Stránka 1 z 1

Tuning punto gt

Napsal: 28 srp 2008, 23:11
od Jan Ř.
Ahoj,chtěl jsem se zeptat ohledně věci tuningu gtčka.Čím začít,kde najít díly a na co si dát bacha.

Chtěl bych začít generálkou motoru,punto má nalítáno 128tis.Má zničenou spojku,kterou bych chtěl taky nahradit nějak kloudně.Má to chip a nejakej boost controler manuální a komplet udělanej vejfuk,dohromady asi 160koní.
nastartovat se to dá akorád se s tim musí ject pomalu,protože rachtá v převodovce,tak nevim,jestli spojka nebo celá převodovka.Taky jsem to prubnul vytočit a tlak turba neukazuje do 7tis. nic pak prudce vylítne.
Někde jsem čet,že bejvaj vačky na šrot,tak čim to nahradit?
Po generálce mám v plánu větší cooler vzduchu a oleje a silikonové potrubí+kit sání od greena.

Re: Tuning punto gt

Napsal: 29 srp 2008, 09:47
od xboy11
Jan Ř. píše:Ahoj,chtěl jsem se zeptat ohledně věci tuningu gtčka.Čím začít,kde najít díly a na co si dát bacha.

Chtěl bych začít generálkou motoru,punto má nalítáno 128tis.Má zničenou spojku,kterou bych chtěl taky nahradit nějak kloudně.Má to chip a nejakej boost controler manuální a komplet udělanej vejfuk,dohromady asi 160koní.
nastartovat se to dá akorád se s tim musí ject pomalu,protože rachtá v převodovce,tak nevim,jestli spojka nebo celá převodovka.Taky jsem to prubnul vytočit a tlak turba neukazuje do 7tis. nic pak prudce vylítne.
Někde jsem čet,že bejvaj vačky na šrot,tak čim to nahradit?
Po generálce mám v plánu větší cooler vzduchu a oleje a silikonové potrubí+kit sání od greena.
sis poridil misto cabria GT jo??

Napsal: 29 srp 2008, 13:49
od pink-jackass
Tak tak ty uz nemas cabrio? :shock:

Napsal: 29 srp 2008, 20:39
od Jan Ř.
Ne,mám ho v garáži.Ale prodávám ho abych mohl udělat punto raketku gt.Těšim se moc.Už jsem si objednal vačku a apexi podvozek.

Napsal: 29 srp 2008, 20:56
od Hanz GT
To to někdo moc nešetřil, když po 128 tis. budeš dělat g.o.Nehledě na to, že to asi nebude levný. Odkud budeš mít podvozek? Apex není k sehnání běžně v každým obchodě, zajímá mě to protože mám pružiny od nich a jsou dost v háji, tak kde by se daly sehnat nový.

Napsal: 30 srp 2008, 14:03
od Jan Ř.
No chtěl bych se na ten motor podivat, páč se mi to nějak nezdá,mám sice komplet servisku s každou zapsanou prkotinou,ale chci si to auto udělat pro sebe a tak chci mít 100% jistotu,že se mi to nepodělá hned po ujetí pár kiláků.Apex jsem sehnal náhodou od jednoho týpka na německejch stránkách a už je mám doma a je to luxus.Na druhym puntě mám AP tuning takový modrý německý pružiny a je to docela síla,prostě to neurveš.

Napsal: 30 srp 2008, 14:04
od Jan Ř.
Ale chci se tě zeptat,protože už s tim autem máš nějaký zkušenosti,jakej je rozdíl mezi MK I a jenejma gtčkama?

Napsal: 30 srp 2008, 16:27
od Hanz GT
Mně šlo spíš o to abych zjistil o kolik to mám snížený, protože Apex pružiny mám na odchodu, takže potřebuju zjistit o kolik to mám snížený nebo sehnat stejný, s Apexem v čechách to je zřejmě těžký... Ty to máš teď na seriovým podvozku? Nebo nevíte někdo seriovou světlou výšku gtéčka? Nebo jak zjistit o kolik je to auto snížený? A jinak gtéčka jsou jen mk1, ale je to rozlišený gt1,gt2 a gt3 aspoň myslím, liší se to motorem, do r. 96 byl výkon 98 kw, od +- poloviny r. 96 byl 96 kw a jsou tam trochu jinak řešený některý věci na tom motoru. Jinak moc velkej odborník nejsem.