Já jen nedokážu pochopit, proč tu opravu teda tajíte a nenapíšete to rovnou sem, myslím, že by to zajímalo všechny.ritcheywcs píše:Spravol som to presne tek ako to opísal BACI, samozrejme po konzultácii s ním na adrese, ktorú zanechal. Cievku na egr som opravil, kontrolka motor engine zhasla a auto funguje bezchybne. Ak niekto chce, odpoviem mu na richtopeto@gmail.com a aj BACI bol veľmi ochotný.Kiňas píše:EGR ventil, pokud je nefunkční v elektrické části, tím myslím, že když po přívodu napětí do cívky nevytvoří potřebný magnet aby cívka pohla nechanickou částí, tak je neopravitelný, můžeš ho jen mechanicky vyčistit, ale ne určitě převinout. Jinak při zaplém zapalování jde do cívky stálé napětí +12V a řídící jednotka motoru spíná podle programu -12V který jde do cívky, a pokud je EGR zaslepený či nefunkční, chyba je na světě, pokud bude otevřený, nic se neděje, a to ikdyž bude otevřený stále i v případě opačné poruchy nečinností cívky,takže dle mého názoru ho žádným odporem místo cívky nahradít nejde, zde bude jistě vazba mezi řídící jednotkou motorku a snímačem tlaku v sacím potrubí,jakmile řídící jednotka dá pokyn k otevření EGR, musí dojít i ke změně tlaku v sacím potrubí a to k jeho nárůstu.To je můj názor, taky jsem měl EGR vadný, u mě zůstal pootevřený a vše bylo v pořádku až do té doby, než jsem ho zaslepil. Auto sice jelo notmálně, ale házelo chybové hlášení, takže jediná věc a to výměna EGR a je klid.
Čauky Kiňas.
Čauky Kiňas