MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Moderátor: peta.smolik
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Tak, pedál s čidlem je tam nový (koupeno na autodoc. cz ale přišlo to z PL - kupodivu ale pasuje a funguje), sem zvjedaff, esli sa ta P1220 ešče objeví.
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
- Reklama
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Objevila, sfiňa jedna.... du teda pátrat dál, co by to mohlo způsobovat, dyž to ten pedál/čidlo není/nebylo...
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Taxem pátral.... po vyloučení čidla pedálu (je tam nové), vlhkosti/bordela v konektoru čidla (vyčistěné) sem se kdesyk dočtl, že by mohla být chyba v ŘJ ECU, to není moc povzbudivé zjištění.... musím pořádně vysledovat kdy/jak/proč se ta P1220 objevuje (logika mi říká, že dyby byla vadná ECU, tak ta chyba je tam furt, ale ona se objevuje jen někdy/zřídka/nahodile... autovraky, mě to baví....
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Studený spoj nebo přechodový odpor, kontakt se mění tepelnou roztažností nebo vibracema.. Konektory, kabeláž, pájený spoje na desce nebo i napojení čipu na desku (čip je "na kuličkách" - hledej termín reballing)
V době pájení bez olova nic divnýho, hádej proč se v letadlech, zdravotnictví apod. pájí pořád s olovem.. Nejlíp klasika Sn60/Pb40
V době pájení bez olova nic divnýho, hádej proč se v letadlech, zdravotnictví apod. pájí pořád s olovem.. Nejlíp klasika Sn60/Pb40
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
Myslíš studeňák v ECU? Nebo někde jinde?
Pandice 4x4 1.2i Climbing MR2006
Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing
jj
Nebo i zlomenej okousanej nebo ohnilej kabel.. Stačí když myš prokousne izolaci, sůl má přístup k mědi a shnije to tam.. Prostě konektory, kabeláž, pájený spoje, kostry, kontakty pojistek - kdekoliv na cestě od baterky k čidlu, do ecu a zpět k baterce.. A co neni vidět zvenku tak to se hledá blbě Měřit to jde, ale kdybys uměl a měl čim tak by ses tu nepotřeboval ptát...
A i nový čidlo může být vadný (málo pravděpodobný ale možnost to je)
Nebo i zlomenej okousanej nebo ohnilej kabel.. Stačí když myš prokousne izolaci, sůl má přístup k mědi a shnije to tam.. Prostě konektory, kabeláž, pájený spoje, kostry, kontakty pojistek - kdekoliv na cestě od baterky k čidlu, do ecu a zpět k baterce.. A co neni vidět zvenku tak to se hledá blbě Měřit to jde, ale kdybys uměl a měl čim tak by ses tu nepotřeboval ptát...
A i nový čidlo může být vadný (málo pravděpodobný ale možnost to je)