Stránka 1 z 3
HELP - motor vynechává, nemá výkon
Napsal: 24 bře 2006, 14:39
od lacin
Kamoska ma 1,2 75tku a dela ji to to, ze kdyz jede a slapne plnej kotel, tak to zacne vynechavat a kuckat... Hned sem sel po svickach... Byly v pr., dal sem novy, je to stejny. Mezery mezi elektrodama ok. Lambada by mela byt ok, bylo to na testru. (mimochodem na testru bez zavad). Tlak paliva tam je. Byl merenej. Benzin dobrej, tankuje na shellce, nebo Essu. Zapalovaci kably dobry. Civky dobry. Jednotka byla odpojena. Nic jinyho me nenapada... Nejpravdepodobnejsi ale bude ta lambada. Aji bych ju prehodil, nejakou bych doma nasel, ale nejde povolit...
. Vytahovali ste ju negdo negdy?
Napsal: 24 bře 2006, 19:06
od ers
u fiatu jsem jeste lambadu nevytahoval ,ale pokud to nejde tak nahrat nejlip "svajcem"
ne lambadu ,ale okolo - prinejhorsim pokud je misto- zkusit horkovzdusnou pistol a v tom nejhorsim pripade letlampu
Pomuze to na 100%
Napsal: 25 bře 2006, 19:59
od Vencapunto
Já jí vyndaval,ale vše O.K.Povolit šla slušně,stačilo trošku zabrat.Vyšroubovat šla hůř,je tam málo místa(MK1 1.2 60SX)
Napsal: 26 bře 2006, 19:30
od lacin
Hm, zkusim. Uz sem se na ni houpal na klicu a nic... No nahreju a uvidiiime... Dik...
Napsal: 27 bře 2006, 14:25
od Patrik
Tlak paliva OK ? Co palivový filtr ? Čerpadlo čerpá jak má ? Vzduchový filtr taky OK ?
Napsal: 27 bře 2006, 17:39
od lacin
Vsechno OK... Pravda, na filtr sem se nedival, ale byl menenej minulej rock. A uz to dela pomerne dlouho...
Napsal: 28 bře 2006, 14:47
od lacin
No ze ti to kuckne, muzou delat mezery na elektrodach. Tohle uz sem resil a pomohlo je lehce sklepnout. Uz sem to tady nekde rozebiral, ze novy svicky majou mezery strasne velky.
A ty tam mas elektroniku z 55 a motor 60, ze? Ikdyz to by nemelo mit vliv... A ty otacky... Zase znamymu tohle delalo a delal to ten ventil u nadoby s uhlim, co recirkuluje benzinovy pary... Tehdy sem mu odpojil jednu hadicku a zacpal sroubem a byl klid...
Napsal: 29 bře 2006, 09:24
od lacin
No je to mozny. Mozna je spatny. Jeste zkus motorek volnobehu. Me volnobeh kolisal nahoru a dolu, tak sem ho vymenil a je klid. A mels odpojenou baterii?
No ale me treba tedka dela to, ze ikdyz je to studeny, tak nastartuju a drzi me to tak 800 - 900 otacek. Proste to vubec ty otacky nevyleti nahoru, jako u jinych Punt. Proste startuju, motor se roztoci starterem, auto se rozdrnci, jak se pomalu zveda volnobeh, pak se volnobeh srovna a je to. A je to takovy neprijemny.
Napsal: 02 dub 2006, 18:18
od lacin
Tak tedka ta 75 ani nekucka, ale dela to, ze kdyz dam plnej, tak to zrychluje docela vlazne a pri cca 4,5 jakokdyby nabehlo turbo a prudce to zacne zrychlovat. Po prerazeni je to zase takovy tupy a zrychluje to rozvazne a jakmile se to dostane zase na cca 4,5, tak zese... Je to u 75tky normalni, nebo neee???
Napsal: 02 dub 2006, 21:05
od 75ka
No ja jazdim na 75ke a tiez citim zatah pri cca 4200ot/min vtedy niekedy akoby druhy dych dostalo .Je pravda ze pod tie otacky auto nejde neviem jak napr. pri jazde pod 4000 ot. nestiham ani feldiny 1,3 no ale poprekroceni 4000ot. nestihaju oni mna
Napsal: 03 dub 2006, 15:56
od lacin
Aaaha. Tak ze by to bylo normalni? No je fakt, ze odspoda tahne lip moje jednajednicka. Mozna je to tou vackou... Kdovi... Ale dik.
Napsal: 09 srp 2006, 23:12
od lacin
Nooo... Tlak benzinu je ok? Palivovej filtr? Mezery na elektrodach svicek? A spis to vynechava, nebo proste jde plynule, ale jenom nema vykon? Co komprese? Vule na ventilech? A to ti zacalo zniceho nic?
Napsal: 10 srp 2006, 10:17
od 5-ko
Nedymíš?
Napsal: 10 srp 2006, 10:19
od 5-ko
A zisti si či pri akcelerácii, alebo deakcelerácii. (Daj 2 a toč čo dá, podrž, potom daj nohu z plynu)
PS: Nech ide za tebou pozorný človek...
Napsal: 10 srp 2006, 12:57
od majco
Mňa to cvičilo tiež a nakoniec to bol ten ventil na aktivnom uhlí ! /na nosníku pri rozvodoch taká čierna krabica idú k tomu palivové výpary!
Kaufíku nemislím že to bude v elektrike zapalovania lebo Punto buďto ide alebo nie!
Inak dobrá odvaha demontovať snímač klapky ! ja keď som to spravil tak som to dával naspeť asi tri hodiny aby bol volnobeh správny! Je to dobrá prpračka a osadiť to len tak a dotiahnuť aby motor šlapal správne je zázrak!
Ďalšia možnosť je lambda ale predpokladám že tam si chybu už hladal!
Snímač v saní -ďalšia príčina pozri či nieje zaoxidovaná koncovka!/snímač má modrú koncovku/ zapína niečo také ako sitič! možno nepozná že je motor už zohriaty a dáva signál riadiacej jednotke na bohatú zmes!