A tak tento problem nemaju iba fiaty ale aj vela inych aut. S tym snimacom teploty to je tak, ze ked je zly tak riadiaca jednotka dostane zlu informaciu resp. nedostane ziadnu informaciu o teplote a nevie potom "prisposobit startovanie" neukamenujte ma za tento vyraz presnejsie to napisat neviem. A tiez lubi blbnut snimac klukovky. Vsak skus a uvidis. Ako pises cez starter cesta nevedie.o24u píše:OK. Děkuji. Vyzkouším obě rady. Díval jsem se v průběhu noci na různá fóra a nejsem s tímto problémem sám. Fakt je ten, že tyto (ne)starty za tepla dělaj problémy majitelům motorů od Fiat a taky to, že pokud nešťastníkovi něco pomohlo, bylo to vždy něco jiného. Moc výsledků jsem ale nenašel. Rady na kostření a sondy jsem už ve fórech taky viděl, takže jste mě ujistili. Jinak jak jsem napsal, prohodili jsme startéry s jinou mk1, výsledek 0, takže směr problému bude pravděpodobně mimo startér.
Po zahřátí auto nestartuje!!
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Po zahřátí auto nestartuje!!
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
- Reklama
Re: Po zahřátí auto nestartuje!!
ziadny snimac to nebude,poprezeraj,precisti cele vedenie k starteru,cievka ti cvaka,ale starter neroztoci,moze to byt baterka,alebo kontakt,popripade starter,ale ked ste prehodili iny a ani ten nesiel tak len vedenie ku starteru.Este otazocka,ten starter co ste prehodili,studeny tocil?alebo nie?
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Re: Po zahřátí auto nestartuje!!
Za studena ano, za tepla ne. Je tam doteď
Punto II ELX, 1.2, 8V, r.v.2000
Re: Po zahřátí auto nestartuje!!
Tak záhada vyřešena. Doteď se mi tomu nechce věřit. Nechápu proč problém nastával pouze za tepla, ale zakopanej pes byl ve spínací skříňce. Při otočení klíčem na nastartování se díky vychozené spínací skříňce klíč přetočil nebo přerušil kontakt ve spínání v poloze tři a proto to jen cvaklo. Musí se tedy startovat tak, že klíč se neotočí až do krajní polohy. Úleva... ...i když. Budu rád když někdo napíše podobnou zkušenost.
Punto II ELX, 1.2, 8V, r.v.2000
Re: Po zahřátí auto nestartuje!!
Bolo to cievkou štartéru, teraz je po výmene všetko OK
Re: Po zahřátí auto nestartuje!!
v tomto pripade to bolo inak, ale ked teply motor blbo chyta, moze to byt vysokym tlakom paliva - vadny regulator tlaku paliva.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km