Stránka 1 z 1
Problém s motorom (?)
Napsal: 25 lis 2008, 17:10
od barrish
zdravim;
som uplny laik co sa tyka aut tak ospravedlnte nedostatocny popis problemu;
mam Fiat Punto s1,1, rok vyroby ´96
ked som prisiel z prace a chcel odlozit auto tak som si vsimol, ze motor ma trocha zvlastny zvuk, z vyfuku isla husta biela para bez niejakeho vyraznejsie zapachu (nie iny ako bezny) a ked som otvoril kapotu tak voda v tej nadrzi ktora je umiestnena vpredu hore mierne vpravo bola uplne horuca, takmer vrela a ventilator (resp chladic?) ktory je zvacsa po takejto ceste spusteny nesiel, nebolo ho pocut
este predtym nez s tym zajdem do servisu rad by som vedel co by s tym mohlo byt, co sa mohlo pokazit a s cim mam pocitat
velmi pekne dakujem za odpovede
Napsal: 25 lis 2008, 18:20
od rado2711
zeby zavzdušnena chladiaca sustava?
Napsal: 25 lis 2008, 18:56
od barrish
rado2711 píše:zeby zavzdušnena chladiaca sustava?
a sposob akym to "odvzdusnit"? myslis, ze mohlo dojst k poskodeniu niecoho ineho? nemoze to byt v termostate?
motor
Napsal: 25 lis 2008, 19:11
od mad mike
tipoval bych to spíš na prasklé těsnění pod hlavou podle zvuku motoru a bílého dýmu, ale pokud nešel ventilátor tak by tam mohla být jen vada toho tepelného spínače pro ventilátor, nebo samotného termostatu. zkus mrknout sem
https://www.club-fiat.com///viewtopic.php?t=656 nebo hledej ve foru
Re: Problém s motorom (?)
Napsal: 27 lis 2008, 11:45
od vb007
barrish píše:zdravim;
som uplny laik co sa tyka aut tak ospravedlnte nedostatocny popis problemu;
mam Fiat Punto s1,1, rok vyroby ´96
ked som prisiel z prace a chcel odlozit auto tak som si vsimol, ze motor ma trocha zvlastny zvuk, z vyfuku isla husta biela para bez niejakeho vyraznejsie zapachu (nie iny ako bezny) a ked som otvoril kapotu tak voda v tej nadrzi ktora je umiestnena vpredu hore mierne vpravo bola uplne horuca, takmer vrela a ventilator (resp chladic?) ktory je zvacsa po takejto ceste spusteny nesiel, nebolo ho pocut
este predtym nez s tym zajdem do servisu rad by som vedel co by s tym mohlo byt, co sa mohlo pokazit a s cim mam pocitat
velmi pekne dakujem za odpovede
Alebo skus mrknut poistky mne tiez nesiel ventilator, a bola to len pojistka 20 A v motorovom priestore
Napsal: 27 lis 2008, 18:41
od slavek311
Bílý kouř z výfuku-to už řeším víc než měsíc!
Asi před měsícem to začalo dost kouřit a zapínal se ventilátor,tak jsem sundal hlavu a těsnění vyměnil.Bylo skutečně asi 2mm propálené.Hlava byla důkladně očištěná a PŘEMĚŘENÁ vlasovým pravítkem(byla o.k.,jsem nástrojář) a poctivě dotažená momentovým klíčem.Jenže teď mi to začíná kouřit znovu(občas,když se to trochu zahřeje,studené to nekouří).Vody neubývá a ventilátor zatím nezapíná.Jednou týdně jezdím delší jízdu,tak voda ve výfuku by se měla odpařit.Tak nevím......
voda
Napsal: 27 lis 2008, 18:52
od mad mike
a co olej? nebo nekvalitní benzín. to že jsi tu hlavu utáhl momentákem je fajn, ale dodržel jsi pořadí šroubů? navíc to těsnění mohlo prdnout znova
Napsal: 27 lis 2008, 19:08
od slavek311
olej má stejnou barvu a nepřibývá ho.Šrouby byly dotaženy na 100proc.jak mají být.Špatný benzín bych vyloučil,protože to jede normálně.
hlava
Napsal: 27 lis 2008, 19:23
od mad mike
ty šrouby byly myšleny tak, že se dotahují postupně do kříže
Napsal: 27 lis 2008, 19:38
od slavek311
ano,šrouby byly dotažené postupně do kříže podle návodu,tabulek a praxe.