s tímto naprosto souhlasím, a kdy je ventil otevřený? Pokud váleček cívky nevyjede ven a naopak?Toti píše:Turbo ti ide stále, len to čo píšeš mi pripadá ako by ostával stále otvorený egr ventil alebo keby váha vzduchu dávala debilné hodnoty, prípadne ešte netesnosť v sacom potrubí niekde za váhou, vtedy ide auto ako hladká 1,9, niekedy aj horšie, proste bez ťahu aký by mal byť na jtd.
JTD nouzový režim - EGR ventil?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: JTD nouzový režim - EGR ventil?
Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99
- Reklama
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTD nouzový režim - EGR ventil?
Když by měl pořád pootevřený EGR, tak auto sice pojede mizerně, ale nebude padat do nouzáku. Ani na špatnou váhu vzduchu mě to do nouzáku nešlo. Když byla špatná regulace obtoku turba, tak nouzák okamžitě...Zaslep ten ventil a uvidíš.
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
- Toti
- Znalec
- Příspěvky: 790
- Registrován: 13 čer 2009, 09:21
- Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTD nouzový režim - EGR ventil?
proch to máš pravdu, že do núdzaku by to asi nehádzalo pri tejto poruche, to mi troška už vypadlo z hlavy že mu to padá do núdzaku, ked sme sa motali stále okolo toho EGRka
a často je dôvodovm núdzového režimu v okolí 3000 otáčok zlá regulácia turba, len zas on píše že mu to ide stále slabo, a v prípade zlej regulácie by to išlo podla mňa normálne ale potom by to hodilo do núdzového lebo by ho nezregulovalo a čidlo by snímalo tlak mimo hodnoty aké má mať. A po opätovnom naštartovaní by to malo ísť zase ok a potom padnuť do núdzaku. Aspoň ja som sa s tým takto stretol, ale nie aby to blbo stále už pri nižších otáčkach a nemalo výkon. Preto ja vravím, že vždy je najlepšie to prebehnuť s diagnostikou a vidím hned počas jazdy čo dáva aké hodnoty a či reguluje turbo tak ako má.

Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Re: JTD nouzový režim - EGR ventil?
Ventil jsem dnes opět rozebral, pročistil a dal zpátky. Chybu jsem vymazal a ejhle, porucha motoru nesvítí a zdá se že je po závadě, ikdyž upřímně se mi zdá, není to ůplně ono jak před prvním rozebraním. Nechci do toho už vrtat, auto používám především do práce. A to je pro mě důležité. Tímto Vám všem děkuji za rady a snad tato diskuze pomůžem dalším kdo mají podobné problém..
Fiat Punto 1,9jtd, 59kw, r.v.99
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTD nouzový režim - EGR ventil?
Měl si ale udělat EGR Off, když už si to měl venku. Věděl bys, že pokud to zase nejelo, EGR to není...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
Re: JTD nouzový režim - EGR ventil?
neries to. stejne si urobi podla seba a za par mesiacov sa zbadaproch píše:Měl si ale udělat EGR Off, když už si to měl venku. Věděl bys, že pokud to zase nejelo, EGR to není...

Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps