POZOR NA VZDUCHOVOU BUBLINU
Stalo se mi to jednou také a řešení je odpojit benzínovou hadičku, otočit klíčkem, čerpadlo to protlačí a stačí ji na chvíli nechat kapat do klapky sání, tím se tam dostane nějaký benzín na nastartování a pak už si to nacucne.
Problém s dodávkou paliva do motoru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 pro 2011, 20:26
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
Re: Problém s dodávkou paliva do motoru
Tak u me je problem jasnej. Na palivovym cerpadle jsou dve hadicky nasazeny na plastovych nasadach. Ta ve smeru ven byla zespodu nalomena, kdyz sem hadici sundaval tak se ulomila uplne a pod ni benzin. Takze jestli sem to pochopil spravne, budu muset sehnat komplet novy cerpadlo .. mate nekde tip kde ho koupit levne?
Jeste je asi docela sranda to povolit. Zkousel sem ho vysroubovat rukou a zatim se ani nehnulo.
Jeste je asi docela sranda to povolit. Zkousel sem ho vysroubovat rukou a zatim se ani nehnulo.
Re: Problém s dodávkou paliva do motoru
Na povolení matice si vem tupý velký šroubovák a kladivo...
No u mne opravdu byly zaseknuté vstřiky, měření jsem multimetrem provedl tak, že jsem napíchl oba kontakty vstřikovače /toto měření ale není moc přesné/, řídící jednotka otevírá vstřikovač připojováním mínusového vodiče.
Měření jsem provedl obyčejnou LED diodou s předřazeným odporem, prostě musí blikat ve stejném ritmu jako by se měl otevírat vstřikovač a toto se mi potvrdilo. Jelikož jsem tedy došel až ke vstřikovačům a vše ostatní vyloučil /povolil jsem matici na odvodu benzínu zpět do nádrže a začal se ven tlačit natlakovaný benzín/
Nakonec jsem si řekl, že je na čase navštívit vrakoviště, jelikož punto 1,6 nebylo, tak jsem se rozhodl, projít všechny fiaty a alfy romeo.... Nakonec vstřiky rozměrově pasovaly buď z alfy 146 /tam byl boxerový motor/ a nebo z fiata marey 2,0 20V 5válec /150HP/ tak jsem vzal ty z marey /celkem 5ks, cena max 50Kč za všechny - nevím přesně bral jsem hromadu dílů i pro známé/. Dorazím domů, hodím do punta a bez problémů jsem nastartoval. Dokonce bych řekl, že motor má znovu pravidelný chod.
No u mne opravdu byly zaseknuté vstřiky, měření jsem multimetrem provedl tak, že jsem napíchl oba kontakty vstřikovače /toto měření ale není moc přesné/, řídící jednotka otevírá vstřikovač připojováním mínusového vodiče.
Měření jsem provedl obyčejnou LED diodou s předřazeným odporem, prostě musí blikat ve stejném ritmu jako by se měl otevírat vstřikovač a toto se mi potvrdilo. Jelikož jsem tedy došel až ke vstřikovačům a vše ostatní vyloučil /povolil jsem matici na odvodu benzínu zpět do nádrže a začal se ven tlačit natlakovaný benzín/
Nakonec jsem si řekl, že je na čase navštívit vrakoviště, jelikož punto 1,6 nebylo, tak jsem se rozhodl, projít všechny fiaty a alfy romeo.... Nakonec vstřiky rozměrově pasovaly buď z alfy 146 /tam byl boxerový motor/ a nebo z fiata marey 2,0 20V 5válec /150HP/ tak jsem vzal ty z marey /celkem 5ks, cena max 50Kč za všechny - nevím přesně bral jsem hromadu dílů i pro známé/. Dorazím domů, hodím do punta a bez problémů jsem nastartoval. Dokonce bych řekl, že motor má znovu pravidelný chod.
Fiat punto 1,6 90Hp
Fiat punto 1,2 43kW
Fiat punto 1,2 43kW