Stránka 1 z 23

TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 09 bře 2006, 20:38
od 75ka
Nazdar vsetci.Potrebujem vediet ci sa aspon o neico zlepsi zrychlenie Punta 1,2 75k po namontovani sport.vzduch filtra.Skusal som ho vybrat a motor lepsie reaguje na povel plynu ale neviem ci sa to prejavy aj pri zrychlení???jazdu bez filtra nechcem riskovat!!! DIKEES

Filter

Napsal: 09 bře 2006, 22:06
od Petko 75
Nazdar, skusal som to zo sportovym filtrom,neviem ci mas na mysli vlozku alebo hrib. Ja som kupil hrib za 2500 a zmena ziadna, akurat to viac hucalo,ale nie velmi. Ked chces zmenu tak tam treba preprogramovat elektroniku na davkovanie paliva a podtlakovy regulator. Toto som neriskoval lebo co je od vyrobcu je naj. Elektronika je svina a nechcel by som kupoval novu riad. jednotku. A preco to chces upravovat? Nestaci vykon?

Re: SPORTOVY FILTER

Napsal: 09 bře 2006, 22:08
od KUFI
75ka píše:Nazdar vsetci.Potrebujem vediet ci sa aspon o neico zlepsi zrychlenie Punta 1,2 75k po namontovani sport.vzduch filtra.Skusal som ho vybrat a motor lepsie reaguje na povel plynu ale neviem ci sa to prejavy aj pri zrychlení???jazdu bez filtra nechcem riskovat!!! DIKEES
Teoreticky by se mel nepatrne navysit kroutak, motor by se mel nechat ochotnejs vytacet a o neco malo by mela klesnout spotreba. Ale jak je tomu v praxi, vážně netušim :D

Napsal: 09 bře 2006, 22:31
od Katy
no taky by me to zajimalo, pac mam v planu tam supnout konusak (celej kit sani) od Greenu.
zatim tam mam jen vlozku od KN a zadnej rozdil.ani na spotrebe,ba naopak-s mojim stylem jizdy :))))))

Napsal: 10 bře 2006, 13:21
od tomek
ja tam mam green vlozku a rozdiel necitim ziadny samozrejme okrem mohutneho zvuku co nema za nasledok vymena samotneho filtra resp. vlozky ale urezanie krabice,,mam aj foto ale neviem ho sem supnut,,poradil mi to jeden chalan z cobry a vyzera to velmi dobre,,kit bol na mna pridrahy a nemal som podmienky na vyrobenie si priruby na karburator tak som volil tuto variantu,,vseobecne by mal ist motor lepsie do otacok a tieto bla bla bla kravinky ale vidim to na zrychleni 0-100 ze sa vobec nezmenilo,,rozdiel je badatelnejsi pri vyssich vykonoch nie pri 55k abo 75k,,no a spotreba???bez komentara...moj osobny postreh na 1.1 40kW/55k

Napsal: 10 bře 2006, 20:00
od lacin
Ja mam K&N hriba primo na klapce. Mam to chvilku, zvuk je hlubokyyy, nekdy az prilis. Jinak ve vyssich otackach je to stejny, spis se mi zda, ze se malinko zlepsil tah v otackach strednich. Kopec, co sem driv jezdil na petku a ke konci uz to zpomalovalo, ted vyjizdim bez zpomalovani. Mozna je to psychicky...

Green filtr

Napsal: 10 bře 2006, 20:22
od Vasek
Ja jsem dlouho zvazoval, zda do toho jit a koupit kit nebo jenom vlozku. Konzoltoval jsem to s nekolika kolegy, ale v zadnem pripade byl nedokazal udelat rict jednoznacny zaver.
Muj nazor je - vymena se projevi hlavne u vyssich vykonu a to jeste za predpokladu perfektniho stavu nejenom filtru. Teoreticky by se dovnitr melo dostat vice vzducu a tim zlepsit spalovani ... ?
Kdyz se na to podivat ekonomicky - tak pri cene vlozky nebo kitu a pripravku na jeho udrzovani v cistote, nepocitaje praci s tim - otazka je zda se filtr podari rucne vycistit tak, aby byl zase jako novy a neprojevi se to na jeho filtracni schopnosti, tezko se to da overit - tak vyjde lepe kupovat casteji filtr papirovy a menit tento. :P
Muj nazor. :wink:

