Stránka 1 z 1

Teplota, kurenie, otacky

Napsal: 01 led 2009, 01:42
od Stanleyk
Cafte, moj problem je dost zlozity tak zacnem od zaciatku... Asi pred dvoma mesiacmi som pri odchode z prace som chcel nastartovat. Neslo... Chytilo az ako stara skodovka po pridani plynu, po uvolneni pedalu vsak znova zdochlo. Celu cestu domov som musel pridavat plyn lebo inak na volnobeh zdochlo. Na dalsi den bolo vsetko ok. Toto sa mi stava tak raz-dvakrat do mesiaca.. No a v poslednom case zacalo robit asi to, ze pri volnobehu, asi po 5tich minutach statia sa teplota dostane do 3/4 ukazovatela a auto prestava kurit. Tak isto ked si ho rano nastartujem na dialku, tak nekuri vobec iba teplota vylezie hrozne vysoko. Ak sa vsak zvysia otacky, ci uz na mieste pridanim plynu, alebo jazdou, teplomer ukazuje normalne 1/3 rozsahu.. pri dlhsom stani cca 2-3 minuty vsak viditelne lezie hore..
Precistil som vsetky kontakty co som nasiel na motore, ci to nieje iba nejaka zla informacia z cidla. Precistil som aj nieco na karburatore, asi to ude ten povestny krokovy motorcek, no ziadna zmena.. Uz si fakt neviem rady... Mate niekto nejaky napad prosim ? Aby som nezabudol je to Punto 1.1 MK1

Napsal: 01 led 2009, 13:45
od RADEK.1873
Prasklí těsnění pod hlavou

Napsal: 01 led 2009, 15:17
od Vasek176
RADEK.1873 píše:Prasklí těsnění pod hlavou
souhlasím s tebou,ale taky by to mohlo být přidřený na pístech

Napsal: 01 led 2009, 20:01
od Stanleyk
Myslite ze je to az take zle ??? :( :( :(
Vo vode olej nieje, emulzia na olejovom vicku tiz nie a ani hadice niesu nejako moc natlakovane :(

Napsal: 01 led 2009, 22:11
od Dohy
těsnění pod hlavou :!:

Napsal: 02 led 2009, 09:30
od Buchtič
Jednoznačně těsnění pod hlavou. Stejný příznaky jsem měl taky. A to, že se ti to začne přehřívat je tim, že se ztrácí voda

Napsal: 02 led 2009, 19:18
od Stanleyk
Ajajaaaaj, ok teda... neviete co to priblizne stoji ? A este otazocka.. menia sa pri tom aj rozvody ? ci sa daju dat spat.. ja totiz neviem kedy boli menene a v akom su stave :-(

Napsal: 02 led 2009, 20:30
od Graun
Stanleyk píše:Ajajaaaaj, ok teda... neviete co to priblizne stoji ? A este otazocka.. menia sa pri tom aj rozvody ? ci sa daju dat spat.. ja totiz neviem kedy boli menene a v akom su stave :-(
Pokud to je jak pises, tak at Ti to udelaji zaroven. Ceny jsou individualni, ale to tesneni pod hlavou stoji okolo petistovky. Prace na motoru je okolo 2-3tis kc, pokud se bude hlava i srovnavat, tak bude za praci vice, doufej, ze se nebudou menit i zdvihatka nebo ventily-to by bylo vice, rozvody okolo 1tis kc plus prace. Do 6-8tis kc by ses mohl vlezt. Ty rozvody ale vymen, usetris si pak dalsi mozne finance s pretrzenym remenem a naslednou opravou ventilu a pistu.

Napsal: 02 led 2009, 20:36
od Anduril
Napr. v autorizovanem servise se rozvody meni pri temer jakekoliv manipulaci s nimi.. Jestlize vubec nevis jak jsou stare, tak rozhodne menit.

Napsal: 03 led 2009, 10:45
od Stanleyk
Oook teda, dakujem vsetkym za odpovede.. ako tak ratam tak by to malo vyst cca 200 libier... Este tak najst nejakeho anglicana co bude ochotny to urobit..