Stránka 1 z 4
Nové Bravo u nás doma
Napsal: 03 lis 2008, 18:26
od ventil
Zdravím všechny, tak nové Bravo už je doma a zatím musím říct, že po přečtení mnoha recenzí a testů jsem čekal něco jiného než jsem si přivezl. Srovnávám s fabií 1.4. 74 kw a musím říct, že vše podstatné jako je řazení a posilovač řízení je dle mého názoru na stejné urovni a to nemluvím o motoru, který je úplně špičkovej i když mám najeto jen 200 km. Má sílu a to je dobře, jen mě mrzí, že to musím šetřit a dobře zajet. Vím, že je brzo auto nějak hodnotit, ale design je prostě paráda a i motor mě nadchnul. S turbem nemám zkušenosti, ale tohle jsem opravdu nečekal. Jsem prostě spokojen.
Napsal: 03 lis 2008, 18:57
od durkovic
hmm, tak to som veľmi rád a teším sa s tebou, tu na fore sme večšinou "fire-áci" s 90koníkami pod kapotou, jedine by som bravo veľmi nesrovnával s fábiou, totiž bravo je kusok inde než fábia. ale to je už každeho osobná vec s čím to srovnáva
aj tak prajem veľa štastia aradosti s nuova FIAT BRAVO
a ten motor dobre zabehni... !
Napsal: 03 lis 2008, 19:15
od ventil
Nechci Bravo přímo srovnávat s Fabií vím, že je to jiná třída, ale musím to trochu srovnávat posledních 8 let jsem jezdil jen s Fábií. Hlavně vycházím z recenzí na Bravo a proto jak jsem napsal srovnávám hlavně řízení a řazení. Auto se mi opravdu líbí a až těch 120 koní zajedu, tak se těším, že je protáhnu. Interiér auta je perfektní, jen mě trošku zlobí zadní plato, to je podle mne zdrojem klepání spolu s plastovým obložením zadních pátých dveří, ale to není nic co bych se už poměrně úspěšně pokusil odstranit. Mohlo by to plato být trochu silnější, aby nerezonovalo. To jsoou jen detaily a jinak je auto opravdu super a doufám, že to tak zůstane !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napsal: 04 lis 2008, 17:20
od TOMBY
Gratuluju k nový káře.
T-Jety jsou enskutečné motory a nedoporučuje 90kníkům se v tom svézt, protože pak nebudou chtít z5 do svého
Hodně testů atd. je hodně přehodnocených a neúměrných. Ve skutečnosti je to uplně jinak. Každý si musí udělat obrázek sám. V ČR je potřeba dělat reklamu a prodávat jiné značky a Fiat to rozhodně nebude. Takže testy bych viděl trošku s nadhledem.
Napsal: 04 lis 2008, 17:32
od ventil
Zdravím a musím s Tebou souhlasit. Testy jsem četl, protože jsem radikálně měnil značku - před tím jen zn. Škoda a najednou jsem se rozhodl pro Fiat, protože nová Fabia to je něco hrozného designově myslín alespoň pro mne a to jsem měl jak jsem psal starší typ. Tím pádem srovnávám s tím co jsem měl a ono, jak teď vidím to ani moc nejde. Trochu mě straší to turbo- nemám jak jsem psal zkušenosti, ale snad to bude dobrý a nebudu tomu dávat moc na prdel i když nechtěje. Jestli máš nějaké zkušenosti, tak napiš.
Napsal: 04 lis 2008, 17:46
od TOMBY
Mám odjeto pár tisíc na 150Sportu i na 120Emotionu. Obě máme doma.
Jedno má najeto skoro 10tkm a druhé 9tkm a obě naprostá spokojensot a pohoda. Vyšší háklivost spotřeby na stylu jízdy, ale to poznáš sám. Někdy to pomalu nejde a musíš ty koncerňáky namyšlený vyplatit, ať jim popadne brada.
Jediné, co doporučuji, je jezdit ve středních otáčkách a hodně řadit. Nepodtáčet motor, ikdyž velice dobře snese ježdění na "lehkou nohu".
První pár set km trošku opatrněji, než se vymetou pavučinky.
A to nejdůležitější: HONIT TO AŽ PO ZAHŘÁTÍ! Jinak zničíš turbo. Dochlazování atd. je nesmysl, to yb jsi musel letět opravdu natvrdo a pak na místě zastavit a vypnout motor. Stačí po ostré jízdě zvolnit ( příjezd k parkování) a je to ok.
Napsal: 04 lis 2008, 21:27
od durkovic
ano suhlasim s TOMBY-m a je to pravda že T-Jety jazdia o niečo lepšie ved je to dane aj motorom ale je už zase na každeho uvažení čo sa mu zdá lenive a čo nie. myslim že pri kupe zvažujeme do buducna aj štýl jazdy a hlavne kde bude auto jazdiť. a ako najdôležitejšie by som uviedol si danu motorizaciu vyskušať a až potom kupovať , ani ja som nekupoval 1,4 Fire bez toho aby som sa v nom dvakrát neprešiel. a potom som sa rozhodol, ak by mi nevyhovoval je tam dosť silná slovaKIA konkurencia.