Napsal: 10 bře 2006, 20:38
od 75ka
No neviem reakcia na plyn je lepsia bez obyvajneho filtra ako z nim ked je normalne zalozeny.Kamarat mi pridrziaval normalny filter a potom nahle odobral a bolo citit rozdiel v reakciii no a jeho hruska co ma on ked som do nej fukol tak ziaden odpor ako keby som do vzduchu fukal.No neviem sa rozhodnut,mal som vyskusat jeho hrusku ma EUFAB ale ju uz namonotval na jeho UNO 1,7 a cuduj sa svete ide lespie aspon zrychlenie je lespie urcite lebo sme merali pred vymenou a ponej.

Filter

Napsal: 10 bře 2006, 22:52
od Petko 75
Kamosov otec ma punto, sem tam sa kamos prevezie a tiez zvazoval ci ho nejak nestuninguje, chcel dat hrib, ale potom sa na to vybodol lebo nebude predsa tlacit peniaze do jeho auta. Ale ked mas vlastne tak to je ine. A aku seriu EUFAB ma ten kamos co si spominal? To existuje Uno s objemom 1,7? Mal som 1,0 a slo to fasa. Ako ide to kamosove 1,7? A kolko zerie?

Napsal: 11 bře 2006, 13:46
od tomek
ja osobne som chcel "len zvuk",,,vyfuk som nechcel lebo nie je moje a mama by sa zhrozila keby to videla takze som to spravil tak ako som to spravil,,ked chcem zvuk dupnem na pedal a "rezonuje" mi pomaly vsetko v aute,,spokojnost nadmieru,,suhlasim ze to najlepsie taha v strednych otackach a vo vyssich sa to straca,,mam co som chcel a kompetentna nic nevidi,,xixi

vo vyssich sa to straca

Napsal: 11 bře 2006, 17:45
od 75ka
to co si tym myslel ze netaha vo vyssich otackach????No dufam ze ide aspon tak ako s normalnym filtrom v tych vyssich otackach???

Napsal: 11 bře 2006, 20:12
od tomek
mal som na mysli ze sa straca ten mohutny zvuk vo vyssich otackach,,,taha to tak isto ako so seriovym a mozno o nieco lepsie ak sa to nazyva sportovy filter abo vlozka,,mne s ato neprejavilo na nicom lebo zrychlenie si meriam stale a sledujem to aaaale ten zvuk....mnam,,skoda ze sem neviem dat foto

Bavlneny filter

Napsal: 12 bře 2006, 08:15
od Petko 75
To 75ka: Pocuj si mi nenapisal aky filter ma ten kamos, myslim seriu od EUFAB lebo su styri. A este ma zaujima ako ide to Uno 1,7, urcite si sa v nom uz viezol tak mi povedz pocity. Kolko mu to zerie? Klepe to velmi? Ako to zrychluje? Kopce? Dik za odpoved

Napsal: 12 bře 2006, 10:48
od 75ka
no ten filter je do 90k uz nepametam jaka je to seria ale mozem sa ho spytat.....dakde som ho aj nasiel na nete ich predavaju ale uz neviem link....no a k tomu jeho unu no ten motor je celkom slusny nooo....ale ziadna raketa to tiez neni taky akurat motor na to auto....kedze je to diesel tak vhodne na spotrebu... som zvedavy aku ju bude mat teraz po namontovani to hriba lebo ju este nemeral

Bavlneny filter

Napsal: 12 bře 2006, 11:09
od Petko 75
75ka: A ake to ma zrychlenie? Zaujima ma to lebo asi si kupim Uno bo akosi nesu peniaze na daco drahsie,a ja som mal 1,3D a malo to cca 23sec. 0-100 co je dost veela, a zanechal ma aj favorit, a v kopcoch to dost umieralo, stale trebalo radit, to aj ked som siel napr. na 5tke 70-80 a som mu pridal tak skoro nic, musel som dat 4. Zato sa pytam ako ide ta 1,7cka. Inak ked dal ten filter tak spotreba moze ist aj smerom dole, kvoli mensej potrebe viac stlacat plyn, kvoli lepsiemu prechodu vzduchu, a hlavne u diesla