Stránka 1 z 1

Tak nevím mno:)

Napsal: 18 lis 2008, 20:43
od HanibalKiller
Ahojte sem novím majitelem Punta MK1 1.2 16V ale jaksi mi připadá že nejede tak jak by měl možná je to jenom můj názor ale měl jsem předtím saxo 1.0 a to mělo větší odpich sice lemra ale jo :lol: a spotřeba je normální spotřeba 7 litrů? hjako ješte ho nemám v noze ale radši se ptám :roll:

Napsal: 18 lis 2008, 20:47
od Šiam
jak je to starý??
kolik to má asi nalítáno????
Počítám, že jako nový majitel si po výměně kapalin, filtrů a rozvodů..

nepočítej že budeš jezdit za 3.5l... :lol:

Napsal: 18 lis 2008, 21:03
od marsox
Spotreba 7 litrov je v zime na tento motor tak akurat, mozes byt rad, cez leto jazdim za 6, ale podarilo sa aj za 5.8 a to ze ti to netaha, mne to tiez netahalo ked som to kupil, ale po vymene filtrov a naplni sa nestazujem, motor sa ochotne necha vytacat a od 4000ot/min je to zabava.
Daj tomu motoru co treba a zmena sa musi prejavit.

Napsal: 18 lis 2008, 21:11
od HanibalKiller
no je to 1999 nalitano podle tachometru 36000km bylo to mechanika co to mel dlouho v garazi z nemecka po bouracce a nemel cas to opravovat ale moc tomu neverim ale strejc mechanik rek ze to tomu bude hodne blizko. no filtr je jak novej kapaliny podle vseho taky ale ty rozvody by možná chtěli udělat :oops: a nemůže to být třeba ventilama? no nepocítám že jedu za 3.5l :lol: ale se 6 bych spokojenej byl :P

Napsal: 18 lis 2008, 21:21
od Šiam
HanibalKiller píše:no je to 1999 nalitano podle tachometru 36000km bylo to mechanika co to mel dlouho v garazi z nemecka po bouracce a nemel cas to opravovat ale moc tomu neverim ale strejc mechanik rek ze to tomu bude hodne blizko. no filtr je jak novej kapaliny podle vseho taky ale ty rozvody by možná chtěli udělat :oops: a nemůže to být třeba ventilama? no nepocítám že jedu za 3.5l :lol: ale se 6 bych spokojenej byl :P

Se divím, že to neměl připravený pro manželku po starším pánovi z Německa, kterej s tím moc nejezdil. :lol:
Taková klasická finta. :lol:
Je fajn, že tomu nevěříš každý auto se v Čechách tak ošlechtí, že by si tomu ani nevěřil jaký sou finty. Je pravda, že se dá zajít do Fiatu a jestli je to z Německa tak bude v databázi podle VINka se dozvíš vše.. Pár lidí šlo takhle fakt do kolen i když meli papírovou servisku s "razítkama". V Čechách je to fakt boj..

Zkus palivovej filtr..

Napsal: 18 lis 2008, 21:42
od HanibalKiller
jj tak kdyby to pak neokořenili nebylo by to pak tak zajímaví :lol: ale tak zkusim vymenit pár věcí až budou peníze a uvidíme 8) nejdřív musím poradt jedno a pak šlechtit další:) a ještě otázka jaký mate zkušenosti ze síčkama BOSH jednobodoví dal mu je tam originalní servis fiat ..

Napsal: 20 lis 2008, 22:00
od Ladis
Nazdar, nechci šířit amaterský moudra, ale pokud se s autem nějakou dobu jezdilo "důchodcovským" tempem, trochu se "zalepí" lambda. Servisáci to opravují trochu svižnější jízdou kolem města, nálepek z diagnostického otvoru v lambdě se tepelně roztáhne a hlavně protáhne většíma otáčkama. Lambda pak nedává lehce zkreslené údaje nálepkem z pomalého provozu.

Napsal: 21 lis 2008, 09:41
od corleone
HanibalKiller píše:jaký mate zkušenosti ze síčkama BOSH jednobodoví
Svíčky Bosch jsou OK, dlouhodobě se mi osvědčily, i když se vsadím, že i tady někdo vzápětí začne pokřikovat, že do Punta patří jedině NGK - to je samozřejmě nesmysl. Zkontroluj ale spárovou měrkou šířku jiskřiště, z výroby je většinou 0,9 mm, já je např. musím sklepávat na 0,7 mm.

Jinak se divím, že to v tom Německu neměl sedlák, co přes týden jezdil traktorem a s tím autem jen v neděli do kostela, to je v Německu stejně oblíbená pohádka jako u nás legenda o automechanikově dceři.... :lol: :lol: :lol:

Napsal: 21 lis 2008, 10:00
od Anduril
corleone píše:.. i když se vsadím, že i tady někdo vzápětí začne pokřikovat, že do Punta patří jedině NGK - to je samozřejmě nesmysl.
Mne se libi, jak s velkou jistotou siris zase tuto "pravdu" ;)

Napsal: 27 lis 2008, 18:20
od slavek311
Mám Punto1,1.V létě spotřeba 6-6,3l.Pod 6 jsem se nikdy nedostal i když mám skoro vše vyměněné a snažím se jezdit s lehkou nohou na plynu. Před 2týdny jsem tankoval OMV Carera95 a spotřeba mi stoupla o 0,6l.Na zvýšení výkonu jsem to nepozoroval.Možná zvýšení spotřeby zapříčinilo ochlazení.

Napsal: 28 lis 2008, 12:35
od FetesBrod
chvilku jezdi rezervu, ať tam máš co nejmíň benzínu a pak natankuj třeba 20l carrera 100 :) jestli ti to nesníží spotřebu, tak aspoň o hodně ztlumí motor a potáhne v nízkých otáčkách

Napsal: 02 pro 2008, 18:04
od slavek311
natankoval jsem Carera95 (38L)do plne a asi 35L jsem vyjel,pak už jsem doplnil běžný N95 a jsem se spotřebou na 7L.

Napsal: 02 pro 2008, 18:18
od Hety
FetesBrod píše:chvilku jezdi rezervu, ať tam máš co nejmíň benzínu a pak natankuj třeba 20l carrera 100 :) jestli ti to nesníží spotřebu, tak aspoň o hodně ztlumí motor a potáhne v nízkých otáčkách
Tohle je docela zvláštní zkušenost,,musím vyzkoušet,ale kladu si otazku jestli těch 100 oktanů nepoškodí motor,,přeci jenom to spaluje při vyšší teplotě?..

Napsal: 02 pro 2008, 18:30
od slavek311
motor asi nepoškodíš,ale Ř.J. se to bude snažit rozpoznat(100okt.),tz. trochu nestabilní chod,ale nakonec si zvykne.Doporučeno je ,ale 95okt.