Stránka 1 z 2
Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 27 srp 2008, 16:44
od Carla
Mám závažný problém s Ducatom. Motor mám 2,8 JTD. Počas jazdy sa rozosvieti kontrolka /motorová/, auto zhasne a stojí. Počkáme 2 min. auto natočí a urobí to znova. Vymenili sme cievku na vysokotlakom čerpadle, vymenili sme vysokotlaké čerpadlo, vymenili sme cidlo a na diagnostike identifikuje len problém s tlakom paliva. Máte niekto skúsonosti s takýmito chybami?Ako ste to riešili?....
Napsal: 20 pro 2008, 11:21
od hulistrans
AHOJ MUŽE TO BÝT JEN JEDEN STŘIK TO BOHATĚ STACÍ NA TENTO PROBLÉM A NEBO POKUD NEMÁŠ NAFTOVÝ FILTR UFI H2O KTERÍ ODDĚLÍ VODU KUP HO VYČISTI SI Z COMONREILU ČIDLO TO KTERÉ JE POD TRUBKOU STAČÍ JEDNA MALÁ KAPKA VODY A NEJEZDÍS A BUDE TI TO DELAT PŘESNĚ TAK JAK POPISUJEŠ POKUD TO TAKHLE ODSTRANÍŠ KUP SI LÍH TEN VÁŽE VODU A PŘIDEJ HO DO NAFTY AT SE SPOJÍ S TOU VODOU KDYŽTAK MI ZAVOLEJ 777304716
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 09 úno 2011, 11:51
od radek
vedlo se vám to vyřešit mam podobný problem:
mam ducato 2,8jtd a stává se že za jízdy chcípne motor když zastavím a chci nastartovat tak to nejde.Při zapnutí klíče neběží elektricka pumpa na naftu,když chvili počkám a znova zapnu pumpa jde a normálne nastartuju.Nesetkal jste se nekdo s timto problemem?
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 05 srp 2011, 21:24
od majko1978
radek píše:vedlo se vám to vyřešit mam podobný problem:
mam ducato 2,8jtd a stává se že za jízdy chcípne motor když zastavím a chci nastartovat tak to nejde.Při zapnutí klíče neběží elektricka pumpa na naftu,když chvili počkám a znova zapnu pumpa jde a normálne nastartuju.Nesetkal jste se nekdo s timto problemem?
Ahoj.Ja mam presne ten isty problem s mojim ducatom 2,8JTD.Ako sa ti to podarilo vyriesit?Diky za odpoved.
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 14:58
od Tomas-Oaza
to by mohl byt snimac tlaku paliva,bezny problem u JTD
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 18:22
od radek
Problém jsem již vyřešil.Závada byla v vysokotlakém čerpadle ze kterého šli jemné šponky a ty ucpávali sítko na regulátoru tlaku a ten vypnul motor.Čerpadlo opraveno a je pokoj.Ale mám jinej problem po opravě tohoto čerpadla byl současně měněn rozvodák a zalepenej děravej intercoler po této opravě se mi zdá že auto nejede jak by mělo.Kde by mohl být problem?
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 18:56
od Tomas-Oaza
treba v nastaveni rozvodu
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 19:07
od radek
To jsem si taky myslel.Kontroloval jsem je a zda se to dobre ale ty značky jsou tam na prd je to plus mínus nemáš nějaký lepší způsob kontroly těch rozvodů.Značka na vačče je dobrá ale na klice je to děs.Diagnostika to asi neukáže co?
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 19:15
od Tomas-Oaza
nejlepsi je naznacit si to kdyz to sundavas. diag rozvody nepozna.
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 19:19
od radek
No jo ale už se stalo?
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 19:28
od Tomas-Oaza
tak musis nekde zkusit kdo ma pripravky aby ti je pujcil.
ja si tak rozhodil kappu pred 3 tydnama a musel sem ji odtahnout do servisu kde si s tim hral borec bez pripravku a dal ji do kupy
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 19:39
od radek
Tam stačí jeden na aretaci kliky ale nevím jak má přesně vypadat není problem ho udělat na soustruhu ale vědět průměry.
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 19:44
od Tomas-Oaza
no a druhej na vacku. ja treba na kappe rysku mam o dva zuby jinde, a co jsem videl ruzny auta s timto motorem tak to nebylo ani na jednom na ryskach
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 19:49
od radek
no tak to je skvělé o té vačce neví že se tam něco dává nevíš kde tam co je?
Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...
Napsal: 08 srp 2011, 20:03
od Tomas-Oaza
vetsinou sou to takovy mostky ktery se davaji na vahadla. ale nektery motory to maji zase na vacku pripravek zezadu .