Ladene svody

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
Toti
Znalec
Příspěvky: 790
Registrován: 13 čer 2009, 09:21
Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladene svody

Příspěvek od Toti »

Pri 2500 ot. to cítiš preto tak, lebo tam má ten motor najvyšší krúťak, a klapka tam je na reguláciu turba, čiže aby bol max tlak držaný na určitej úrovni a neroztočilo sa to do aleluja. A pri maximálnom tlaku potrebuje to turbo určité otáčky, ktoré ale nedosiahne pokým spaliny nemaju určitú rýchlosť, čo nemaju pri nízkych otáčkach, kde chceš aby to už tlačilo.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Reklama
 

Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Ladene svody

Příspěvek od Pany »

Mno, vydel bych to tak ze tuning TDčka jakožto motoru asi nema cenu. :-D
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“