Palivové čerpadlo

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

J_K
Fiaťák
Příspěvky: 114
Registrován: 18 úno 2013, 15:48

Re: Palivové čerpadlo

Příspěvek od J_K »

r.trieska píše:Oprášim tému.
Máte prosím fintu, ako uvolniť prstenec palivového čerpadla (č.5) ?
Skúšal som tyčkou a kladivom, nič.
Pretlak som vopred uvolnil.
Kladivem bych do toho moc nemlátil, je to jen plast. Mně se to podařilo celkem snadno povolit montpákou zapřenou přes kousek dřeva o otvor v plechu nad nádrží. Jinak by ale nebyl problém udělat si přípravek z kusu pásoviny odpovídající šířky a přivařené tyčky s šestihranem na klíč, podobně jako je na obrázku.

Při zpětné montáži pak dát pozor na správné usazení gumového těsnění, aby tudy nevytékal benzín.
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy
Reklama
 

Uživatelský avatar
nero
Fiaťák
Příspěvky: 80
Registrován: 31 bře 2014, 18:13

Re: Palivové čerpadlo

Příspěvek od nero »

na punte som to povoloval velkými blickami
Bravo II 1,4 66 Kw rok 9/2009
Uživatelský avatar
r.trieska
Fiaťák
Příspěvky: 86
Registrován: 02 led 2014, 12:41
Bydliště: Piešťany

Re: Palivové čerpadlo

Příspěvek od r.trieska »

Nakoniec sa podarilo.
Islo to od kamaratskeho prehovarania az po riadne šupy.
Platovy otocny prstenec som vsak neznicil.

Na spodu cerpadla pod sitkom bol jemny kal a zopar necistot.
Po ich odstraneni sa auto rozbieha plynulo na jednotke, bez doteraz pravidelneho trhnutia/cuknutia.
Přílohy
Moje nastroje.
Moje nastroje.
naradie.jpg (25.54 KiB) Zobrazeno 1250 x
Punto II 1.2 16v - môj staničný špeciál
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“