Stránka 1 z 2

nízký výkon vlivem počasí

Napsal: 22 črc 2008, 22:39
od Jan Ř.
Prosím o pomoc,mám problém s výkonem svého auta,při hezkém počasí mi auto jede hrozně pomalu a jak šlapu na pedál tak mi to prostě nejede.Pak se změní počasí ze dne na den a auto jede jak stokoňový.I spotřeba mi připadá dost vysoká cca 8litrů a výš.
Prosím o radu.

Napsal: 22 črc 2008, 23:14
od Katy
no, s tou spotrebou jsem podobne... :lol: asi tomu taky slapes po krku co ?

jinak s tim pocasim, to je zajimave... tak ono se rika ze je punto "astmatik" :lol: :oops:

Napsal: 22 črc 2008, 23:21
od Jan Ř.
Právě,že moc ne,aď jedu jak jedu tak mi spotřeba neklesne pod 7l.Zajímavé je,že mám odpojenou lambdu a vykuchanej kat,tak si myslim,že to může být to.Taky jsem přemejšlel nad nějakou váhou vzduchu nebo čidlo které to řídí a jak se změní tlak tak to má bohatou směs a nejede to.Pak to může být řemen o zub,ale to nevim,jak zkontroluju.

Napsal: 23 črc 2008, 07:14
od MIKI-GT
Katy píše:no, s tou spotrebou jsem podobne... :lol: asi tomu taky slapes po krku co ?

jinak s tim pocasim, to je zajimave... tak ono se rika ze je punto "astmatik" :lol: :oops:
astmatik se tomu říká z jiného duvodu :D

Napsal: 23 črc 2008, 15:20
od corleone
Jan Ř. píše:Zajímavé je,že mám odpojenou lambdu a vykuchanej kat,tak si myslim,že to může být to.
To by jeden neřekl... :roll: :roll: :roll:

Napsal: 23 črc 2008, 15:34
od majco
MIKI-GT píše:
Katy píše:no, s tou spotrebou jsem podobne... :lol: asi tomu taky slapes po krku co ?

jinak s tim pocasim, to je zajimave... tak ono se rika ze je punto "astmatik" :lol: :oops:
astmatik se tomu říká z jiného duvodu :D
jo z jakýho ??? :o

Napsal: 23 črc 2008, 17:45
od Jan Ř.
corleone píše:
Jan Ř. píše:Zajímavé je,že mám odpojenou lambdu a vykuchanej kat,tak si myslim,že to může být to.
To by jeden neřekl... :roll: :roll: :roll:
Ale fakt si nejsem jistej,když mám lambdu zapojenou tak se to dusí a nejede to už vůbec,když jí odpojim jede to,žere to,za hezkýho počasí to jede stejně jak s tou zapojenou lambdou,když prší,tak to jede jak drak,tak teď babo raď.

Napsal: 23 črc 2008, 18:03
od žabak
Ja osobně bych lambdu neodpojoval, protože bez ní ti to nebude řídit bohatost směsi, a ohledně počasí ... zkusil bych proměřit teplotní čidla nasavaného vzduchu a vody a eventualně s tím zajet na diagnostiku, tam by ti řekli jestli je to v elektronice nebo ne.

Napsal: 24 črc 2008, 10:18
od palec
majco píše:
MIKI-GT píše:
Katy píše:no, s tou spotrebou jsem podobne... :lol: asi tomu taky slapes po krku co ?

jinak s tim pocasim, to je zajimave... tak ono se rika ze je punto "astmatik" :lol: :oops:
astmatik se tomu říká z jiného duvodu :D
jo z jakýho ??? :o
no to by aj mna zaujimalo :shock:

Napsal: 24 črc 2008, 13:12
od Jan Ř.
četl jsem o nějakym čidle teploty vzduchu na škrtící klapce,že může být zoxidovaná a stačí jí prej jen vyčistit,ale poraďte kde to hledat,nejsem mechanik ale tohle bych snad i zvládnul.

Napsal: 24 črc 2008, 13:26
od liborko
jak sundáš kryt vzduchového filtru tak to čidlo uvidiš hned vedle klapky,je to takové pidi čidlo na dvou šroubkách a vede k němu zespod konektor na dva kabliky tušim,to čidlo může být zanesené od oleje a ruznych nečistot, v příručce na mysterii je o tom pěkně rozepsaný návod jak změřit jeho hodnoty odporu a současně zkontroluj i čidlo vody,a tu lambdu bejt tebou tam zapojím jinak se není čemu divit že ti to tolik žere,a pokud ti to po přípojení dělá neplechu tak je asi ta lambda KO takže novou-nebo ji nechat zkontrolovat.A ohledně toho výkonu vlivem počasí mám stejný dojem od doby co jsem dal sportovní vzduchový filtr,když jsou tepla tak to tolik nejede když je chladno tak je to o něčem jiném,takže to bude asi o teplotě nasávaného vzduchu do sání

Napsal: 26 črc 2008, 23:50
od cybrex
Mozna to nebude jenom teplotou nasavaneho vzduchu , ale taky jeho hustotou. Myslim ze kdyz je po desti nebo pri desti, tak je "lepsi" nez normalne a jede to lip. Na Crome to taky pozoruju, ale jen v male mire

Napsal: 29 črc 2008, 20:00
od Jan Ř.
Děkuji,prozkoušim to a uvidim co se dá dělat s tou lambdou,nejde vyndat je asi připečená.

Napsal: 30 črc 2008, 11:00
od SHANE54
v tejto suvislosti ma napadla taka haluz:
kedze sa jedna o atmosfericky motor, ked prsi, tak je tlakova niz a naopak, rozdielny je vonkajsi tlak vzduchu... ale samozrejme je rozdielna aj teplota. tieto vplyvy by mali byt zanedbatelne. v tvojom pripade to bude asi technicka chyba. cidlo alebo lambda

Napsal: 09 srp 2008, 20:57
od Jan Ř.
Ahoj,chtěl jsem se ještě zeptat na jednu věc,kde bych našel snímač absolutního tlaku vzduchu?A ještě jedna věc motor mi papá tak 12 litrů ve městě , čim to může bejt?Lambda?Do kopce netahne vůbec a je uplně jedno,jestli tomu šlapu na čtvrt plynu nebo na plnej,jede furt stejně.