Vážnejšia úprava? Ok, zle som sa vyjadril... Myslel som tým, že je zbytočné čipovať auto ktoré má filter a koncový tlmič, ale čipovať auto ktoré má aspoň vačky by už mohlo mať zmysel... Ak by som mal kompletný výfukový systém (vrátane zvodov), nejak rozumne urobené sanie (nie len šišku na pôvodnom airboxe), upravenú hlavu a inú vačku, tak asi až potom by som sa zamýšľal nad preprogramovaním riadiacej jednotky.Martinezcze píše:Co je podle tebe vážnější úprava?? Někdo si chce lehce zvýšit výkon, ale zase nechce dělat takové brutální úpravy, aby mu po 20tis odešel motor.Semo píše:Čipovať tieto objemy bez nejakých vážnejších úprav je totálny nezmysel...
A k tomu ľahkému zvýšeniu výkonu. Myslím si, že čipom na motore 1,1 sa dá bez iných úprav dostať asi 7 koní navrch a to niekto enbude ani cítiť... Ja som stále hovoril, že chiptuning na malých atmo motoroch je skôr záležitosť psychiky, že zrazu ide ako besné