Stránka 1 z 6
množství chladící kapaliny kolísá!
Napsal: 28 črc 2008, 20:06
od l-cizek
čau lidi, mám takovej problémek...když auto stojí,tak je v nádržce na vodu voda přibližně mezi MIN a MAX, ale když jedu, tak za chvilku tam mám až na max, někdy i kousek nad! Nevíte kde je chyba??
Napsal: 28 črc 2008, 20:12
od mafi
bud mas zly termostat,alebo ti slabo chladi ventilator na chladici,alebo skor ani nechladi,treba pozriet ci sa ti roztoci vrtula ked mas prac.teplotu motora,ak je ventilator v pohode tak asi ten termostat
Napsal: 28 črc 2008, 20:19
od Anduril
Mne to dela taky, imho je to normalni..teplem se voda roztahuje. Od toho je tam ta expanzni nadrz
Napsal: 28 črc 2008, 21:02
od l-cizek
Anduril píše:Mne to dela taky, imho je to normalni..teplem se voda roztahuje. Od toho je tam ta expanzni nadrz
jo asi máš pravdu, kouknul jsem do knížky a tam to bylo tak nějak podobně vypsáno...ventilátor mám v poho...jakmile mi ručička jen kousek přejede přes polovinu, tak už zpíná.
Napsal: 28 črc 2008, 21:35
od Anduril
Hlavne at tam mas dost vody, ja tam mel tesne nad minimem (kdyz byl motor studeny) a ve fiatu mi vynadali, ze to je malo
Napsal: 28 črc 2008, 22:10
od zokot
pokud to kolísá min - max a nic jiného to nedělá tak bych to neřešil
Napsal: 28 črc 2008, 23:14
od l-cizek
jo vody tam mám právě že při studenym motoru tak asi v pulce min-max. Jinak, když se odvzdušnuje, je tam jen ten odvzdušňovák na chladiči, nebo ještě někde k topení??
Napsal: 28 črc 2008, 23:56
od zokot
je tam ještě 100% jeden
Napsal: 29 črc 2008, 15:24
od Vencapunto
Je u vstupu hadic topení do kabiny
Napsal: 29 črc 2008, 20:26
od l-cizek
a jak poznám že to je zavzdušněný??
Napsal: 30 črc 2008, 11:05
od SHANE54
l-cizek píše:a jak poznám že to je zavzdušněný??
blbo ti chladi, pripadne kuri... a pri odvzdusnovani ti ide vzduch a nie kvapalina...
Napsal: 30 črc 2008, 20:40
od l-cizek
no já to nějak zítra zkusim...jako zdá se mi že ten větrák spouští nějako moc často, ale zase co sem slyšel o puntech, tak tam to prej takhle dělává. A jakej že je postup?? nemusim to vypouštět bo tak že ne??
Napsal: 31 črc 2008, 20:00
od l-cizek
Tak jsem to ovzdvzdušnil podle knížky.... asi tam byl vzduch, protože když sem otevřel ten ventil k topení, tak z něj má týct voda, když neni zavzdušníno. Otevřel jsem oba ventily, na chladiči z něj začala týct voda hned, tak jsem tam dolil aby začala týct i od topení a když začala, tak jsem to zavřel taky. Pak podle instrukcí sem to nastartoval a po 3 minutách uzavřel víčko od nádržky. Čekal jsem až se teplota dostane nad bod sepnutí větráku. Mezi tím jsem párkrát nachvilku přidržel plyn na 3000 ot. Když se sepnul větrák, nechal jsem ho až se dotočí a pak ještě jednou a potom jsem to chcípnul. Voda už ani nekolísá, takže to asi bylo nějakou bublinou, že se to vždycky tak vyhouplo.
Napsal: 04 zář 2008, 21:09
od Milsn
Zdravím, mám podobný problém, jen trochu ve větším. Kapalinu jsem dolil na max, při provozu se teplota drží v normálu, ventilátor zapíná a chladí správně. Ale když po delší cestě zastavím, okamžitě mám pod autem louži, kapalina se rozpíná přes celou expanzku a přeteče pepadem. To se bohužel opakuje už po několikáté, teď se kapalina ustálila někde u minima a po dnešních 50km nepřetekla. Díky za rady..
Napsal: 05 zář 2008, 09:26
od Vencapunto
Tak pokud i teď správně chladí i topí a neteče tak bych to asi neřešil