HELP - Olej ve vzduchovém fitru, prasklá hadice odvětrání
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Dohy
- Všeználek
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 26 úno 2006, 18:23
- Bydliště: Klasterec nad ohri, OMW SHELL
- Kontaktovat uživatele:
HELP - Olej ve vzduchovém fitru, prasklá hadice odvětrání
ahoj všem mel bych dotaz co se tyce oleje... nebot jsem zjistil ze mi olej jde do hadice do vzduchoveho filtru... z motoru ... jeste k tomu dokopce.. nechapu to tam asi olej nema co delat a aby to nebylo malo.. tak ta hadice je praskla coz sem si vsiml az dnes.. a proto mam zablity cely motor... od oleje.. vzduchovy filtr neni mastny tam je ten olej trosicku ale ta hadice do filtru ... je mastna.. muze mi nekdo poradit...?.. proc se mi to deje.. jsem z toho nestastny.. a nevim jak toto resit dekuju Vam
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29 lis 2005, 13:10
- Kontaktovat uživatele:
Kaufik:
Nejčastější závada turba. Taky jsem měl Uno Turbo. Turbo je chlazené a mazané olejem, ložisko je "fluidní" - tvořené olejovým filmem v kluzném uložení.
Nejčastější závada je, že turbo začne propouštět olej kolem hřídele (z mnoha různých důvodů), jak do strany spalin, tak do strany sání.
Uživatel to pozná kromě modrých spalin výfuku při měření emisí ...
Takže když bych kupoval turbo auto, tak bych určitě nahlídl do hadice sání. Píše se, že v sacím traktu není výjimku najít i několik litrů oleje (plný mezichladič vzduchu), pokud je umístněn dole, nemá šanci se z něj olej dostat. Pak se uživatel diví, že auto nechce jet nebo jede blbě i po repasi turba - ale stačí "vypustit" olej z mezichladiče.
Nejčastější závada turba. Taky jsem měl Uno Turbo. Turbo je chlazené a mazané olejem, ložisko je "fluidní" - tvořené olejovým filmem v kluzném uložení.
Nejčastější závada je, že turbo začne propouštět olej kolem hřídele (z mnoha různých důvodů), jak do strany spalin, tak do strany sání.
Uživatel to pozná kromě modrých spalin výfuku při měření emisí ...
Takže když bych kupoval turbo auto, tak bych určitě nahlídl do hadice sání. Píše se, že v sacím traktu není výjimku najít i několik litrů oleje (plný mezichladič vzduchu), pokud je umístněn dole, nemá šanci se z něj olej dostat. Pak se uživatel diví, že auto nechce jet nebo jede blbě i po repasi turba - ale stačí "vypustit" olej z mezichladiče.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Zkontroluj si hadičky. Ja když si koupil staré Uno Turbo, tak mi asi po týdnu praskla jedna ze čtyř vysokotlakých hadiček ke vstřikovacím tryskám. V autě jsem cítil benzín, tak jsem zastavil a zdvihnul kapotu. Když se rozptýlila benzinová mlha, tak jsem uzřel nádherně umytý motor .
Stát se mi to v Iráku, tak jsem měl dobrou šanci stát se sebevražedným teroristou ...
Stát se mi to v Iráku, tak jsem měl dobrou šanci stát se sebevražedným teroristou ...
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Ses wůůůůl....Patrik píše:Zkontroluj si hadičky. Ja když si koupil staré Uno Turbo, tak mi asi po týdnu praskla jedna ze čtyř vysokotlakých hadiček ke vstřikovacím tryskám. V autě jsem cítil benzín, tak jsem zastavil a zdvihnul kapotu. Když se rozptýlila benzinová mlha, tak jsem uzřel nádherně umytý motor .
Stát se mi to v Iráku, tak jsem měl dobrou šanci stát se sebevražedným teroristou ...
Hustokrutost