Stránka 1 z 1

nazor na 1,9JTD

Napsal: 28 pro 2008, 10:18
od nero30
Zdravim vsetkych majitelov tohoto skveleho auta.asi pred dvoma tyzdnami som sa stal majitelom multiply 1,9JTD 2001.chcem sa vas opytat aky mate nazor na 1,9-ku JTD.moja ma najazdene 191000km.ma niekto motor,ktory ma tolko najazdene?ako to slape po 200000km.dik za skusenosti.
VELA STASTNYCH KM

Napsal: 28 pro 2008, 20:24
od Kubanec
Ahoj ,vítám Tě mezi šťastnými majiteli MLOKŮ,motor JTD je absolutně super a nemusíš mít strach,obávám se že motor bude to poslední co Tě na tomhle autě bude trápit,určitě bych hned vyměnil olej a rozvody a nechal seservisovat klimu.....jinak na motor ani nevím co bych mu vytknul,silný a skromný já mám najeto 197 000km a ještě spoustu před sebou,říká se že 300 000 je minimum spíše 500 000km co se výdrže týče,snad jen pozor na naftu chce to kvalitu a pak budeš spokojen ,já na něj nedám dopustit spíše teď po 5 letech co jezdíme s naším mlokem mám dilema jaký jiný vůz zakoupit,protože praktičtější auto neexistuje ,ale přece nebudu jezdit celej život v jedný Multiple....??tak hodně štěstí,třeba na sebe někdy někde blikneme,protože multiply se hned tak nezbavím K.

Napsal: 29 pro 2008, 10:39
od nero30
...si ma potesil.zatial som nadmieru spokojny.samozrejme ze olej hned po sviatkoch vymenim,rozvody budu musiet pockat do jari/vizualne su este ok/.....potom este vychytat drobne "muchy"a dufam,ze bude sluzit.........maj sa

Napsal: 04 led 2009, 22:30
od bikus
4 Nero30

...souhlasím se vším, co tu bylo napsáno. Kvalitní olej (kvůli hydraulickým zdvihátkům ventilů, zvlášť teď když mrze), kvalitní nafta (kvůli vstřikům) a kvalitní žhavicí svíčky a motor musí šlapat půl milionu km. Rozhodně by měl přežít auto jako celek.
Jen jedna technická poznámka: s rozvody nečekej ani den, pakliže nemáš naprostou jistotu, že byly dělané podle předepsaného intervalu. První výměna je tuším po 100 tis., pak každá další stejně tak. Vizuálně podle mě nepoznáš nic. Navíc řemen je zakrytý. Rozvoďák praskne, anebo se jeho kladka zadře jen jednou jedinkrát a až se tak stane, a písty se potkají s ventily, bude to na nový motor....

Napsal: 05 led 2009, 11:38
od nero30
mas plnu pravdu.viem co dokaze narobit prasknuty remen a hlavne na dieslovom motore............fakt ich asi budem musiet vymenit co najskor.

Re: nazor na 1,9JTD

Napsal: 08 led 2009, 16:26
od Matess
První výměna rozvodů by měla být ve 120.000 Km

Re:

Napsal: 08 led 2009, 22:22
od kejml
bikus píše: ...Kvalitní olej (kvůli hydraulickým zdvihátkům ventilů, zvlášť teď když mrze)...
...bych se i do krve zhádal, že JTD 8V motory NEMAJÍ hydroštely...
Zbytek podepisuju,

Re: Re:

Napsal: 14 led 2009, 17:35
od nero30
kejml píše:
bikus píše: ...Kvalitní olej (kvůli hydraulickým zdvihátkům ventilů, zvlášť teď když mrze)...
...bych se i do krve zhádal, že JTD 8V motory NEMAJÍ hydroštely...
Zbytek podepisuju,
Dnes som bol na vymenu rozvodov v servise.mylis sa JTD 110 8v hydraulicke zdvihatka ma.aspon tento co mam ja.

Re: nazor na 1,9JTD

Napsal: 14 led 2009, 20:18
od bikus
Prosím někoho, kdo má tu možnost, aby zjistil fyzicky, třeba od servisáka, který dělal rozvody, jestli motory typu JTD 105 a JTD 110, to je kolem roku 1999 až 2001, který má podle mě asi 90% registrovaných uživatelů tohoto fóra, mají ty hydroštely nebo ne.
Nováček "nero30" dal za pravdu mně, který si doteď myslel, že je tam má a pak jste mi přesvědčili o tom, že jsem se zmýlil a já si od té doby myslím, že je tam nemám....
Děkuju.

Re: Re:

Napsal: 14 led 2009, 21:21
od kejml
nero30 píše:Dnes som bol na vymenu rozvodov v servise.mylis sa JTD 110 8v hydraulicke zdvihatka ma.aspon tento co mam ja.
JTD 110? Myslíš 81 kW / 8V, nebo 110 kW / 16V?
Viděls ty hydroštely, nebo Ti to mechanik říkal?

Re: Re:

Napsal: 14 led 2009, 21:46
od nero30
kejml píše:
nero30 píše:Dnes som bol na vymenu rozvodov v servise.mylis sa JTD 110 8v hydraulicke zdvihatka ma.aspon tento co mam ja.
JTD 110? Myslíš 81 kW / 8V, nebo 110 kW / 16V?
Viděls ty hydroštely, nebo Ti to mechanik říkal?
fyzicky nie,mam tam JTD 110,81kw 8V.ked som sa ho na to pytal,tak tiez si nebol isty,ale pozeral to v nejakom katalogu podla typu motora a presvedcil ma ze ma "hydrostely" na 100%..........no nic skusim to este aj ja overit u inych servisakov.tiez by ma to zaujimalo.

Re: nazor na 1,9JTD

Napsal: 15 led 2009, 09:28
od radekrat
Hydrostely nemaji. Je to stejnej motor co se daval do Marejky a hydrostely se davali az od Stila - tj. 2001 nahoru do JTD 115.

Re: nazor na 1,9JTD

Napsal: 15 led 2009, 11:03
od bikus
4 radekrat

...takže když nemám hydroštely, tak tam budu mít takový ty lesklý, přesný a drahý podložky....? Yes ?

Re: nazor na 1,9JTD

Napsal: 15 led 2009, 11:21
od Matess
Jako Blondýna: A já?? :?: :?: :?:
1,9 JTD 85kW r.v. 2004 (zatím jsme se věnovali 77 a 81kW)

Re: nazor na 1,9JTD

Napsal: 17 led 2009, 16:20
od mishelin85
Ahojte! Asi tak pred rokom a pol som si kupil Fiat Brava 1.9 JTD. Motor JTD je skveli ide ako hodinky! Ale mam tam ine problemy! Chcel by som sa Vas spytat Mate k tomuto motoru JTD nejaku prirucku? Ak ano mohol by si ju tu hodit? Velmi by mi pomohla! DIK!