Stránka 1 z 1
Slaby tah
Napsal: 21 srp 2008, 00:56
od bigneill
nemal niekto skusenost so slabym tahom pri rozbehu , predbiehani ? Nenormalne to pri rozbehu dymí (treba drzat v otackach inak skape) za jazdy tak isto treba drzat vyssie otacky inak slaby tah , motor 1,9jtd
- akym principom zapina na 1,9jtd turbo ? mam pocit ze ho asi nemam . .
Re: Slaby tah
Napsal: 21 srp 2008, 07:42
od Geeker_cz
bigneill píše:nemal niekto skusenost so slabym tahom pri rozbehu , predbiehani ? Nenormalne to pri rozbehu dymí (treba drzat v otackach inak skape) za jazdy tak isto treba drzat vyssie otacky inak slaby tah , motor 1,9jtd
- akym principom zapina na 1,9jtd turbo ? mam pocit ze ho asi nemam . .
Podle priznaku spatna vaha vzduchu. I EGR ventil muze byt spatny. Zkus ji odpojit. Pokud se tah zlepsi tak je potreba ji vymenit. Turbo zapina okolo 1900 ot. A plynuly zatah musi byt az do cca 4tis.
Napsal: 21 srp 2008, 11:29
od kecka
tak tak podivej se na vahu vycisti erg a podivej se na cidlo tlaku v sani byva hodne zanesene
sem ho vycistil a slo to poznat......
Napsal: 21 srp 2008, 20:44
od bigneill
bratia , dakujem za rady ale pre istotu . Uvas (cz) znamena vaha vzduchu nieco ako unas (sk) pomer ,nejaka hodnota riedenia ? ERG mozte priblizit kde to mam hladat ? pozeram manual ale tu nieje nic akurat ze co to je . .
Napsal: 21 srp 2008, 21:15
od FANDAK
Taky bych se připojil kde hledat ERG ventil?- chtělo by to aby to někdo nafotil!
Já jsem váhu odpojil a vůbec žádná změna.
Naštěstí vůbec žádné kouření.
Ten záběr bych tak vyděl u mě že jde tak z plynula a né jak jsem byl u jiných motorů zvyklej že tam byl turbokopanec a ožiloto a fííííí.
Napsal: 22 srp 2008, 00:01
od kejml
Váha vzduchu (hovorový název) je díl motoru, přesný název je debimetr. A vyrábí to pan Bosch, pravděpodobně v Číně.
EGR (ne erg) je systém recirkulace spalin (Exhaust Gas Recirculation). Ventil je elektromagnetický a řídí EGR proces ve spolupráci s řídící jednotkou.
Obrázky obého najdete zadáním vhodných klíčových slov pod funkcí "SEARCH" třeba na webu Stilo.org.
Pokud vám to bude málo, zkuste Wikipedia.org. Pokud stále málo, zkuste Google. A pokud stále nic, začni přemýšlet o pomoci odborníka.
Napsal: 28 srp 2008, 22:32
od bigneill
tak pisem verdikt . Bol to ten EGR smejd ( uz taha jak ma
) - dakujem za rady
Jak to tam bolo pozreli aj (trasenie volantom zhruba pri 1800ot. ) a to bolo silenblokom , nebol poskodeny ale ked ho zrovnavali z new kusom bol 14mm rozdiel (keby niekto potreboval)