Stránka 1 z 1

Několik Problémů!

Napsal: 16 črc 2008, 09:53
od woman
Ahoj, mám palio 1,2 r.v. 1998 a jsem s ním celkem spokojena až na několik problémů, o kterých bych se ráda dozvěděla více jak je řešit apod.

1. řadící páka se mi z dvojky nevrací zpět na střed, takže musím na trojku řadit jedním tahem, občas se mi to stane třeba i u jiných rychlostí

2. věčný problém nefugujících denních kilometru, počítá pouze od 0-9, všechna ostatní počítadla fungují

3. mám černou barvu a na autě je vidět několik škrábanců, bohužel podle štítku na dveřích nezjistím přesné číslo této barvy, jde to zjisti i jinak. Ráda bych ten lak trošku zrenovovala.

Byla bych ráda kdybyste mi dali aspoň pár rad, a pokud víte kolik by se pohybovala cena opravy třeba u bodu 1 a 2 byla bych ráda.

Napsal: 16 črc 2008, 16:20
od vavo
1. 8)
2. ak vsetko ostatne funguje, tak najskor bude zodrate ozubene kolecko. Ak sa to da rozobrat, tak mozno by islo opravit. Ak nie, tak potom zhanat pristrojovku z vrakaca. Cena asi od 1500.
3. mam tiez ciernu. Vo Fiate podla VIN-u neboli schopni povedat cislo farby, tak som kupil ciernu na Alfu, pasuje skoro presne.

Napsal: 17 črc 2008, 08:51
od woman
No nechápu ten usměv u bodu 1. protože řadící páka by se měla sama volně vrátit na neutrál a né a bych jí tam pokaždé tlačila silou. Když budu pojedu na dvojku vyhodím jí a pak budu chtí dát třeba čtyřku, tak musím né táhnout jen dolu ale doprava a dolu. Chápeš?

Napsal: 17 črc 2008, 23:01
od vavo
omluvam sa, to nebol usmev :oops:
s tymto bodom jednoducho neporadim.
Tusim radicka ma mat pruzinu ci co, ktora vrati paku do stredovej polohy.

Napsal: 17 črc 2008, 23:46
od hanys
problém je v převodovce,dělá mi to taky.ještě jsem neměl čas ji rozhodit :evil: 2. nejspíš zlomená packa na číselníku-rozebrat,podívat,do fiata s tím nejezdi,bude to HODNĚ drahé,protože vymění celý tach.jestli si někde poblíž,mohl bych mrknout :roll:

Re

Napsal: 18 črc 2008, 20:48
od Noinu27
1. Tu to tiez vidim v prevodovke ale este povedz ci to robi aj z jednotky, je to dolezite, inak to vidim na rozhodenie prevodovky, ale len pre machra :shock:
2.Ciselniky su dost chabe a ked sa niekedy len trosku priskrtia nejakou spinou, tak to hapruje a ulomi sa
3. S tou farbou by som to videl, .. Skoda ze nie si od nas tu mame jednu firmu a ta miesa original farby na vsetky auta a v dobrej cene. Ale to musis donies auto na vychod :P

Napsal: 18 črc 2008, 21:48
od onc
1. muze to delat kulisa razeni - staci promazat, pak muzou bys zatuhly
lanovody - promazat olejem

2. co se tyce kilometrovniku - vytahnout vycistit promazat

A na tu barvu obyc cerna tuzka na opravu laku ...

Napsal: 20 črc 2008, 01:17
od paliodan
problém řazení je standartní,zakvašená tyčka překlapěče na převodovce,sundat vyrazit čep,vyčistit,promazat a zpět,když to budete hledat tak ať vám měkdo hýbe pákou ze strany na stranu a při pohledu na převodovku pochopíte kde je problém,jde to celkem v pohodě odstranit

několik problémů

Napsal: 21 črc 2008, 22:30
od vaclavka
Co se týče řazení a tachometru souhlasím s předešlýmy návrhy. Co se týče barvy navštiv: "http://www.spangerum.com:7080/navi?KEY=STARTUP". Podle VIN Ti ukáže nejen č. barvy ale i vzorek a barvu čalounění.