Palivové čerpadlo vs. LPG

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
hojkman
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 26 říj 2007, 11:17
Kontaktovat uživatele:

Palivové čerpadlo vs. LPG

Příspěvek od hojkman »

Zdravím, docela dlouho už provozuju plyn na 55ce a funguje to bezva, problém je ale s tím, že už budu mít čtvrté benzínové čerpadlo a nerad bych kupoval další. Ty poruchy byly většinou uživatelskou chybou (málo paliva v nádrži nebo došel benzín úplně). Tím se teda 2x nechlubím, byla to moje blbost. Poslední čerpadlo odešlo nejspíš podceněním výměny palivového filtru. Ale k mým dotazům: Jsou dva:
1) Máte někdo zkušenost s palivovým čerpadlem od firmy Autodíly Krč? Bylo to to poslední, které jsem měl a nevím, jeslti odešlo tím filtrem a nebo tím, že je tak levné. Jedná se o toto : http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 705f247d36
Cena dva litříky jsou v porovnání s originálem (ale i některými replikami) supr.
2) Není stupidní, že palivové čerpadlo honí benzín furt dokola, i když je motor v režimu LPG? Nevyplatilo by se udělat buď manuální nebo automatický vypínač čerpadla, aby se čerpadlo nezatěžovalo, když není potřeba??

Díky za nápady.
Fiat Punto 55, 1,1l až na koncovku víceméně serie.
Reklama
 

majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

No ak minieš všetok benzín a ty prepnaš na plyn tak životnosť čerpadla bez paliva tak 10min max :wink:
ale ak šlape šerpadlo paliva aj pri Lpg pohone tak je to podla mna blbosť.
Ale ked si tak pametám tak 80%reklamácií bolo z aut ktoré mali LPG.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
hojkman
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 26 říj 2007, 11:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hojkman »

Tak nevím, jak je to u jiných přestaveb, ale u mě prostě čerpadlo čerpá furt, ať už běží motor na benzín, nebo na plyn... a logicky ho teda musí zpětným vedením odvádět zase zpátky do nádrže. Takže to furt koluje.....
S těma 10 minutama jsem to asi nepochopil... nebavím se o provozu na sucho, myslím prostě když je benzínu dost, ale motor na něj zrovna neběží...
Mám právě na mysli, jeslti těch 80% není tím, že to čerpá furt.... tak jestli by se nevyplatilo udělat vypínač napětí na čerpadlo.
Fiat Punto 55, 1,1l až na koncovku víceméně serie.
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

hojkman píše:Tak nevím, jak je to u jiných přestaveb, ale u mě prostě čerpadlo čerpá furt, ať už běží motor na benzín, nebo na plyn... a logicky ho teda musí zpětným vedením odvádět zase zpátky do nádrže. Takže to furt koluje.....
S těma 10 minutama jsem to asi nepochopil... nebavím se o provozu na sucho, myslím prostě když je benzínu dost, ale motor na něj zrovna neběží...
Mám právě na mysli, jeslti těch 80% není tím, že to čerpá furt.... tak jestli by se nevyplatilo udělat vypínač napětí na čerpadlo.
Ano som myslel nasucho bez paliva.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Uživatelský avatar
R.J.
Fiaťák
Příspěvky: 111
Registrován: 15 říj 2008, 09:58
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od R.J. »

tak ta cena 2 000 za cely plavák je dobrá ja som teraz menil len samotné čerpadlo ten šulček a stal ma 2300 sk a prečo ti to tak často odchádza ti neporadim ale myslím si že ak ma auto plyn tak by sa malo jazdit aj na benzin že ten plyn nie je taky mastny ako benzin a ked som sa tak bavil s chalanmi co maju lpg tak jazdia cca 2-3 nádrže lpg a jednu benzin ten palivový filter vymen tomu neublížiš a stoji par korun
Sporting 1.2 16V - ex
Bravo 1.9 TD100 - ex
Lancia Lybra SW 2.4JTD
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“