Stránka 1 z 3
ztrata akcelerace po cca 30km jizdy/punto 75
Napsal: 13 zář 2008, 13:12
od n8w
cus
tak ted posledni 2 tejdny resim hodne divnou vec. Po cca 20,30km jizdy prestane jakakoli akcelerace a kdyz zastavim(necham bezet motor) tak uz se potom skoro ani nerozjedu, jednicka jeste trochu de,ale dvojka nehorazne cuka a dostat se treba na 40km/h trva cca 20 sec s nehoraznym cukanim.
Ta divna vec je, ze tohle se deje jen pri "delsich" trasach <20km...na kratkejch je to ok.
Vcera se mi to vypovedelo vostre ve meste poprve, zajel sem do servisu a nikdo nic nenasel, byl sem i na mereni, tam teda tehcnik pres komp nasel ze bylo par veci divnejch, takze opravil asi 3 veci v ridici jednotce...jenze muj problem zustava.
Prisel sem na to, ze kdyz vypnu motor a necham ho vypnbutej treba na 5min tak zase muzu dalsich 10,20km ject bez problemu, pak teda zacina kolotoc znova.
byl bych moc rad za jakoukoliv radu...protoze tohle fakt nechapu
Napsal: 13 zář 2008, 13:18
od cybrex
Mozna by to mohla byt spatna zapalovaci civka, za delsi trasu se zahreje a dela bordel, jak schladne je to zase OK.
Napsal: 13 zář 2008, 13:20
od n8w
cybrex píše:Mozna by to mohla byt spatna zapalovaci civka, za delsi trasu se zahreje a dela bordel, jak schladne je to zase OK.
myslis ze by to na kompu nebylo poznat?protoze jak sem psal tak to byla na mereni...
Napsal: 13 zář 2008, 13:24
od cybrex
n8w píše:cybrex píše:Mozna by to mohla byt spatna zapalovaci civka, za delsi trasu se zahreje a dela bordel, jak schladne je to zase OK.
myslis ze by to na kompu nebylo poznat?protoze jak sem psal tak to byla na mereni...
Mozna jo, nevim jakym zpusobem je napojena ridici jednotka na zapal.civku. Nejjednodussi by asi bylo zeptat se nekoho kdo ma knizku Jak na to na Punta a zmerit si odpory ktere maji na zapalovaci civce byt. Kdyby byly odpory moc odlisne mohlo by to zpusobovat ono zahrivani civky. Ja mam doma Jak na to akorat na Cromu, Punta to bude asi odlisne.
Napsal: 13 zář 2008, 13:42
od n8w
ok dik:)..nekakej dalsi tip co by to mohlo bejt?...nemam k dispozici dilnu nebo tak, takze to dam do servisu...protoze veci ohledne nejakyho mereni odporu odpadaj...
Napsal: 13 zář 2008, 14:14
od Vencapunto
Něco podobnýho dělalo kakarádovi Tipo,údajně nějaký teplotní čidlo,ale moc se v tom nevyzná takže nevěděl přesně.Ale tam to souviselo přímo s tim že když se motor ohřál na určitou teplotu tak chcípnul.Nechal ho chvilku a zase jel
Napsal: 13 zář 2008, 14:23
od n8w
Vencapunto píše:Něco podobnýho dělalo kakarádovi Tipo,údajně nějaký teplotní čidlo,ale moc se v tom nevyzná takže nevěděl přesně.Ale tam to souviselo přímo s tim že když se motor ohřál na určitou teplotu tak chcípnul.Nechal ho chvilku a zase jel
me to nechcipa...to s tou svickou zni docela zajimave,ale prijde mi ze jedna blba svicka nemuzu delat takovej bordel...ale samozrejme nemam znalosti:)
Napsal: 14 zář 2008, 12:53
od n8w
tak uz nikdo nic? sem ted koukal a jedna svicka stoji cca 600,- to je docela hukot, s tim ze sem myslel ze je vymenim vsechny 4.
jestli si dobre pamatuju tak za poslednich 20 000km sem nemenil ani jednu...ale zase nevim jaka je zivotnost svicek.
Napsal: 14 zář 2008, 13:32
od Vasek176
a co teplota motoru,nehřeje se ti to nějako?svíčky by po 20000 neměli nějako být opotřebený,ale můžeš to zkusit..
Napsal: 14 zář 2008, 15:43
od onc
n8w píše:tak uz nikdo nic? sem ted koukal a jedna svicka stoji cca 600,- to je docela hukot, s tim ze sem myslel ze je vymenim vsechny 4.
jestli si dobre pamatuju tak za poslednich 20 000km sem nemenil ani jednu...ale zase nevim jaka je zivotnost svicek.
...co to tam mas za svicky??? to jsou cely ze zlata? ... seda NGK V-line
stoji kolem 650 Kc ...
Napsal: 14 zář 2008, 22:17
od n8w
Vasek176 píše:a co teplota motoru,nehřeje se ti to nějako?svíčky by po 20000 neměli nějako být opotřebený,ale můžeš to zkusit..
no tech 20k co s tim jezdim,jinak nemam predstavu kdy nekdo ty svicky menil:))),je klidne mozny ze ty svicky uz maj treba 125 000:)
jinak s tim zahrivanim...hele nemam predstavu, neprijde mi to..zacalo mi to delat z niceho nic...jo a pak sem taky vypozoroval ze kdyz dam plnej rejd a plnej plyn tak to dela neco jako ze to nezabira na vsechny valce, kdyz trochu srovnam tak to chyti plnou silu a jede...
Napsal: 14 zář 2008, 23:53
od corleone
Z voleje a bez záruky tipuju čidlo teploty motoru. Tenhle motor ani sistema di iniezione neznám, takže o potenciometru klapky nemluvím.
Svíčka kus za 600,- Kč ?? To snad nějaká krutohustonejvícvotuzingová s vlastnoručním podpisem Vina Diesela, ne? Standardní kvalitní svíčky (např. Bosch) stojí do 500 za 4 ks.
Napsal: 15 zář 2008, 12:50
od n8w
corleone píše:Z voleje a bez záruky tipuju čidlo teploty motoru. Tenhle motor ani sistema di iniezione neznám, takže o potenciometru klapky nemluvím.
Svíčka kus za 600,- Kč ?? To snad nějaká krutohustonejvícvotuzingová s vlastnoručním podpisem Vina Diesela, ne? Standardní kvalitní svíčky (např. Bosch) stojí do 500 za 4 ks.
nerozumim....pis srozumitelne
Napsal: 15 zář 2008, 16:10
od Vasek176
heleď se jak to tu tak od tebe slyším..kdy jsi měnil naposledy olej???a kolik máš na něm najeto??
bavil jsem se o tom v práci s chlapama a zdá se nám že se ti něco děje v motoru"přidírá se ti to"
Napsal: 15 zář 2008, 16:24
od liborko
n8w píše:ok dik:)..nekakej dalsi tip co by to mohlo bejt?...nemam k dispozici dilnu nebo tak, takze to dam do servisu...protoze veci ohledne nejakyho mereni odporu odpadaj...
no chce to fakt proměřit,čidlo HÚ, čidlo teploty vody + vzduchu,zap.cívku,potenciometr klapky apod. všechny hodnoty jsou napsány v příručce a jak to poměřit,pokud si tohle neproměříš a nebudeš si jistej že jsou tyhle věci OK tak to je potom těžký radit cim to muže byt