Stránka 1 z 1
Seřízení ostřikovače zadního stěrače
Napsal: 27 pro 2008, 16:18
od koby
ahoj, jak na to prosím? Vpředu je to jasný, jehlou... ale koukal jsem na zadek, přítule ostřikovala a nebyl jsem schopnej ani říct, odkud to přesně stříká ...
je tam taková delší asi pul cm dlouhá dírečka, ze který by to mohlo stříkat, nicméně s tou se mi nepodařilo ničím pohnout....
A pak ještě jeden dotázek, jde nějak udělat to, aby když ostříknu předek, aby střerače třeba dvakrát setřely jako je tomu u novějších aut?
Napsal: 27 pro 2008, 16:36
od Vencapunto
Pomocí elektroniky určitě jo,ale asi by to bylo pro nějakýho elektronika aby to vymyslel
Napsal: 27 pro 2008, 23:26
od corleone
Zadní ostřikovač se seřizuje plastovým válečkem s rýhou na šroubovák, je vidět po odklopení krytky zadního stěrače. Často to je zatuhlé.
Nedůležité srandičky jako 2x stříknout - 1x setřít a obráceně obvykle řídí IO za asi 3 Kč v relé stěrače/ostřikovače. Hledáním jeho typu a hloubáním nad jeho zapojením v Puntu nehodlám ztrácet čas
Napsal: 27 pro 2008, 23:45
od PuntoRacer
co moze byt pricinou ze zadny ostrekovac striekal najprv normalne, potom ledva dostrekol na okno a teraz uz nestrieka vobec...akonahle sa vonku ochladilo thak sa to nejak pobabralo...da sa to nejak precistit alebo nieco take?
Napsal: 28 pro 2008, 00:03
od abusacek
PuntoRacer píše:co moze byt pricinou ze zadny ostrekovac striekal najprv normalne, potom ledva dostrekol na okno a teraz uz nestrieka vobec...akonahle sa vonku ochladilo thak sa to nejak pobabralo...da sa to nejak precistit alebo nieco take?
Ucpaná nebo prasklá hadička. Já si už zvykl, že zadní ostřikovač nestříká, ale jen čůrá na sklo. Předek není taky úplně úzasnej, ale aspoň něco. Chtělo by to silnější motorek čerpadla
Napsal: 28 pro 2008, 00:07
od PuntoRacer
je obtiazny pristup k tej hadicke?