Stránka 1 z 1
POMOC - nemá výkon
Napsal: 29 pro 2008, 09:16
od vlapin
Nedávno mi začal puťák - 60TD 1,7 - stále vařit. Léčitel v servisu našel prasklý chladič, těsnění pod hlavou. Vše nové. Následně to byla ještě hlava válce a aby toho nebylo málo tak ještě vodní pumpa.
Přivezl jsem auto domů ale nemá výkon a hulí jak lokomotiva. "Mechanik" mě ujišťoval, že se to zlepší po zajetí. Trošku se to zlepšilo ale pak zase všechno špatně. Je to asi 500 km po opravě a musel jsem to zase vrátit do servisu. Nevím co může být špatně. Jestli nemohli něco po..kat při výměně hlavy. Doufám že to neodneslo turbo. Díky za odpověd protože se budu muset dojet hádat do opravny.
Napsal: 29 pro 2008, 14:24
od Vasek176
ahojda..jakou barvu má kouř?je možné že nasadily blbě rozvody na čerpadle a to dělá bordel
Napsal: 30 pro 2008, 06:17
od vlapin
Černou, když se na volnoběh motor trošku protočí tak je u vejfuku "hromádka" sazí. Ještě jsem včera zapoměl jednu věc - než jsem to vezl zpátky do opravny ( cca 70 km v kuse přes Prahu a kus po dálnici) v otáčkách ve kterých má zabírat turbo bylo slyšel nějaké rachtání. Jakoby se něco do něj dostalo. Po čekání než přijede rádoby odborník a motor trošku vychladl už to nedělalo ale nejelo.
Napsal: 30 pro 2008, 12:06
od Vasek176
To je docela prekérka..kdyby ti to kouřilo bíle tak je jasný že to je turbo ale zda to je čený tak to může být něco s čerpadle,triskami,ale taky pístní kroužky..ale to říkam z hlavy,musel bych to vidět a slyšet a potom bych ti to řekl na jistotu co by to mohlo být
Napsal: 30 pro 2008, 12:31
od vlapin
právě že se měnila celá hlava. Sehnali nějakou z vrakáče. byla na natlakování, broušení, měnili tam snad ty tesnící kroužky, něco dělali s stírátkama jestli tam něco takovýho vůbec je. Měla by být udělaná generálka tý "nový" hlavy. Je možný to složili blbě ale nějak přestávám mít důvěru v ten servis. Už mě to stálo 20 tis a nechce se mi to dávat někam jinam a doufám že to s nima uhádám na reklamaci.
Napsal: 30 pro 2008, 13:25
od abusacek
vlapin píše:právě že se měnila celá hlava. Sehnali nějakou z vrakáče. byla na natlakování, broušení, měnili tam snad ty tesnící kroužky, něco dělali s stírátkama jestli tam něco takovýho vůbec je. Měla by být udělaná generálka tý "nový" hlavy. Je možný to složili blbě ale nějak přestávám mít důvěru v ten servis. Už mě to stálo 20 tis a nechce se mi to dávat někam jinam a doufám že to s nima uhádám na reklamaci.
No některé servisy škoda mluvit. Pokud to potentili, tak to můžeš nechat opravit jinde a výlohy vymáhat po nich.
Napsal: 30 pro 2008, 13:28
od vlapin
to můžu a mám sto chutí to udělat. Jenže jde ještě to z nich potom dostat.
Napsal: 30 pro 2008, 14:06
od Vasek176
mno víš co.jak jsi to uvařil tak aby se nepřipekli kroužky.nechal bych změřit tlaky a videlo by se
Napsal: 30 pro 2008, 14:45
od vlapin
každopádně dík za pomoc, doufám že na to přijdou. Jejich metoda pokusu výměny jestli to bude ono mě docela dostala. Doufám že to bude "jen" blbě složený.
Napsal: 30 pro 2008, 15:14
od Graun
Po slozeni Ti meli promerit tlaky na valcich, aby si zjistili, zda to je dobre slozene. Doporucuji Ti to nechat udelat, pak mas jistotu.
Pokud to huli do cerna, tak to vypada na prilis moc nafty na cerpadle. Meli by to ubrat, je mozne, ze se to pak moc dusi.
Napsal: 30 pro 2008, 15:30
od vlapin
tak začínám být klidnější a moudřejší. zajede tam a nechám to zkontrolovat. S tím si snad poradí. Jen mě znepokojuje to turbo. Ale doufám že to bude dobrý.
Napsal: 30 pro 2008, 17:00
od Vasek176
Graun píše:Po slozeni Ti meli promerit tlaky na valcich, aby si zjistili, zda to je dobre slozene. Doporucuji Ti to nechat udelat, pak mas jistotu.
Pokud to huli do cerna, tak to vypada na prilis moc nafty na cerpadle. Meli by to ubrat, je mozne, ze se to pak moc dusi.
kyby to měo hodně nafty tak to bude hulit bíle
Napsal: 30 pro 2008, 17:26
od Graun
Vasek176 píše:Graun píše:Po slozeni Ti meli promerit tlaky na valcich, aby si zjistili, zda to je dobre slozene. Doporucuji Ti to nechat udelat, pak mas jistotu.
Pokud to huli do cerna, tak to vypada na prilis moc nafty na cerpadle. Meli by to ubrat, je mozne, ze se to pak moc dusi.
kyby to měo hodně nafty tak to bude hulit bíle
A na to si prisel kde?
Kdyby to hulilo bile tak ma prasklou hlavu a tece mu voda do spalovani. Cerny kour je u naftaka vzdycky znamka vyssiho podilu paliva v pracovnim procesu.
Napsal: 30 pro 2008, 17:58
od Vasek176
Kde??mno praxí v oboru oprav dieslovích motorů..
a je rozdíl mezi kouřem od vody a od nafty je velkej..ten naftovej kouř stípe a taky smrdí naftou
Napsal: 06 led 2009, 11:27
od vlapin
Tak jsem včera konečně přivezl fiátka domů. Prý to bylo přilepené turbo. Pomohl výplach a už to jezdí jako dřív. Možná i líp. Jenom to má trošku chybičku na kráse. Dneska ráno se to zase uvařilo. tak nevím jestli to není začarovanej kruh.