Napsal: 04 lis 2008, 22:17
od TOMBY
Jak píše durkovic.
Je potřeba zvážit, v jakých jízdních režimech ten motor je využíván. T-Jet je pro fajnšmejkry benzínu co častěji jezdí a jejich cesty jsou i na delší vzdálenosti. Pokud tedy nechtějí naftu.
Napsal: 05 lis 2008, 16:32
od ventil
Díky za odpověď, mám najeto 300 km a zatím jsem to vytočil nejvýš do cca 4000 víc ne. Začnu to teda točit i trochu přes 4000, aby si motor zvyknul. Asi jsem to spíš podtáčel. Spotřeba je 8.1 l a to jezdím na malou vzdálenost zhruba 20 km. Myslím, že to není tak špatný na syrovej motor a dneska jsem zapnul klimu a cestou jen přes město (České Budějovice) se spotřeba nezvedla ani o deci. Koncerny potrápím velice rád, protože už jsem slyšel několikrát proč jsem koupil Fiata a jestli si myslím, že je to dobrá volba. Nechal jsem ty keci bez odezvy, protože i já jsem si do minulého týdne nemyslel, že něco takévého vyrábí i Fiat. Doufám, že budu spokojen i až budu mít najeto to co Ty.
Napsal: 05 lis 2008, 16:53
od TOMBY
Já mám na svém vlastním pouze 3300 skoro. Tamto mají rodinné T-Jety. Manželky a tchýně
Spotřebu máš v pohodě a počítej s tím, že bude peměrně vyšší. Motor si může klidně sednout až kolem 20tkm, jak jsem tomu měl u Pandy. Tam to bylo ve 20tkm po výměně oleje.
Já se chystám na své naftě na olej v 10tkm. Přeci jen je olej to max, co mohu pro motor udělat, tak mu dopřeji nového.
Lidi kolem neřeším. Jedu městem a na každé křižovatce všichni čumí, jako bych jel v nějakém neobvyklém autě
Sem tam svezu někoho, kdo pomlouvá Fiat a v podstatě neví proč a po vystoupení z auta je tomu uplně jinak. To už je tak prostě.
Hlavně, že je člověk sám spokojen s tím, co má.
Napsal: 05 lis 2008, 17:09
od ventil
Jo, prosím Tě nevíš cenu chromový koncovky výfuku, já to ještě před koupí auta někde našel na netu i s cenama v EUR na nějakejch zahraničních stránkách, ale teď nevím, kde a docela bych do toho šel, aby byla vidět ta pořádná trubka od tlumiče výfuku. Jinak na lidi kašlu to je jasný, kdyby se mi to auto nelíbilo, tak ho nekoupím. Dneska je výběr a s pěnězma to taky není tak špatný, takže ...................
Napsal: 05 lis 2008, 17:26
od TOMBY
Cenu origo koncovky bych si obtelefonoval po Fiatech v tvém oolí. Ceny se mohou lišit. Jinak mi nedávno došel slevový kupón na nákup příslušenství. Došel ti také? Ten by jsi mohl uplatnit. Výše slevy je odstupňována výší nákupu.
Napsal: 05 lis 2008, 18:21
od ventil
Nedošlo mi nic, ale zeptám se za kolik by byla. Jinak už jsem ty stránky našel, jsou to stránky
www.fiat.it a koncovka stojí 97 EUR což je dost, tak uvidím jak to bude tady a na slevu se zeptám. Na těch stránkách najdeš všechny origo doplňky a i takové, které nejsou v katalogu pro CZ. Ceny zhruba odpovídají. Závěs stál kolem 10.000,-Kč a obdobně stojí v EUR.
koncovka výfuku
Napsal: 17 lis 2008, 21:38
od petpov
Ja som si kúpil koncovku na staré Bravo JTD, stála ma cca 800,-Sk. Musel som sa trocha pohrať, lebo môj vývod bol hrubší, ale vypadá na nerozoznanie od tej za 92 EUR.
Napsal: 19 pro 2008, 10:43
od stalker
u mojho predajcu stoji koncovka 3400 sk s dph,
tiez o niecom takom uvazujem, ale bude to skor ako dve koncovky vedla seba
na anglickej stranke som si nasiel original dielce na bravo, a Sport Bravo ma v UK taky vyrez na vyfuky a zo stranky
www.shop4parts.co.uk - fiat - bravo(news) - bodywork - rear bumper
myslim, ze taky vyrez
http://www.netcarshow.com/fiat/2008-bra ... per_0f.htm je o dost vzhladovo lepsi, ako keby ti mala koncovka len tak zo spodu strcat