Stránka 1 z 3

zápach při zapnutí ventialoru teplý vzduch

Napsal: 18 črc 2008, 09:06
od kubinec
nechal jsem si vyměnit vodní pumpu
ale když jsem pak když bylo chladno venku, zapnul ventilator/teplý vzduch) tak šel cítit zápach nemrz. smesy!
nevíte, je to normální jev po výměně pumpy + kapaliny?
ataké se my při chladnějším počasí zamlžuje okno(přední)
můžete mi odpovědět na mé otázky
díky

Napsal: 18 črc 2008, 09:32
od Stanno
nooo...to podla mna vyzera na prasknuty radiator topenia...netopi to, a smrdi... chalani, mam pravdu??

Inac je to vraj pekna ostara..tusim sa vybera cela pristrojovka.. kazdopadne, uz sa to tu riesilo, tak posurfuj

Napsal: 18 črc 2008, 18:59
od kubinec
no topí to velmi dobře, ale smrdí!!! fůůůj

Napsal: 18 črc 2008, 21:41
od onc
... projdi vsechny hadice ... je mozny ze se nekde nejaka uvolnila ...
... potom jak se pise vyse tak praskly radiator topeni ...

Napsal: 19 črc 2008, 18:50
od žabak
Prasklý chladič!!! Už jsem ho taky měnil. Hadice jsou jen v motorové části! V kabině je jen celý rozvod topení ve kterém je ten chladič. Nevýhoda je bohužel to, že musíš sundat celou palubovku a ten rozvod topení :( ale chladič stojí tak 6 7 stovek.

Napsal: 02 zář 2008, 22:49
od kubinec
to žabák

a jak dloho může trvat výměna tohoto topení?
dá se to zvládnout doma?

Napsal: 02 zář 2008, 22:57
od žabak
Jo není to žáden problém. Já to dělal delší dobu, bo 1 den jsem to rozdělal a zjistil co s tím, 2 den obědnal chladič a 3 den poskládal, ale kamoš to měl dělat taky, tak si koupil první chladič, a za asi 5 hodin to měli hotové :wink:

Napsal: 03 zář 2008, 10:53
od Plecháč Tony
Já mam asi stejný problém. Koukal jsem na AutoKelly a mají tam dva rozměry. Nevíte jakej pasuje do MK1 55? Jeden 166x195x42 a druhej 200x176x42

Napsal: 03 zář 2008, 11:00
od majco
sú tam dve možnosti Magneti marelli a Valeo tak kukni na obal kúrenia a uvidíš či tam je napísané Valeo alebo Boreli :wink:

Napsal: 03 zář 2008, 11:00
od žabak
No ja kupoval 166x195x42, ale mám 85ku, ale známy má 55 tak se ti zeptám jestli kupoval ten samý, ale tipuju že jo.

Napsal: 03 zář 2008, 19:27
od Plecháč Tony
A ještě mam jednu otázečku. Když jste sundavali tu palubovku, musel se sundavat i volant, nebo ne? A jak je to s airbagem spolujezdce? Stačí někde zezadu odpojit konektor, nebo se musí nějak zvlášť vymontovat? Trošku z toho mam obavy, z toho množství kabelů abych to pak dal dohromady...

Napsal: 03 zář 2008, 19:35
od žabak
Volant musí dolů a taky povolit ovládání stěračů a světel. Pokud nemáš nastavitelný volant , tak i spínačka. Já Airbagy nemám a ten známý mám ten pocit taky ne, takže na toto Ti bohužel neodpovím, ale z těch drátu nemusíš mít takový strach, protože vše je na paticích a všechny jsou jiné, tak se při zpětné montáži nemůžeš zplést, akotat na budících jsem si to popsal raději fixem.

Napsal: 03 zář 2008, 22:59
od kubinec
a musí se při vyměně radiatoru vypoštět voda z chl. oběhu?

Napsal: 04 zář 2008, 00:10
od abusacek
Pokud budeš odpojovat airbagy, tak nejprve odpojit baterii, nechat nějakou hodinu bez šťávy a pak odpojovat. Hlavně pokud budou odpojený airbagy nezapojovat baterii. Jinak se načtě chyba a musí se to smazat přes diagnostiku.

Napsal: 04 zář 2008, 06:41
od Graun
kubinec píše:a musí se při vyměně radiatoru vypoštět voda z chl. oběhu?
Ano musi, ale staci ji jen castecne odpustit, i kdyz pri tak malem objemu to je vlastne jedno :lol: