škodovkách a jiných motorech.(opatrně podrž mýdlo na řemenu ze strany drážek). Nebo posyp řemen dětským zásypem AVIRYL.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: Řemen alternátoru.
I kdyby to pomohlo, tak ne na moc dlouho.
Vyměň tu řemenici, dá se normálně koupit nová.
Vyměň tu řemenici, dá se normálně koupit nová.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Řemen alternátoru.
No není to řešení na dlouho ale ta řemenice stojí asi 1.000 CZK.Vitaml píše:I kdyby to pomohlo, tak ne na moc dlouho.
Vyměň tu řemenici, dá se normálně koupit nová.
Já osobně bych tu řemenici z kliky nechal(líznout) přesoustružit v drážkách,podle mě by to dobrý soustružník zvládl za poloviční cenu,i méně.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: Řemen alternátoru.
To by taky šlo, ale musí opatrně, aby nezmenšil průměr, dobíjení při volnoběhu je na hranici.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Řemen alternátoru.
Jednalo by se jenom o nějakou desetinu ubrat v drážkách aby ten řemen táhl za boky drážek.Tam to právě prokluzuje.
Chce to asi jenom prohloubit drážku,podle řemenu by to šlo zjistit kde to nesedí.
Chce to asi jenom prohloubit drážku,podle řemenu by to šlo zjistit kde to nesedí.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: Řemen alternátoru.
Určitě bych to zkusil a to samé i s řemenicí alternátoru.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Řemen alternátoru.
Treba to nakonec altik vubec nedela a piskot jde odjinud. Uz tu byly vypsany vsechny moznosti co by to mohlo zpusobovat,takze uz to zavání zahadou. Ale uz by tu kolega taky mohl ten zvuk konecne dodat at si to muzeme taky poslechnout "na zivo"
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Řemen alternátoru.
Je to zde.https://geek.wish.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale pozor aby to někomu neutrhlo uši při diag.točivých stavů
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: Řemen alternátoru.
Zkusil jsem vymenit tu řemenici na klikovce a problem pokracuje.
Jde to fakt od remenu protoze kdyz tam striknu sprej na remeny tak to hned prestane a je na jednu jizdu klid.
Podle me jsou dve moznosti: 1) Remen gates i bosch stoji za hovno
2) alternator je zatižen víc než řemen přenese
Začne to piskat cca minutu po nastartovani. Jako by elektronika dala povel ze uz se bude nabijet baterka z altiku. Nebo ze se bude nabijet razantneji.
Žádne ložiska to nedělají. Prostě řemen prokluzem.
Jde to fakt od remenu protoze kdyz tam striknu sprej na remeny tak to hned prestane a je na jednu jizdu klid.
Podle me jsou dve moznosti: 1) Remen gates i bosch stoji za hovno
2) alternator je zatižen víc než řemen přenese
Začne to piskat cca minutu po nastartovani. Jako by elektronika dala povel ze uz se bude nabijet baterka z altiku. Nebo ze se bude nabijet razantneji.
Žádne ložiska to nedělají. Prostě řemen prokluzem.