KÚPA OJAZDENKY NIE JE RIZIKOVÁ, AK POZNÁTE TIETO PRAVIDLÁ

Nevíte kam to patří, pište to sem...

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Odpovědět
Uživatelský avatar
godolphin
Fiaťák
Příspěvky: 63
Registrován: 21 črc 2007, 16:18
Bydliště: Slovenská republika - LEVOČA
Kontaktovat uživatele:

KÚPA OJAZDENKY NIE JE RIZIKOVÁ, AK POZNÁTE TIETO PRAVIDLÁ

Příspěvek od godolphin »

Malá príručka vo formáte pdf, ktorá môže pomôct predísť zbytočným problémom pri kúpe auta "z druhej ruky".
Stiahni tu:

http://www.ulozisko.sk/123476/prirucka.rar
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Fiat Multipla 1.6 Benzín, rok výroby 1999
www.fiat-multipla.estranky.cz
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Reklama
 

Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: KÚPA OJAZDENKY NIE JE RIZIKOVÁ, AK POZNÁTE TIETO PRAVIDLÁ

Příspěvek od kubiii »

Já jsem při nedávné koupi Mloka taky prošel spoustu návodů a příruček a pokud by se jimi měl člověk doslova řídit, tak si můžu jít koupit tak leda nový auto :lol:

Ale určitě je dobrý držet se těch hlavních věcí, když pominu technický záležitosti, o kterých se dá spousta věcí dočíst i zde, tak hlavně, aby auto mělo v pořádku a nepozměněné všechny identifikátory (VIN, typ motoru, typový štítek), v souladu s TP, a aby na autě nebyl dluh. To se zjišťuje těžko. V bazaru, kde jsem kupoval, byla auta prověřena CarDetectem (těch společností je ale víc) a tam zadluženost zjišťovali aspoň u těch nejzásadnějších ústavů.

Jednoho hodně levnýho Mloka jsem nekoupil mimo jiné proto, že jeho VIN kód byl podivně orezlej a špatně čitelnej, když jsem zjistil, že to u Multí není běžné, tak jsem od toho rychle utekl :twisted:

Z takových základních technických záležitostí bych dal důraz na to, jestli auto bylo bourané: prohlídnout podvozek, jestli není svařený ze dvou kusů, prohlídnout čísla skel (jsou tam uvedeny roky výroby, jiný rok výroby není podezřelý jen u čelního skla), roky výroby jsou také na jiných komponentech (např. pásy), funkčnost airbagu (kontrolka zhasíná jako poslední), odstín a kvalita laku, kvalita spojů, lakování šroubů...

Je toho spousta a určitě doporučuji takové příručky číst, jen je potřeba mít na paměti, že ojetina je ojetina a nějaký investice jsou vždycky potřeba :idea:
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Ostatní“