Stránka 1 z 1
Rozdíl MK2a/ Mk2b
Napsal: 18 srp 2008, 19:58
od THornych
Ahoj, chtěl bych se zeptat na 2 věci:
1. Je nějaký TECHNICKÝ rozíl mezi Mk2a a Mk2b (konkrétně u modelu 1.2 8V) ?
2. Co znamená u motoru 1.2 8V "mechanické vymezování ventilové vůle" (viz. leták Fiatu). Znamená to, že se musí ventily po určitém intervalu seřizovat seřizovat ?
Moc díky za odpovědi !!!
Napsal: 18 srp 2008, 21:44
od THornych
To opravdu nikdo nezna odpovedi na tyto dve zakladni otazky??? To jsem teda cekal vetsi odborniky...
)
Napsal: 18 srp 2008, 21:57
od Anduril
ad 1 - technicky rozdil imho neni, az na nejake vyjimky v ruzne vybave (vetsinou chudsi u 2b) a v pouziti nekterych jinych dilu (casteji se pouziva Valeo nez MM).
ad 2 - ano, nema to hydrostely, musi se nastavovat vule rucne.
Napsal: 18 srp 2008, 22:19
od THornych
Díky za odpověd. Jaký je, prosím, interval seřízení ?
Napsal: 18 srp 2008, 22:30
od Anduril
Kontrola kazdych 40 tisic kilometru, tak to bylo u Mk2a podle manualu.
Napsal: 18 srp 2008, 22:40
od FetesBrod
Jak se pozná, že jsou špatně seštelovaný? A co to stojí seštělovat, dík
Napsal: 19 lis 2008, 16:17
od Pepik
Vůle ventilů ( 8V) se časem zmenšuje.Nedá se seřizovat šroubovákem a klíčem jako u Favorita,ale výměnou podložky s jinou tloušťkou.Já bych to řešil zbroušením původních.Vyrobit si pomůcku na odtlačení zdvihátek aby šla podložka vyndat.Vůle májí být kolem 0,4 mm.Změří se lístkovou měrkou.
Napsal: 19 lis 2008, 16:32
od Vencapunto
Stačí si povolit vačku a pak je vytahovat
Re: Rozdíl MK2a/ Mk2b
Napsal: 31 led 2009, 11:35
od THornych
A nevíte někdo, jaká tloušťka podložek je u nového motoru z továrny ??? Moc díky !!!