Patentní spona na hadici
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Patentní spona na hadici
Nevíte někdo jak se sundávají spony na hadicích od chladiče Punto Mk2 ?
Chci vyměnit termostat. Nikdy jsem se s takovýma sponama nesetkal.
Díky moc za radu od chytřejších.
Chci vyměnit termostat. Nikdy jsem se s takovýma sponama nesetkal.
Díky moc za radu od chytřejších.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
- Reklama
spona
jestli je tam šroubek tak povolit ten. jinak štípacíma kleštěma ji cvakni kdekoli, pak lze nahradit novou sk páskou
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Využiju tvé téma, ať zbytečně nevytvářím další, snad to autorovi nebude vadit...
Nemáte někdo zkušenost s netěsností hadice z chladiče (ta spodní)? Už jsem tam dal dokonce i dvě pásky vedle sebe, ale pořád to v tom spoji vlhne a kape... Nevíte jak to nejlíp utěsnit, než budu muset zavítat pro novou hadici a kolik tak může stát nová? Z vrakáče už bych nebral, tahle je taky použitá a asi už je moc zpuchřelá, ikdyž se teda nezdá.
Nemáte někdo zkušenost s netěsností hadice z chladiče (ta spodní)? Už jsem tam dal dokonce i dvě pásky vedle sebe, ale pořád to v tom spoji vlhne a kape... Nevíte jak to nejlíp utěsnit, než budu muset zavítat pro novou hadici a kolik tak může stát nová? Z vrakáče už bych nebral, tahle je taky použitá a asi už je moc zpuchřelá, ikdyž se teda nezdá.
Vetsinou to byva proto, ze hadice je jiz premackana a dochazi k prasknuti. Pokud to jde, zakrat ji a znova pritahni. Nejdulezitejsi je vycist oba konce od oxidace. Neni treba kupovat novou.Smety píše:Využiju tvé téma, ať zbytečně nevytvářím další, snad to autorovi nebude vadit...
Nemáte někdo zkušenost s netěsností hadice z chladiče (ta spodní)? Už jsem tam dal dokonce i dvě pásky vedle sebe, ale pořád to v tom spoji vlhne a kape... Nevíte jak to nejlíp utěsnit, než budu muset zavítat pro novou hadici a kolik tak může stát nová? Z vrakáče už bych nebral, tahle je taky použitá a asi už je moc zpuchřelá, ikdyž se teda nezdá.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Normalne ji vycvakni pomoci sroubovaku.Patrik píše:A kterou část rozdělat ? To ouško, nebo tu část s ozubením na pásce ?
Nazpet to da trochu vice namahy, ale da se pouzit na novo. Doporucuji vsak pouzit SK pasku (na chladic), tam je vetsi jistota dotazeni
Na hadice, kde neni takovy tlak (odvetrani klik. skrine, saci) to je ok, pokud ji das nazpet.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: spona
Tak to je rada k nezaplacení . Kdyby tam byl šroubek, tak se neptám. A klidně bych ho i přecvaknul, ale řekni mi jak chceš přecvaknout kovový pásek pevně přitisknutý do hadice, bez toho abys zničil hadici, a to nepočítám špatný přístup ...mad mike píše:jestli je tam šroubek tak povolit ten. jinak štípacíma kleštěma ji cvakni kdekoli, pak lze nahradit novou sk páskou
Asi zkusím šroubovákem rozpajtit ten stahovací mechanismus, jak radi Slavek.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
páska
pokud je tam aspon trochu místa, tak ta páska jde opatrně cvaknout elektrikářskýma štípačkama, musíš ji cvaknout na šířku já jsem pásky na prachovkách poloos řezal nožem(pásku podebrat a pomalu nakrojit, jako když otvíráš konzervu) ona ta páska není až tak tvrdá pokud nemáš v rukách, jak se říká "nas...é", tak to v pohodě zvládneš aniž by si zničil hadici. a pokud se ti tu pásku podaří rozebrat normálně , tak ji určitě nahraď novou
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách