Stránka 1 z 2
Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 13 úno 2009, 19:41
od Plecháč Tony
Nenapadlo Vás někoho nějak spevnit svýho Puntu? Co se týče pevnosti a stability kabiny na tom není moc dobře. Mě například když ho zvednu na hever a otevřu dveře, tak už je zpátky jen sotva zavřu... Kompletně mi přijde auto a rám dost měkej, ikdyž neni nikde prorezlej...
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 13 úno 2009, 19:53
od Katy
ja bych byla hnusna... ale reknu to, .. je to fiat
no je to papír (taky me to obcas sere) a zpevnit jsem taky premyslela jak, leda tak nejaky rám nebo rozpery aby se kastle nekroutila.ale kastli jako takovou nevim no.
leda zalit treba betonem
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 13 úno 2009, 21:54
od Plecháč Tony
Taky právě přemejšlim o nějakejch vzpěrách... Jinak je pravda, že je to fiat...Lak na kastli je tlustější než samotný plechy a na podlahu si nesmíš stoupnout, jinak by ti zajely nohy jak do písku,....
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 13 úno 2009, 22:48
od stifmajstrABARTH
proc potrebujes zavirat dvere kdyz je auto na heveru?
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 14 úno 2009, 00:13
od Thor
No ja teda neviem, ale Punťa som mal na zdviháku veľakrát a žiadne problémy s otváraním alebo zatváraním dvier neboli nikdy
A čo sa týka tuhosti tak si treba uvedomiť že Punto je malé auto a vyrábané niekde od 1993 či odkedy, takže napríklad aj čo sa týka crashtestov a tuhosti tak treba prihliadať na to... máte napríklad pocit že taká Felicia z toho obdobia bola bezpečnejšia alebo tuhšia?? Alebo ktorékoľvek iné malé auto zo začiatku 90tych rokov?
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 14 úno 2009, 00:22
od Plecháč Tony
No myslim že z tý doby je fiatž stejně "nejměkčí", co nejtenčí plechy a tak podobně... Nejde o zavírání dveří když je to na heveru, ale o ten pocit, když třeba sjíždim po polní cestě od baráku a kroutí se mi tam celý auto... Osobně si myslim, že i taková felda nebo fáčko je pevnější...
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 14 úno 2009, 01:06
od ladik164
nevím co se vám na tom autě kroutí nebo nekroutí ale já jsem s tímto problém neměl, ať už byl hever z jakýkoliv strany....akorát řeším tvrdost předních tlumičů. nějak mně to mlátí. není možný že mám nějak vymačkaný uložení těch tlumičů?nebo nějak povolený? když škubu za blatníky tak ty tlumiče někde klepou ale nemůžu přijít na to kde
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 14 úno 2009, 12:06
od Thor
ladik164: horné uloženie tlmiča samozrejme môžeš mať vymlátené, ono to vie búchať... však hoď Punťa k nejakému šikovnému mechanikovi, ten si to dá na zdvihák a hneď bude vedieť kde je problém...
Tony: no keď jazdíš po poľnej ceste tak čo čakáš
Punťo je auto určené na normálne cesty a nie do terénu. Do terénu odporúčam napríklad Praga V3S tej sa rám rozhodne nekrúti...
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 14 úno 2009, 12:16
od Plecháč Tony
OK, jdu shánět Pragu V3S
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 14 úno 2009, 12:54
od Katy
nebo treba Zigul.
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 14 úno 2009, 13:50
od Vencapunto
Žigul je vydlabanej ingot
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 14 úno 2009, 19:48
od Katy
co je ingot ?
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 14 úno 2009, 19:54
od Matto
späť k téme, zaujíma ma či sa nejako zlepší tuhosť punta po namontovaní rozpery tlmičov,je to velký rozdiel?či škoda penazí?
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 15 úno 2009, 12:53
od Vencapunto
Katy píše:co je ingot ?
Kus odlitého železa
Re: Zpevnění podvozku/karoserie MK1
Napsal: 16 úno 2009, 07:13
od PulMiloš
Matto píše:späť k téme, zaujíma ma či sa nejako zlepší tuhosť punta po namontovaní rozpery tlmičov,je to velký rozdiel?či škoda penazí?
Myslím, že to je znát celkem dost. I v zatáčkách se ti to nekroutí, ta kastle