Stránka 1 z 1

Fiat UNO LOGO 1,0 s I-E se vstrikováním Mono-jetronic

Napsal: 11 pro 2008, 18:55
od Maron
Problém.Jak seřídit spotřebu?Potřebuji poradit ohledně spotřeby kde se dá nastavit množství bohatosti směsi.

Napsal: 11 pro 2008, 20:25
od liborko
nijak to nenastavíš,to není karbec, to si jednotka nastavuje sama na základě hodnot z čidel, otáčky ani CO neenastavíš :wink: hledej problem v čidlech,lambdě,samotné jednotce apod. no maximalně můžeš seřidit klapku vzduchu na doraz šroubu,aby se ti zvyšily nebo snižily otačky ale do toho bych moc nedloubal

Díky

Napsal: 11 pro 2008, 20:55
od Maron
liborko píše:nijak to nenastavíš,to není karbec, to si jednotka nastavuje sama na základě hodnot z čidel, otáčky ani CO neenastavíš :wink: hledej problem v čidlech,lambdě,samotné jednotce apod. no maximalně můžeš seřidit klapku vzduchu na doraz šroubu,aby se ti zvyšily nebo snižily otačky ale do toho bych moc nedloubal
A kde najdu ten šroub.potřebuji zvednout i otáčky a co škrtící klapka tase také dá nastavit o nejaký stupen.Zacalo to když se ochladilo spotřeba stoupla na 9l/100Km.

Napsal: 12 pro 2008, 18:55
od liborko
no jak vede plynové lanko ke klapce,tak je tam dorazový šroubek, ale tak v zimě je to normální že se zvyšuje spotřeba,pokud nemáš i v létě spotřebu 9L tak bych todleto neřešil

Napsal: 12 pro 2008, 19:04
od Maron
liborko píše:no jak vede plynové lanko ke klapce,tak je tam dorazový šroubek, ale tak v zimě je to normální že se zvyšuje spotřeba,pokud nemáš i v létě spotřebu 9L tak bych todleto neřešil
V lete je to v pohode.A jeste nejak mi nereaguje sitič jsou stejné otáčky u stud. motoru i teplého no o trochu víse.Nedá se zjistit zda sitič je funkční.

Napsal: 12 pro 2008, 20:27
od liborko
Maron píše:
liborko píše:no jak vede plynové lanko ke klapce,tak je tam dorazový šroubek, ale tak v zimě je to normální že se zvyšuje spotřeba,pokud nemáš i v létě spotřebu 9L tak bych todleto neřešil
V lete je to v pohode.A jeste nejak mi nereaguje sitič jsou stejné otáčky u stud. motoru i teplého no o trochu víse.Nedá se zjistit zda sitič je funkční.
sytič je ovládaný jednotkou,přes čidlo teploty vody,a ted nevim jestli maj všechny 1.0i.e i čidla teploty vzduchu

Napsal: 12 pro 2008, 21:51
od Maron
liborko píše:
Maron píše:
liborko píše:no jak vede plynové lanko ke klapce,tak je tam dorazový šroubek, ale tak v zimě je to normální že se zvyšuje spotřeba,pokud nemáš i v létě spotřebu 9L tak bych todleto neřešil
V lete je to v pohode.A jeste nejak mi nereaguje sitič jsou stejné otáčky u stud. motoru i teplého no o trochu víse.Nedá se zjistit zda sitič je funkční.
sytič je ovládaný jednotkou,přes čidlo teploty vody,a ted nevim jestli maj všechny 1.0i.e i čidla teploty vzduchu
Kde je umístěno to čidlo

Napsal: 13 pro 2008, 18:20
od liborko
v sacím potrubí,ve vodním kanálku viz.foto
http://img88.imageshack.us/my.php?image=snuno10np9.jpg

Napsal: 13 pro 2008, 18:27
od Maron
Jo jo tam ho mám také.Dá sa nejak promnerit jestli je funkční :cry:

Jeste mám prozbu scháním zadní motorek+sterac je umísten ve skle ne v zadních dverích.Nevís o nejakém.Díky

Napsal: 13 pro 2008, 18:32
od liborko
dá se proměřit, se stoupající teplotou klesá odpor čidla,hodnoty na tohleto čidlo nevim,to najdeš v manualu ale cca od 3Kohm do 200ohm
a motorek stěrače už nemam,měl jsem dva

Napsal: 13 pro 2008, 18:34
od Maron
liborko píše:dá se proměřit, se stoupající teplotou klesá odpor čidla,hodnoty na tohleto čidlo nevim,to najdeš v manualu ale cca od 3Kohm do 200ohm
a motorek stěrače už nemam,měl jsem dva
Díky za rady a za tvuj cas

Re: Fiat UNO LOGO 1,0 s I-E se vstrikováním Mono-jetronic

Napsal: 09 led 2009, 18:22
od Maron
Ahoj.mam malej problem.Dusi se mi motor při zrychlení šlápnu na pedál a misto toho aby auto zrychlilo tak se začne dusit.Mam novej olej i filtr,vzduchovej taky.Muže tobýt předstihem špatne nastaveny rozdelovač nebo špatné seřizení škrtící klapky.Dekuji za radu

Re: Fiat UNO LOGO 1,0 s I-E se vstrikováním Mono-jetronic

Napsal: 10 úno 2009, 21:41
od venouš
Ahoj, mám asi ten samý problém, nedá se s tím jet, když to chcípne tak to nejde ani normálně nastartovat. ty už si ten problém vyřešil? Díky

Re: Fiat UNO LOGO 1,0 s I-E se vstrikováním Mono-jetronic

Napsal: 14 úno 2009, 16:00
od Maron
No skorojo.dej novej palec avíčko rozdelovače a nech si změřit skrtící klapku.Možná ješte krokovej motorek nemusí sto procent fachat.