Stránka 1 z 1

Problém se startem - svítí kontrolka vstřiku

Napsal: 31 říj 2008, 18:02
od tom1978
Ahoj Vám všem...
Měl bych prosím dotaz k mému Puntu MK 2,r.v.2000,motor 1,2 8v.Jsem majitelem cca měsíc,vynachválit si autíčko nemůžu,zejména však spotřebu a velmi tichý chod motoru.Ale už se mi během doby co s ním jezdím(za ten měsíc cca 1600km)stalo že jsem 2x nemohl nastartovat a to nezávisle na teplotě motoru,venkovní teplotě,nebo době stání.Po otočení klíčku mi zhasne kontrolka vstřiku a pocca 3 sekundách se znovu rozsvítí a motor jen točí a nechytne.Poté třeba po hodině,nebo dvou,když zkusím nastartovat,tak je vše ok a normálně jezdím.Poraďte pls na co semám zaměřit,comůže tuto závadu způsobovat.
díky za info Tomáš

Napsal: 12 pro 2008, 23:40
od LilSuky
zdravim....no mne sa to stalo prave vcera na Punto Mk1....ja nemam problem pri starte lebo je vsetko ok len do teraz mi nikdy nesvietila kontrolka a zrazu sa rozvietila....nesviety stale len niekedy sa rozviety a potom zas zhasne....cim to moze byt...mam zanesenu trisku, alebo sa mi niak podarilo natankovat iny benzin....co s tym moze byt.....help....tiez mam najazdene z autom cca 1500km od kedy som ho kupil....to je asi tak mesiac dva....

Re:

Napsal: 18 led 2009, 12:47
od Pepik
Auto je plné konektorů.Tyto nahodilé a těžko zjistitelné vady by právě mohli způsobovat tyto konektory.Tak, že rozpojit, prostříknout Kontoxem, chvíli počkat ( musí sežrat oxidy)a opět zapojit.Obzvláště řídící jednotka motoru jich má hodně.Samičky konektorů dopružit ocelovou jehlou ( motor se neustále třese).Tak i nestabilní odpor kontaktů relé může dělat divy obzvláště u letitého auta.Taky vyndat a proměřit v sepnutém stavu.Pokud jdou odkrytovat tak očistit kontakty(ne brusným papírem) nebo vyměnit a nezapomenout na jejich konektory(fastony).Pro jakýkoliv mechanický kontakt je nejhorší když je dlouhodobě bez pohybu a navíc jim protékají jenom malé proudy.Týká se to hlavně konektorů od všech snímačů.